Witam. Panowie przeglądając Allegro znalazłem coś takiego. Napiszcie mi proszę,czy to jest w ogóle coś warte? Bo nie ukrywam że cena i łatwość instalacji jest dość zachęcająca. Poniżej link:
Pytanie w sprawie chipboxa do Octavii 1 - 90KM
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez dees Zobacz wpisOstatnio edytowany przez marcooprodigy; 24229."Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samtech84 Zobacz wpisChip do AGR to koszt około 500 zł :P"Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo - na pewno to zepsujesz"
PRAWO MURPHY'EGO
Komentarz
-
-
To silnik nie do zajechania
Ja miałem AGR podkręconego do 118 KM i śmigał elegancko.
Musisz rozejrzeć się za tunerami ten silnik jest łatwy do wirusowania, cała trudność to wyciągnięcie kompa bo po kablu raczej nie pójdzie. U mnie w okolicy właśnie 500 zł z hamownią ale jest dużo małych tunerów.
Komentarz
-
-
Jeżeli już BOX, to tylko firmy V-tech. Można nieraz wyrwać w dobrej cenie używkę nawet za 200-300zł. Innych tanich wynalazków nie polecam, m.in. takich jak wskazałeś na tej aukcji.
Tu jest dokładnie taki, który będzie pasował.
OLX.pl to darmowe ogłoszenia lokalne w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta. Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Szybko znajdziesz tu ciekawe ogłoszenia i łatwo skontaktujesz się z ogłoszeniodawcą. Na OLX.pl czeka na Ciebie m.in. praca biurowa, mieszkania, pokoje, samochody. Jeśli chcesz coś sprzedać - w prosty sposób dodasz ogłoszenia. Chcesz coś kupić - tutaj znajdziesz ciekawe okazje, taniej niż w sklepie. A wszystkie te ogłoszenia bez konieczności zakładania konta. Sprzedawaj po sąsiedzku na OLX.plOstatnio edytowany przez dieselinside1900; 43793.Była Octavia II, jest Ford S-Max 2.0TDCi Titanium
Komentarz
-
-
A ja nie sądzę by to działało jakiś czas temu kolega kupił w regulacją i chciał sie pochwalić Po cichu w sposób amatorski mierzyłem mu czas i jakoś różnicy nie widziałem i nie czułem Po jakims czasie sam do tego dojrzał ale wówczas pare stówek był w plecy a ha ! zaczął mu kopcić to była widoczna różnica
Komentarz
-
-
Koledzy ja miałem Volkswagena Bora 90 koni sprowadzony z Niemiec a w nim wsadzony był boks firmy Alpina jak dla mnie rewelacja bo 90 zbierała się co najmniej jak 110 a gdy zmieniłem na Seata Toledo silnik ASV 110 to przy boxie odczucia były jak na 130 i zmniejszyła się Turbo dziura. Brał już od 1800.
teraz mam kombi benzynę więc leży niepotrzebnie gdyby ktoś był zainteresowany mogę sprzedać. Zapraszam na testy bo podłączenie jest banalnie proste kabelek do przepływomierza plus wpięcie w szynę. Jest to oryginalny Box z Niemiec ani żadna podróbka za 20 zł z Allegro nie działa na 100% I daję dużą przyjemność z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Magik Zobacz wpisa to są jakieś sprawdzone , dobre?
Komentarz
-
-
Kompletnie nie widzę sensu kupowania rezystorów za 200-300zł, czy gotowców pod gniazdo OBD. Każdy program powinien być robiony indywidualnie pod konkretne auto przy uwzględnieniu jego stanu technicznego. Ja swoją ASV podkręciłem u dobrze znanego na forach Audi tunera w Otwocku z wykorzystaniem hamowni mobilnej dynomet. Sprawdziliśmy serię, pierwszy program i drugi po poprawce, bo chciałem mieć równo 140KM/300Nm i delikatnie mocniejszy dół do granic rozsądku przy seryjnym sprzęgle. Zapłaciłem 500zł. Przy takich zawrotnych mocach, jakie oferują nasze 1,9TDI nie widzę sensu pchania się na stacjonarne hamownie i płacenia po 800-1200zł, bo tym ludziom nawet się już nie chce grzebać przy tedeikach, to robota na 2-3 przejazdy i 15min grzebania w kompie.
Komentarz
-
-
Większość tanich "tunerskich" wkładek to tylko rezystor w bajeranckiej obudowie. Ten sam efekt uzyskasz regulując dawkę wtrysku na pompie. Mi właśnie któryś z poprzednich właścicieli zrobił taki chałupniczy tuning. Skutki... cóż, fakt że miał wyniki jak po chiptuningu (tyle że skok momentu był "krótszy" i wcześniejszy - koło 2000rpm). Skutki uboczne... cóż, po nagrzaniu na wolnych obrotach miał lekką czkawkę (chyba go zalewało) i start zimą był nieco uciążliwy - chociaż te skutki uboczne wystąpiły po prawidłowym ustawieniu kąta wyprzedzani wtrysku (było ustawione na 90 stopni). Poza tym kosmicznie zaniżał zużycie paliwa na wyświetlaczu. No i w zamkniętym garażu po kilku sekundach na wolnych obrotach robiła się sina mgła.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcooprodigy Zobacz wpis
Kolego przeczytałem i w zasadzie nie mam pytań. Miałem przez chwile ochotę podnieść moc w mojej staruszce ale max z 90 do 110 koni żeby jej nie wyżyłować. Ale na logikę czy jest sens płacic tunerowi 1,5K za dodanie 20KM? Chyba jednak nie. Dlatego zostanę przy tym co mam bo auto ma bardzo duży przebieg ok 350000 a nadal jeździ jak żyletka.
jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
Komentarz