co komu sie podoba :wink: wedlug mnie ze spryskiwaczami przod wydaje sie ladniejszy i bardziej ostry
a mi glownie chodzilo, ze jak na salon SKODY to zrobili kaszane bo nie mozna miec xenonow bez ukladu myjacego (spryskiwacza) czyli to auto wedlug prawa
nie powinno jezdzic po drogach, wiem ze sie czepiam ale.....
Nie czepiasz tylko mówisz co myślisz za to nikt nie bije Przyciemnianie bocznych szyb z boku też jest nie legalne ale ładniej wygląda samochód cały przyciemniony a nie do połowy
Nie czepiasz tylko mówisz co myślisz za to nikt nie bije Przyciemnianie bocznych szyb z boku też jest nie legalne ale ładniej wygląda samochód cały przyciemniony a nie do połowy
Ja ostatnio zerwałem folie z przednich, gdyż swojego czasu miałem.
Dlatego iż w momencie kiedy masz Bubu...i trzeba wypłacać odszkodowanie, to zapomnij ponieważ szybki nie były odpowiednio przejrzyste pisze to z doświadczenia....
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Ja ostatnio zerwałem folie z przednich, gdyż swojego czasu miałem.
Dlatego iż w momencie kiedy masz Bubu...i trzeba wypłacać odszkodowanie, to zapomnij ponieważ szybki nie były odpowiednio przejrzyste pisze to z doświadczenia....
Czy to w kazdej ubezpieczalni ? :roll: I czy cos podobne moze sie przydazyc z wiazku z ksenonami bez spryskiwaczy(bez ukladu samopoziomujacego)? :roll:
Ja ostatnio zerwałem folie z przednich, gdyż swojego czasu miałem.
Dlatego iż w momencie kiedy masz Bubu...i trzeba wypłacać odszkodowanie, to zapomnij ponieważ szybki nie były odpowiednio przejrzyste pisze to z doświadczenia....
Czy to w kazdej ubezpieczalni ? :roll: I czy cos podobne moze sie przydazyc z wiazku z ksenonami bez spryskiwaczy(bez ukladu samopoziomujacego)? :roll:
Z szybą to jeszcze rozumiem, ale z ksenonami to bym się nie martwił. No chyba, że po zamonotaniu customowych xenonow pochwaliłes się przy ubezpieczaniu, że je masz.
dokladnie z kad taki ubezpieczyciel ma wiedziec czy masz xenony czy tez nie???
taka przerobke zobaczy wprawione oko specjalisty a nie ubezpieczyciela :diabelski_usmiech
Jak np. pukniesz i przyjedzie policja ze sprawnym okiem i sie swiatlami zainteresuje :wink: Napisze ze auto bylo z nie homologowanymi swiatlami i potem ubezpieczyciel stwierdzi ze to dla tego spowodowales wypadek i zwali wszystko na twoja przerobkie,ale to juz raczej ekstremalny przypadek raczej malo realny.
270 - 280 koni można na seryjnych gratach uzyskać ale to juz na granicy
bezpiecznie jest zmienic bebechy do 300 koni
stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
To co zmienili w konstrukcji silnikow ze sa mniej wytrzymale? :roll:
stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
To co zmienili w konstrukcji silnikow ze sa mniej wytrzymale? :roll:
na czyms pewnie przyoszczedzili qrfa... jak zwykle :?
na czyms pewnie przyoszczedzili qrfa... jak zwykle :?
niestety - zgodnie z trendem, VW także do budowy silników używa coraz mniej wytrzymałych materiałów. Pomijam posraną elektronikę i montaż coraz większej ilości sond lambda (zgodnie z trendem "ekologicznym" może za kilka lat auta nie będą miały tłumików, a tylko same katalizatory i za każdym z nich sondę :wink: ) - właściwie jeśli budować w miarę mocne 1.8T (300KM+) na seryjnych bebechach i w oparciu o jakiś nowy model silnika, to pozostaje się oprzeć na motorze z TT225KM - a wtedy najlepiej od razu wywalić posrane sterowanie gazem, wrzucić normalny gaz na linkę, wywalić elektronikę i drugą sondę lambda i dopiero zacząć to stroić na starym sterowniku bez nerwów... ops:
stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
To co zmienili w konstrukcji silnikow ze sa mniej wytrzymale? :roll:
Od połowy 2000 w 1,8T są na przykład inne (słabsze) korbowody, inne sworznie (mają mniejszą średnicę).
pzdr/s
[ Dodano: Wto 24 Sty, 06 16:23 ]
Zamieszczone przez BaPit
niestety - zgodnie z trendem, VW także do budowy silników używa coraz mniej wytrzymałych materiałów.
ATSD czy u Ciebie w silniku bylo oryginalnie dwumasowe koło zamaszyste?
stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
To co zmienili w konstrukcji silnikow ze sa mniej wytrzymale? :roll:
Od połowy 2000 w 1,8T są na przykład inne (słabsze) korbowody, inne sworznie (mają mniejszą średnicę).
ale co to znaczy od połowy 2000r? tzn że niby AGU z I połowy 2000 r jest inny od AGU z drugiej połowy 2000r?..nie wydaje mnie siem...tym bardziej w skodzie.....
ale co to znaczy od połowy 2000r? tzn że niby AGU z I połowy 2000 r jest inny od AGU z drugiej połowy 2000r?..nie wydaje mnie siem...tym bardziej w skodzie.....
Sworznie są 19 i 20 mm. Jakie masz u siebie to nie wiem :P
Tylko mnie zastanawia jak oni zrobili staly naped na 4 kola. Moze wgrali nowego softa do sterownika haldexa :?: Albo sami nie wiedza co maja
Maicroft, To jest elegance 1.8T 4x4 (i potem miał przerabiany napęd). Wg posiadanych przez mnie informacji (dostarczynych oczywiście od właściciela) jest to jedyna Octavia ze stałym 4x4.
Zamieszczone przez Maicroft
Po drugie przy zawiasach to watpie zeby tak czysto bylo, przeciez nie czysci tego co chwile ktos.
A dlaczego nie czyści, jak właściciel autka ma własną myjnię ?
Zamieszczone przez chester121
ale jesli autko bylo robione przez salon skody to straszna kaszane walneli XENONY bez spryskiwaczy?
chester121, z całym szacunkiem (wiem, zę wszyscy się na mnie wydrą), ale gdzie jest napisane że xenon musi mieć spryski ? Pokaż mi proszę. I tę prośbę kieruje też do wszystkich. Przed kontynłowaniem tego zagadnienia poproszę o jakiś dowód. Tylko nie chcę przeczytać: "bo tak powiedział pan z salonu/stacji diagnostycznej" . Krótko i na temat: gdzie jest to napisane.
gdzie jest napisane że xenon musi mieć spryski ? Pokaż mi proszę. I tę prośbę kieruje też do wszystkich. Przed kontynłowaniem tego zagadnienia poproszę o jakiś dowód. Tylko nie chcę przeczytać: "bo tak powiedział pan z salonu/stacji diagnostycznej" . Krótko i na temat: gdzie jest to napisane.
Nie odrobiles chyba dobrze lekcji :wink:
Nie pokaze ci dokladnie strony z paragrafem ,tylko fragment artukulu :
Tylko kompletny, homologowany zestaw ksenonowych lamp, obejmujący automatyczny system poziomowania reflektorów i układ oczyszczania ich szyb jest legalny!
W Europie pozafabrycznie montowany może być tylko kompletny ksenonowy zestaw reflektorowy. W jego skład wchodzą homologowane reflektory (na przykład opatrzone symbolem E1 na zewnętrznej szybie), automatyczny system poziomowania lamp i układ oczyszczania szyb (oba są obowiązkowe do świateł mijania) zgodnie z regulacją ECE R48 i europejskimi Kodeksami Drogowymi).
Reszta jest tu : Link
i jeszcze jakies duperele tu: Link
KLOCek, Nie zmienia to faktu, ze cos jest zmienione w aucie, bo Octy nie bylo 4x4 w wersji 180KM. Rozlacznie te kombinacje istnialy.
A co do mycia, jak ktos ma czas, zeby sie spuszczac tyle czasu nad autem to mu generalnie gratuluje. Ja tez myje auto, czasem nawet czesto, ale bez przesadyzmow 8)
Samiec, ja też w każdej chwili mogę napisać artukuł Nie przekonuje mnie to. Co więcej, podobno (wiem to z pośredniego źródła) nawet w Jettronicu (przedstawicielstwo/firma partnerska Mastersa we Wrocławiu) twierdzą, że nie jest to przez prawo wymagane.
co do mycia auta to u mnie(w brzegu dolnym) jest taki fotograf niedawno kupil sobie octavie bordowa i nigdy jej jeszcze nie widzialem zeby byla okurzona o brudzie nie wspomne
co dziwne w deszczu tez prezentuje sie bardzo ladnie (czysto)
teraz w zimie nie miala ani kszty blotka na chlapaczach
nie wiem czy koles wychodzi co 10min ze szmatka i ja przeciera czy co
ale samochod blyszczy sie jak psu jajca k
wiec wychodze z zalozenia ze sie da(koles co dziennie musi z domu do pracy przejechac 10km)
ale co to znaczy od połowy 2000r? tzn że niby AGU z I połowy 2000 r jest inny od AGU z drugiej połowy 2000r?..nie wydaje mnie siem...tym bardziej w skodzie.....
po face liftingu chyba już nie montowano AGU. także wydaje mi się, że AGU z drugiej połowy 2000 to AGU sprzed drugiej połowy, tylko sprzedał się później
To jest elegance 1.8T 4x4 (i potem miał przerabiany napęd). Wg posiadanych przez mnie informacji (dostarczynych oczywiście od właściciela) jest to jedyna Octavia ze stałym 4x4.
Zamieszczone przez KLOCek
nie napisałem 180KM, tylko 150KM. Smile
Ale w ogloszeniu stoi jak byk, ze to jest 180KM wersja, wiec nie jest to SERYJNY elegance 4x4 i oto mi sie rozchodzi. Nie pisza prawdy w 100%.
Wiec albo jest dlubiety i to jakos cieniutko, albo mial przekladke na ori silnik 180KM i to juz nie jest SERIA :twisted:
Auto miało seryjnie 1.8T 150KM, a było tylko czipowane na około 190KM (wg. właściciela jak z nim rozmawiałem) a czemu teraz zeszli z mocą - nie wiem. W planach była zmiana suszarki, więc może dlatego jest nowy setup na 180KM...
Komentarz