TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tassior
    Classic
    • 2011
    • 3

    TDI

    dajcie gdzieś na YouTube albo coś w tym stylu bo z chęcią obejrzę później jak wrócę do domu
  • luza_k
    Classic
    • 2010
    • 8

    #2
    TDI

    mam takie pytanie jak najlepiej wyciszyć głośność silnika 1900TDI wewnątrz i na zewnątrz:?:

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      u mnie pomaga podkręcenie radia
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • abyk
        Rider
        • 2009
        • 370

        #4
        ja nie wyciszam bo silnik TDI to coś pięknego dla ucha + turbina jak się wkręca coś pięknego niekiedy nawet radia nie wyłączam ( często tego nie robię ) wiec nie wiem poco to robić
        Była O1 i Superb 1 jest AUDI S3 8L Quattro
        Jest 235 KM kolejne konie czekają
        Nowy Projekt http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=84113

        http://www.pro-tune.pl - Polecam

        Komentarz

        • gregorianin
          Ambiente
          • 2008
          • 215
          • Octavia II (1Z3)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Re: TDI

          Zamieszczone przez luza_k
          mam takie pytanie jak najlepiej wyciszyć głośność silnika 1900TDI wewnątrz i na zewnątrz:?:
          zgasić :-)
          www.DURASOFT.pl

          -Hamownia podwoziowa
          -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
          -Diagnostyka
          -Filtry FAP/DPF

          Komentarz

          • phrix
            L&K
            • 2007
            • 1000
            • Audi
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Największy problem to słabe wyciszenie standardowe O1.

            Ja wyciszyłem:
            - cały bagażnik,
            - wszystkie boczki,
            - grodz silnika

            - zastosowałem ciche opony.
            - uszczelka wygluszająca pod obudowę górną i dolną silnika
            - wyciszony zaworek odprowadzający ( strasznie wnerwiało mnie to cykanie w TDI)
            - dużo filcu, gdzie się tylko dało.

            Efekty moim zdaniem były całkiem przyzwoite, można spokojnie było jechać 120 km/h i rozmawiać. Klekot silnika stał się bardziej basowy i przyjemny dla ucha :szeroki_usmiech

            Jeżeli chodzi o koszty to łącznie z poprawą zawiasu wyszło coś koło 400 PLN ale wszystko robione samemu. Pozdrawiam i polecam temat wyciszania :szeroki_usmiech
            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

            _

            Komentarz

            • Nexus6
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4847
              • Volkswagen

              #7
              Zamieszczone przez phrix
              Efekty moim zdaniem były całkiem przyzwoite, można spokojnie było jechać 120 km/h i rozmawiać.
              Przyzwoity efekt to jazda i rozmowa, ale przy 180+ km/h - przy 120 km/h to żadne osiągnięcie jeśli idzie o wytłumianie. :diabelski_usmiech
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz

              • phrix
                L&K
                • 2007
                • 1000
                • Audi
                • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Nexus6 moim zdaniem efekt był przyzwoity oczywiście w stosunku do poniesionych nakładów. W aucie miejskim nie widziałem potrzeby stosowania większego wygłuszania.

                Jeżeli ktoś chce mieć ciszę przy 180 km/h w O1 to raczej trzeba będzie robić całość łącznie z podłogą. Nadal pozostanie problem słabych szyb, uszczelek i kijowych plastików. Wiem, że na http://www.sztukawyciszania.pl/ była robiona O1 tylko pytanie czy warto inwestować tyle kasy. Moim zdaniem bardziej kalkuluje się zakup czegoś już dobrze wyciszonego.
                Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                _

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #9
                  phrix, czym robiłeś grodź ?
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • phrix
                    L&K
                    • 2007
                    • 1000
                    • Audi
                    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Matami z filcem, w chwili obecnej coś podobnego oferuje Boll. Wyklejka była robiona od środka.
                    Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                    _

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      #11
                      phrix, sądzisz ze duża była poprawa :?: warta roboty :?:
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz

                      • phrix
                        L&K
                        • 2007
                        • 1000
                        • Audi
                        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        W przypadku O1 myśle, że warto zrobic wszystkie boczki, bagażnik i nadkola. Dłubaniny jest przy tym sporo ale mi osobiście efekty się podobały. Oczywiście nie było całkowitej ciszy ale komfort jazdy się poprawił.

                        Jeżeli chodzi o wyciszenie grodzi to tutaj akurat wielkiej różnicy nie zauważyłem. Standardowe wygluszenie w tym miejscu raczej daje rade.
                        Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                        _

                        Komentarz

                        • leszekmw
                          RS
                          • 2005
                          • 5356

                          #13
                          Zamieszczone przez phrix
                          Standardowe wygluszenie w tym miejscu raczej daje rade.
                          no weź .. :roll: , to dlaczego jest tak głośno :evil:
                          wszystko oprócz podłogi mam już wyklejone...
                          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                          GVI 1.4TSI
                          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                          Komentarz

                          Pracuję...