Zamieszczone przez locaj85
springi RS do BXE
Zwiń
X
-
springi RS do BXE
Panowie,
zastanawiam się nad taką przekład springi od RS TDI do O2 BXE w związku z tym mam kilka pytanie :
czy co kolwiek obniżą ? jednak RS-ka jest cięższa
czy będą pasować ? jednak w BXE są "chudsze" amorki
co trzeba zrobić po takiej wymianie , zbieżność ? geometria ?
jestem w tych sprawach totalnym laikiem.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
-
-
a przy wymianie kpl zawieszenia tez trzeba robić zbieznosc, mam na mysli amory i springi -30?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
dziękujesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ale to w sumie tylko około 13mm więc nie powinno być jakiś większy problemów no chba ze amor jest za miękki.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez insZamieszczone przez piramidaale to w sumie tylko około 13mmsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda te 13mm tak wiele zmienią względy praktyczne? chyba nie napierasz po mega wysoich krawęznikach? :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaszkoda te 13mm tak wiele zmienią względy praktyczne? chyba nie napierasz po mega wysoich krawęznikach? :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodamam w pamięci ostatnią zimę i te 13mm spowodowałoby, że nie mógłbym poruszać się po regularnym mieście i np. zaparkować pod pracą, ewentualnie spowodowałoby to większe spustoszenie niż obecny prześwit i tego się bojęByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalZamieszczone przez szkodamam w pamięci ostatnią zimę i te 13mm spowodowałoby, że nie mógłbym poruszać się po regularnym mieście i np. zaparkować pod pracą, ewentualnie spowodowałoby to większe spustoszenie niż obecny prześwit i tego się bojęsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
nic sie nie bójcie, najwyzej za pług bedziecie robic w okolicy :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Może ktoś jeszcze z kolegów posiadających RSy się wypowie ( o co apeluje), ale panowie (i panie) nie tragizujcie. Ja i Grzechos poszliśmy o krok dalej i posadziliśmy RSy na obniżających sprężynach. Jakoś nie boję się nadejścia zimy.
Ostatnią zimę przelatałem na 16'' oponki 205/55, a auto szło do przodu (i na boki 8)) aż miło - bez wykonywania prac społecznych jako pług
Komentarz
-
-
Moim zdaniem czy jest to zawieszenie z RSa czy z Scouta, czy "cywilna wersja" to jego eksploatacja w moich rękach była by taka sama. Po dziurach się nie zapier....., nie atakuje się wysokich krawężników przy prędkości nawet 5km/h (zawsze dojeżdżam i turlam się pod krawężnik) itd. itp. (dot. innych przykazań jak nie katować zawieszenia)
Zaletami Scouta jest prześwit i komfort, RSa - lepsze prowadzenie auta - dla mnie ta "sportowa" charakterystyka jest ważniejsze niż dwie poprzednie cechy. Nie wiem jak "cywil", bo nie miałem okazji pojeździć :P
Ale co do "sportowej" zawiechy - przyznam, że są np. we Wro miejsca, w których muszę bardziej zwolnić i wlec się prawym pasem - ale są i takie miejsca gdzie nie jednego już zawstydziłem :twisted: i dla tych chwil warto mieć to zawieszenie 8)
Komentarz
-
Komentarz