4tech, z dziewczyną będę i ogólnie bedę czasowy bo będę we Władysławowie od 5 do 10 września, a chciałbym zobaczyć Westerplatte, Oceanarium, Stare Miasto w Gdańsku, Molo w Sopocie itp.
pytanie o podniesienie mocy do ok 200 km w 1.9 tdi 130 km
Zwiń
X
-
pytanie o podniesienie mocy do ok 200 km w 1.9 tdi 130 km
Mam takie pytanie. Mam SI awx pompowtrysk z chipem do 169 kucy. Co należałoby zrobić, aby bezpiecznie dla silnika - żeby się nie rozleciał i sprzęgło też, podnieść moc do ok 200 km i ewentualnie momentos jeszcze troszkę - chociaż 374 Nm starczą w zupełności - chociaż pewnie pod 400 Nm już przy 200 km by podchodziło. Podejrzewam, że potrzebna jest ingerencja w turbine, wtryski, chłodzenie? jaki byłby tego koszt - ktoś podobną przeróbkę robił w pompowtrysku zapewne i co trzeba konkretnie wymienić, bo zmiana chipa napewno też jest potrzebna rozumiem? Czy sprzęgło może zostać to? czy też trzeba je wymienić? za wszelkie sugestie i rady dziękuje.
-
-
FMIC + turbo hybrydowe gt18/22. Jeżeli motorownia zdrowa to 200 przekroczy. Pompki powinny wydolić. Koszt turbo to lekko ponad 1000 zl u karambola, FMIC (o ile w superbie jest SMIC) to profi robota w zakładzie ok 1500 zl, lub można taniej samemu co wyspawać za polowe tej kwoty. Ze sprzęgłem to loteria. U kumpla w a3 wytrzymuje, ale SuperB ciężki...Skodżitsu AGR+ by Dynosoft
Komentarz
-
-
dostałem odpowiedź, więc właśnie sprzęgło w awx podobno słabe, ale tak jak mówisz loteria, raczej też trzeba wymienić. Pompki też nie wiadomo, winny wytrzymać. Napewno intercooler, turbina, no i oczywiście nowy program. Parę ładnych tysięcy plnów się uzbiera, bo jak robić to tylko profi. Muszę to przemyśleć pożądnie czy dla 30 koni warto tyle kasy pchać w auto. Na tych 169 nieźle się turla już. Myślicie że dużą różnice odczułbym? bo między ori a tym co mam teraz jest bardzo duża.
a co do mojej motorowni, to zdrowy okaz, ma nalatane 120 tyś km - serwis w ASO od nowości, od 70 tyś km jest chip.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sinnerturbo hybrydowe gt18/22.Zamieszczone przez SinnerKoszt turbo to lekko ponad 1000 zl u karambola
Zamieszczone przez sew1981Muszę to przemyśleć pożądnie czy dla 30 koni warto tyle kasy pchać w auto. Na tych 169 nieźle się turla już. Myślicie że dużą różnice odczułbym? bo między ori a tym co mam teraz jest bardzo duża.
a co do mojej motorowni, to zdrowy okaz, ma nalatane 120 tyś km - serwis w ASO od nowości, od 70 tyś km jest chip.
I moim zdaniem, jeśli się nie ścigasz tym autem, a ma to być po prostu w miarę szybki dupowóz, to daruj sobie dalsze zmiany, szkoda kasy. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
W tak ciezkim aucie te 30KM wiecej nie zrobi szalu. Trzeba pamientac ze kazda hybryda przeniesie moment wyzej wiec auto bedzie mialo lepszy ciag w gornych obrotach ale gorszy "na dole".
Na moje....zostawic nie kombinowac. Padnie turbina to wstawic taka z wirnikami ARL. Mozna wtedy bezpiecznie kolo 180KM robic, najtaniej najbezpieczniej.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
rob555, dobra rada wielkie dzięki, dostosuje się
[ Dodano: Nie 14 Mar, 10 16:50 ]
Yarek, też tak myślę
[ Dodano: Nie 14 Mar, 10 16:54 ]
a w tej konfiguracji..i tak nieźle ciągnie i zostawiłem w tyle wiele mocniejszych w teorii autek, więc nie jest w sumie źle. najwyżej jak padnie turbawa,rzeczywiście wtedy zapodam z arla i nowy programik w tune-up offcourse
Komentarz
-
Komentarz