dajcie gdzieś na YouTube albo coś w tym stylu bo z chęcią obejrzę później jak wrócę do domu
TDI
Zwiń
X
-
u mnie pomaga podkręcenie radiasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ja nie wyciszam bo silnik TDI to coś pięknego dla ucha + turbina jak się wkręca coś pięknego niekiedy nawet radia nie wyłączam ( często tego nie robię ) wiec nie wiem poco to robićByła O1 i Superb 1 jest AUDI S3 8L Quattro
Jest 235 KM kolejne konie czekają
Nowy Projekt http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=84113
http://www.pro-tune.pl - Polecam
Komentarz
-
-
Re: TDI
Zamieszczone przez luza_kmam takie pytanie jak najlepiej wyciszyć głośność silnika 1900TDI wewnątrz i na zewnątrz:?:www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Największy problem to słabe wyciszenie standardowe O1.
Ja wyciszyłem:
- cały bagażnik,
- wszystkie boczki,
- grodz silnika
- zastosowałem ciche opony.
- uszczelka wygluszająca pod obudowę górną i dolną silnika
- wyciszony zaworek odprowadzający ( strasznie wnerwiało mnie to cykanie w TDI)
- dużo filcu, gdzie się tylko dało.
Efekty moim zdaniem były całkiem przyzwoite, można spokojnie było jechać 120 km/h i rozmawiać. Klekot silnika stał się bardziej basowy i przyjemny dla ucha :szeroki_usmiech
Jeżeli chodzi o koszty to łącznie z poprawą zawiasu wyszło coś koło 400 PLN ale wszystko robione samemu. Pozdrawiam i polecam temat wyciszania :szeroki_usmiechSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez phrixEfekty moim zdaniem były całkiem przyzwoite, można spokojnie było jechać 120 km/h i rozmawiać.With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Nexus6 moim zdaniem efekt był przyzwoity oczywiście w stosunku do poniesionych nakładów. W aucie miejskim nie widziałem potrzeby stosowania większego wygłuszania.
Jeżeli ktoś chce mieć ciszę przy 180 km/h w O1 to raczej trzeba będzie robić całość łącznie z podłogą. Nadal pozostanie problem słabych szyb, uszczelek i kijowych plastików. Wiem, że na http://www.sztukawyciszania.pl/ była robiona O1 tylko pytanie czy warto inwestować tyle kasy. Moim zdaniem bardziej kalkuluje się zakup czegoś już dobrze wyciszonego.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Matami z filcem, w chwili obecnej coś podobnego oferuje Boll. Wyklejka była robiona od środka.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
W przypadku O1 myśle, że warto zrobic wszystkie boczki, bagażnik i nadkola. Dłubaniny jest przy tym sporo ale mi osobiście efekty się podobały. Oczywiście nie było całkowitej ciszy ale komfort jazdy się poprawił.
Jeżeli chodzi o wyciszenie grodzi to tutaj akurat wielkiej różnicy nie zauważyłem. Standardowe wygluszenie w tym miejscu raczej daje rade.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez phrixStandardowe wygluszenie w tym miejscu raczej daje rade.
wszystko oprócz podłogi mam już wyklejone...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz