Zamieszczone przez rob555
Mi też tak wygląda i piszę to z autopsji.
U mnie na pierwszym hamowaniu ( 9 tyś. km ) wyszło ok. 112KM. Potem hamowanie przy ok. 100 tyś km i wynik 105 KM :shock: , diagnoza na podstawie tylko porównania z poprzednim wykresem ( teraz było mniej KM a więcej Nm ): na 95% źle ustawiona synchronizacja wałka ( rozrzad robiony przy 90 tyś km ).
Następnie przy 113 tyś robiony program; pierwsze hamowanie i wynik identyczny jak poprzednio 105 KM ( i to jest dowód, że nikt nic nie naciąga; wykres wyszedł bardzo podobny a tuner nie wiedział, że auto wcześniej było hamowane ). Szybkie przestawienie wałka ( 3 minuty roboty ) i kolejny pomiar 117 KM i to jest właśnie wynik "średni" jak dla seryjnego BXE ( po programie wyszło 141 KM )...

stało się: 134,1PS (98,6KW) 3417 1/min
:diabelski_usmiech. Chociaż muszę przyznać, że nie jesteś pierwszy, który miał taką teorię - kiedyś już jeden user wyskoczył z takim samym pomysłem
Komentarz