Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chip Tuning - mity i fakty

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Samiec nie zastanawiaj sie. I powiem ci jedno straciles te dwa lata. Ja stracilem tylko kilka miesiecy a i tak mi zal. I nie pomysl sobie ze jestem jakims scigantem, normalny urzytkownik.
    http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
    Budowa mojego domku MURATORZE

    ----------------------------------------------------
    Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Samiec
      ... Ja jeszcze nigdy jednego dnia nie zjezdilem calego baku do konca . ...
      trochę d..a boli, ale można i 3 zbiorniki zjeździć w 24 h :diabelski_usmiech
      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

      Komentarz


      • #28
        Wiem wiem :roll: , jak tylko bedzie kasa to juz jestem zdecydowany :diabelski_usmiech Pewno powiem to samo dlaczego tak pozno i jak mozna jezdzic seria.

        [ Dodano: Nie 05 Lut, 06 21:29 ]
        Zamieszczone przez Nexus6
        trochę d..a boli, ale można i 3 zbiorniki zjeździć w 24 h :diabelski_usmiech
        Ale w PL to chyba ciezko :wink:
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Samiec
          Ale w PL to chyba ciezko :wink:
          Żaden problem :wink:
          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
          BMW serii 3... Radość z jazdy.

          Komentarz


          • #30
            Czasem jeżdzę do Koszalina do Znajomych to z Białegostoku wyruszam na pełnym baku i w Koszalinie mi zostaje 1/4 jeszcze . Moc TDI
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz


            • #31
              W sprawie spalania i przeklamywania kompa

              A jesli chodzi o spalanie to interesuje mnie fakt czy splaanie faktycznie spada o ta magiczna 0,1l przy normalnej jezdzie bo gdzie sie nie przedzwoni (firmy tuningowe) to wszyscy zareczaja, ze spada. Ja rozumiem, ze jak jest wieksza moc to trzeba ja wykorzystac, ale jak to jest z tym spalaniem przy spokojnej jezdzie.
              No i te wskazania kompa - jak kiedys zmienilem soft w mojej starej 90 konnej Octavce to mi przeklamywal(szczerze mwiac wkurzalo mnie to), dzwonilem do tunera, wyrazilem wielkie zdumienie (p. Pirowski) i zapraszal na poprawe programu.

              W ub. tygodniu dzwonilem do Masters Tuning o/Wroclaw to zareczal, ze spalanie spadnie lub bedzie na tym samym poziomie, a wskazania kompa beda prawidlowe. Koszt "indywidualgo tuningu to 1800zl :shock:

              I pytanko czy po zmianie softu jest inny rygor eksploatacji samochodu, chodzi mi tu o jego plyny ustrojowe (olej), filtry powietrza, etc.

              Komentarz


              • #32
                Re: W sprawie spalania i przeklamywania kompa

                Przy normalnej jezdzie spalanie powinno pozostać na niezmienionym poziomie, ew troszkę spaść, ale cudów się nie spodziewaj. Jak będziesz wykorzystywał dodatkową moc, to spali trochę więcej, ale bez stresów . Mi komp wskazuje poprawne spalanie po chipie . Co do rygorów eksploatacji - ja sobie skróciłem przebieg pomiędzy zmianami oleju do 10 tys, i przy każdej zmianie oleju zmieniam też filtr powietrza - nie majątek, a na pewno nie zaszkodzi, zresztą po tych 10 tys na ogół jest w nim syfu do oporu :evil: Poza tym normalnie uzytkuję samochód


                Pozdrówki
                Golf VI TSI TwinCharged
                powered by fabryka

                Komentarz


                • #33
                  Re: W sprawie spalania i przeklamywania kompa

                  Zamieszczone przez comcio
                  A jesli chodzi o spalanie to interesuje mnie fakt czy splaanie faktycznie spada o ta magiczna 0,1l przy normalnej jezdzie bo gdzie sie nie przedzwoni (firmy tuningowe) to wszyscy zareczaja, ze spada. Ja rozumiem, ze jak jest wieksza moc to trzeba ja wykorzystac, ale jak to jest z tym spalaniem przy spokojnej jezdzie.
                  No i te wskazania kompa - jak kiedys zmienilem soft w mojej starej 90 konnej Octavce to mi przeklamywal(szczerze mwiac wkurzalo mnie to), dzwonilem do tunera, wyrazilem wielkie zdumienie (p. Pirowski) i zapraszal na poprawe programu.
                  Ja po programi zauważyłem spadek spalania przy spokojnej jeździe na trasie 90-110km/h rzędu 0.5l-0.7l na 100km. W mieście raczej mam bez zmian.

                  U mnie wskazania kompa zgadzają się z tym co faktycznie pokazuje dystrybutor na stacji paliw. A program robiłem właśnie w Jetronicu, czyli Masters Tuning o/Wroclaw.

                  Zamieszczone przez comcio
                  W ub. tygodniu dzwonilem do Masters Tuning o/Wroclaw to zareczal, ze spalanie spadnie lub bedzie na tym samym poziomie, a wskazania kompa beda prawidlowe. Koszt "indywidualgo tuningu to 1800zl :shock:
                  Nie wiem skąd ten shock, bo to jest cena standardowa na takie modyfikacje. Przypominam tylko, że jako OCP mamy tam zniżkę. W tej sprawie kontaktuj się z użytkownikiem Dawid.
                  Leon FR 2.0TDI 170KM

                  Komentarz


                  • #34
                    Spalanie jest mniejsze jak jeździsz normalnie :!:
                    Jak dasz w palnik, to musi spalić więcej logiczne.
                    A co do przekłamań kompa, to ja nie zauważyłem [Matsters Tuning Katowice -Aligator ]

                    Pozdrawiam
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz


                    • #35
                      Mi spalanie spadło, przy normalnej jeździe.
                      Przy moich modyfikacjach średnia wychodzi 7,5 l/100 km a często potrafię dać jej do pieca, jak widzę kolegi Avensisa (180 kM Diesel) który pali 10-13 l to ja nie mam pytań.
                      Mi taka liczba się nigdy nie pokazała, a skrzynkę jeszcze mam 5.

                      Ogólnie - modyfikacje, które mam u siebie nie zwiększyły drastycznie spalania, czasami wręcz odwrotnie – a jak wiemy dużo zależy wszystko od prawej nóżki i wyobraźni kierującego.

                      Wiec moim skromnym zdaniem, proponuje się nie zastanawiać i robić zmiany, zmiany które będą zrobione z głową i potrafią dać dużo radości kierowcy.
                      Tak stajnia jest np. w MT Katowice – Aligator. Polecam
                      Pozdrawiam i radości z modyfikacji życzę.
                      "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                      Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                      Pionek znów gra.......

                      Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                      www.dynosoft.pl

                      Komentarz


                      • #36
                        Dobra Panowie - to jest podforum tuning, a nie podforum "jazda o kropelce".

                        O spalaniu na chipie i nie na chipie pisalismy juz kwadrylion razy. Nie ma sensu brnac w to kolejny raz.

                        Dzieki za uwage.
                        TDI 205PS

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X