1.8T 20V AUM - ile można uzyskać?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    icemerc. A nie z pruszcza gdanskiego?

    Komentarz

    • icemerc
      Rider
      • 2017
      • 304
      • Octavia I (1U2)
      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

      #27
      a może pruszcz Gdański to był...

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez icemerc Zobacz wpis
        a może pruszcz Gdański to był...
        Jak Pruszcz to moj kumpel ja wziął, tylko nie wiem czy przebieg się zgadza.

        Komentarz

        • patrolxx
          Drive
          • 2013
          • 83

          #29
          Witam wszystkich,którzy zamierzają modować programy w 1.8 t. posiadam octavię 1 rs 1.8 t było w serii 180 km.Kupiłem z przebiegiem 170 tyś 3lata temu. Profilaktycznie rozebrałem silnik ,wymiana pierścieni panewek i zrobiona głowica.Chciałem mieć po jakimś czasie troszkę więcej i oddałem do firmy z hamownią na wgranie programu-gotowca- ,wyszło 210 KM. 1,5 ROKU pojezdziłem silnik nie brał ani kropli oleju.Nagle złapały pierścienie olejowe -poddymiał i śmierdziało w kabinie.założyłem downpipa,dolot,centralny cooler,zmieniłem wtryski 225 bam i .oddałem auto do innej firmy we wrocławiu-znanej-wgrali nowy program ,hamowali i wyszło 220 KM.Silnik się ugotował.Zrobiłem kapitalkę silnika pojażdziłem 3 miesiące i silnik znowu gotował się.Kolejny raz pierścienie ,głowica itp.silnik dotarty oddałem do firmy pod wrocławiem w Obornikach vag tune ,auto jak nowo narodzone.Wyszło 270 KM I 360 NM.Chciałem bezpiecznie dla silnika i wg.zrobionego turbo ko3 hybryda ,plus kute koło.Jest super,będę reklamował tą firmę po swoich negatywnych doświadczeniach.PODSUMOWANIE-nie wgrywajcie gotowych programów do benzyn-diesle znoszą gotowce.Właściciel VAG TUNE b.dobry kontakt,fachowość i efekt zadowolenia.-wszystko zgodne z zamontowanymi dodatkowo zegarami.Reklamuję tą firmę bo jest tego warta,po moich doświadzeniach z poprzednikiem GNOJKIEM.Nie jestem nowicjuszem ,mam pojęcie i inne mocniejsze auta.
          - Sharan 05 SPECIAL
          - Octavia 1 RS
          - Impreza PRODRIVE

          Komentarz

          • icemerc
            Rider
            • 2017
            • 304
            • Octavia I (1U2)
            • AZJ 2.0 MPI 115 KM

            #30
            czyli wnioski z tego proste - dobry tuner to podstawa

            Komentarz

            • Coke
              Elegance
              • 2010
              • 771
              • Octavia II (1Z3)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM
              • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

              #31
              Zamieszczone przez icemerc Zobacz wpis
              sorka za off top ale jeżeli twoja jest czarna, z gdańska, z 117 tyś przebiegu i cena ok 17 tys to rok temu miałem jechac po nia :P
              Kupiłem od 1 właściciela ze Świnoujścia, miała 109 000 przebiegu 2008r, serwisowana w ASO przez cały okres, bezwypadkowa
              Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

              Komentarz

              • Łebuz
                Classic
                • 2010
                • 18
                • Octavia I combi (1U5)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                #32
                Serwus,
                Zapytam z innej beczki. Czy jest mozliwy swap mocniejszej jednostki 1.8t z audi? Np AUQ albo BAM?
                Człowiek człowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie... ;D

                Komentarz

                • pedropp93
                  Classic
                  • 2021
                  • 34
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                  #33
                  Odkopuję temat

                  U mnie 1.8t AUM 150KM O1. Czy ktoś z tu obecnych próbował chałupniczo przenieść mapy z AUQ do AUM (lub jeżeli nie same mapy to cały soft), bez modów mechanicznych? Chciałbym spróbować podnieść moc bez wkładania kasy w Octavkę u chiptunera. Samochód już leciwy i nie wiem czy jest sens pakować w nią większe kwoty, jeżeli za rok/dwa ruda może go dobić Ale jeżeli jest opcja w miarę bezpiecznie się pobawić samemu to chętnie spróbuję. Krążą opinie, że te jednostki różnią się tylko oprogramowaniem i w zasadzie można cały soft przenieść (to info znalazłem odnośnie 1.8t w Audi, nie wiem czy to też dotyczy Skody).

                  Poniżej link do tutoriali do Audi, gdzie do AUM wrzuca się soft AUQ:
                  Chip tuning polega na tym, aby do swojej Audi A3 z silnikiem 1.8T i oznaczeniem AUM, wgrać oryginalny wsad ECU z silnika 1.8T o oznaczeniu AUQ.

                  poradnik powstał tylko dla osób mających A3 8L 1.8T AUM podniesienie mocy tzw."bezpiecznym wirusem" zostało już omówione na wszystkie możliwe sposoby zarówno w PL jak i na zagranicznych forach i polega na zmianie wsadu ECU z AUM na AUQ(bliźniacze jednostki różniące się oprogramowaniem) potrzebne rzeczy to: -odpowiedni kabel+program(dostępny na portalach aukcyjnych na całym świecie po wpisaniu MPPS w ich wyszukiwarki) wersja tzw.metalbox(aluminiowa skrzyneczka) -VCDS(opcjonalnie dla


                  Jeszcze druga sprawa. Od znajomych dostałem info (no i niejako potwierdziłem po zapytaniu w V-techu), że podniesienie mocy z serii wpływa pozytywnie na spalanie i to zauważalnie. Wynikać ma to z polepszenia wydajności silnika. Brzmi logicznie, kilka osób wypowiedziało się podobnie, pytanie czy ktoś z Was faktycznie zauważył obniżenie spalania po podniesieniu mocy (albo chociaż brak podwyższonego spalania )

                  Zamieszczone przez grzesiek8630 Zobacz wpis
                  Właśnie robiłem swoją O1 AUM. Mialem sam program na 185KM. Teraz zrobiłem: FMIC, wtryski od S3 BAM, + wydech 2,5cala. Po przeprogramowaniu wyszło 233KM i 332Nm. Mój blad że nie zalożylem odrazu TIPa.
                  Autor tej odpowiedzi niestety jest nieaktywny od 2 lat
                  Ostatnio edytowany przez pedropp93; 9992162.

                  Komentarz

                  • KobcoN
                    Classic
                    • 2021
                    • 6

                    #34
                    Zamieszczone przez pedropp93 Zobacz wpis
                    Odkopuję temat

                    U mnie 1.8t AUM 150KM O1. Czy ktoś z tu obecnych próbował chałupniczo przenieść mapy z AUQ do AUM (lub jeżeli nie same mapy to cały soft), bez modów mechanicznych? Chciałbym spróbować podnieść moc bez wkładania kasy w Octavkę u chiptunera. Samochód już leciwy i nie wiem czy jest sens pakować w nią większe kwoty, jeżeli za rok/dwa ruda może go dobić Ale jeżeli jest opcja w miarę bezpiecznie się pobawić samemu to chętnie spróbuję. Krążą opinie, że te jednostki różnią się tylko oprogramowaniem i w zasadzie można cały soft przenieść (to info znalazłem odnośnie 1.8t w Audi, nie wiem czy to też dotyczy Skody).

                    Poniżej link do tutoriali do Audi, gdzie do AUM wrzuca się soft AUQ:
                    Chip tuning polega na tym, aby do swojej Audi A3 z silnikiem 1.8T i oznaczeniem AUM, wgrać oryginalny wsad ECU z silnika 1.8T o oznaczeniu AUQ.

                    poradnik powstał tylko dla osób mających A3 8L 1.8T AUM podniesienie mocy tzw."bezpiecznym wirusem" zostało już omówione na wszystkie możliwe sposoby zarówno w PL jak i na zagranicznych forach i polega na zmianie wsadu ECU z AUM na AUQ(bliźniacze jednostki różniące się oprogramowaniem) potrzebne rzeczy to: -odpowiedni kabel+program(dostępny na portalach aukcyjnych na całym świecie po wpisaniu MPPS w ich wyszukiwarki) wersja tzw.metalbox(aluminiowa skrzyneczka) -VCDS(opcjonalnie dla


                    Jeszcze druga sprawa. Od znajomych dostałem info (no i niejako potwierdziłem po zapytaniu w V-techu), że podniesienie mocy z serii wpływa pozytywnie na spalanie i to zauważalnie. Wynikać ma to z polepszenia wydajności silnika. Brzmi logicznie, kilka osób wypowiedziało się podobnie, pytanie czy ktoś z Was faktycznie zauważył obniżenie spalania po podniesieniu mocy (albo chociaż brak podwyższonego spalania )


                    Autor tej odpowiedzi niestety jest nieaktywny od 2 lat
                    Witaj. Tak w skrócie. Mam AUM w serii 150KM i jakis czas temu sam wgralem sobie mapę z AUQ. Jeśli chcesz pogadać zapraszam na priv.

                    Komentarz

                    • KobcoN
                      Classic
                      • 2021
                      • 6

                      #35
                      Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                      Żaden AUM seryjny nie pokaże po sofcie 210KM w dwóch pomiarach na porządnej hamowni. Bo zagotuje sie cooler i sterownik cofnie zapłon
                      Bzdura... Mój AUM po wywaleniu kata i wstawieniu prostej rurki (nie DP), reszta seria, po przeprogramowaniu sterownika na hamowni pokazał 216KM i 362Nm. A zeby wkurzyć jeszcze więcej osób to nie mam k03s jak było montowane w fabryce tylko k03 Zaznaczam że tuner jest znany w całej Polsce i EU - RR Tuning.

                      Komentarz

                      • pedropp93
                        Classic
                        • 2021
                        • 34
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • AUM 1.8 20VT 150 KM

                        #36
                        Podbiję trochę temat, niestety kolega KobcoN zniknął i nie udało mi się od niego dostać info jak wgrać mapy z AUQ .

                        Może ktoś inny podpowie?

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez KobcoN Zobacz wpis

                          Bzdura... Mój AUM po wywaleniu kata i wstawieniu prostej rurki (nie DP), reszta seria, po przeprogramowaniu sterownika na hamowni pokazał 216KM i 362Nm. A zeby wkurzyć jeszcze więcej osób to nie mam k03s jak było montowane w fabryce tylko k03 Zaznaczam że tuner jest znany w całej Polsce i EU - RR Tuning.
                          Buahahah- fajna hamowia jak widać
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • KobcoN
                            Classic
                            • 2021
                            • 6

                            #38
                            Zamieszczone przez pedropp93 Zobacz wpis
                            Podbiję trochę temat, niestety kolega KobcoN zniknął i nie udało mi się od niego dostać info jak wgrać mapy z AUQ .

                            Może ktoś inny podpowie?
                            Jestem, mnóstwo pracy przed świętami było. Napisałem na priv.

                            Komentarz

                            • KobcoN
                              Classic
                              • 2021
                              • 6

                              #39
                              Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis

                              Buahahah- fajna hamowia jak widać
                              Najnowsza w PL aktualnie Także wyniki nie są wzięte z kosmosu. Dla niedowiarków moge podesłać wykres. Auto jeździ po dzien dzisiejszy i nic mu nie dolega. Na dodatek ma LPG na którym wyszło troszkę mniej bo -6KM i -15Nm. Nie jest to odczuwalne. LPG wystrojone oczywiście

                              Komentarz

                              • rOBERTO795
                                RS
                                • 2009
                                • 3465
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                #40
                                Musi byc zajebista - bo najnowsze to juz wiemy - ewidentnie pokazuje gwiazdy.
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz

                                • KobcoN
                                  Classic
                                  • 2021
                                  • 6

                                  #41
                                  Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                                  Musi byc zajebista - bo najnowsze to juz wiemy - ewidentnie pokazuje gwiazdy.
                                  Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to może nie wypowiadaj się
                                  Tak samo jak chłopakowi w temacie z 2011r odpisałeś m.in. że wtryski 320 z AUM wystarczą do mocy 220-230KM. Nie wspominając o twierdzeniu, że seria AUM po programie ma ok 190KM hahaha Śmiech na sali...
                                  Jestem po wymianie wtrysków seryjnych 320 na te 380 z BAM, bo seryjne zapętlały ewidentnie przy 216KM. Po przeprogramowaniu wtrysków, auto zaczęło lepiej jechać i poprawiła się góra
                                  Także jeśli ktoś planuje ponad 200/210KM w AUM/AUQ to zakładać wtryski z BAM bez gadania i słuchania innych Lepiej jest mieć zostawiony zapas niż żeby wtryski pracowały na 100% swojej wydajności.

                                  Komentarz

                                  • rOBERTO795
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 3465
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez KobcoN Zobacz wpis

                                    Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to może nie wypowiadaj się
                                    Tak samo jak chłopakowi w temacie z 2011r odpisałeś m.in. że wtryski 320 z AUM wystarczą do mocy 220-230KM. Nie wspominając o twierdzeniu, że seria AUM po programie ma ok 190KM hahaha Śmiech na sali...
                                    Jestem po wymianie wtrysków seryjnych 320 na te 380 z BAM, bo seryjne zapętlały ewidentnie przy 216KM. Po przeprogramowaniu wtrysków, auto zaczęło lepiej jechać i poprawiła się góra
                                    Także jeśli ktoś planuje ponad 200/210KM w AUM/AUQ to zakładać wtryski z BAM bez gadania i słuchania innych Lepiej jest mieć zostawiony zapas niż żeby wtryski pracowały na 100% swojej wydajności.
                                    Chłopcze- zrobiłem takich aut wiecej niż ty na oczy widziałeś . Wtryski Ci pętliły nie przez brak ich wydajnosci przy 216 KM!!
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz

                                    • KobcoN
                                      Classic
                                      • 2021
                                      • 6

                                      #43
                                      Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis

                                      Chłopcze- zrobiłem takich aut wiecej niż ty na oczy widziałeś . Wtryski Ci pętliły nie przez brak ich wydajnosci przy 216 KM!!
                                      Jak na razie to wszystko co piszesz do mnie to jest zwykłe gdybanie. Żadnych konkretnych argumentów nie potrafisz wystosować. Jak nie gadasz o gwiazdach, to znowu o tym ile to Ty 1.8t nie robiłeś... A co mnie to interesuje, jak widać za mało by nie wiedzieć tego, że przy 216KM wtryski z AUM potrafią zapętlić, szczególnie jak auto posiada LPG.

                                      I zmień ton kierowany do mnie, bo jesteś zbyt arogancki, kultury Cie nie nauczono ?

                                      Komentarz

                                      • rOBERTO795
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 3465
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        #44
                                        Tyle ile widzisz na wykresie da sie zrobić na seryjnych wtryskach AUM i 3 barowym regulatorze i seryjnej turbinie. Jest jednak kilka ważnych aspektów- Silnik musi być zdrowy, nowy układ zapłonowy i w 100% sprawny układ paliwowy. Oczywiście- wtryski już pętliły ale się da. Jeśli zapakujesz nową pompe paliwa to wieksze wtryski nie będą Ci potrzebne. Co nie oznacza ze ni można ich wymienić.
                                        Odszukaj mój wątek w "nasze auta"- może czegoś ciekawego sie dowiesz. Ja jestem arogancki? Nie wydaje mi sie:P
                                        Załączone pliki
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz

                                        • damianmu
                                          Classic
                                          • 2017
                                          • 3

                                          #45
                                          Zamieszczone przez pedropp93 Zobacz wpis
                                          Odkopuję temat

                                          U mnie 1.8t AUM 150KM O1. Czy ktoś z tu obecnych próbował chałupniczo przenieść mapy z AUQ do AUM (lub jeżeli nie same mapy to cały soft), bez modów mechanicznych? Chciałbym spróbować podnieść moc bez wkładania kasy w Octavkę u chiptunera. Samochód już leciwy i nie wiem czy jest sens pakować w nią większe kwoty, jeżeli za rok/dwa ruda może go dobić Ale jeżeli jest opcja w miarę bezpiecznie się pobawić samemu to chętnie spróbuję. Krążą opinie, że te jednostki różnią się tylko oprogramowaniem i w zasadzie można cały soft przenieść (to info znalazłem odnośnie 1.8t w Audi, nie wiem czy to też dotyczy Skody).

                                          Poniżej link do tutoriali do Audi, gdzie do AUM wrzuca się soft AUQ:
                                          Chip tuning polega na tym, aby do swojej Audi A3 z silnikiem 1.8T i oznaczeniem AUM, wgrać oryginalny wsad ECU z silnika 1.8T o oznaczeniu AUQ.

                                          poradnik powstał tylko dla osób mających A3 8L 1.8T AUM podniesienie mocy tzw."bezpiecznym wirusem" zostało już omówione na wszystkie możliwe sposoby zarówno w PL jak i na zagranicznych forach i polega na zmianie wsadu ECU z AUM na AUQ(bliźniacze jednostki różniące się oprogramowaniem) potrzebne rzeczy to: -odpowiedni kabel+program(dostępny na portalach aukcyjnych na całym świecie po wpisaniu MPPS w ich wyszukiwarki) wersja tzw.metalbox(aluminiowa skrzyneczka) -VCDS(opcjonalnie dla


                                          Jeszcze druga sprawa. Od znajomych dostałem info (no i niejako potwierdziłem po zapytaniu w V-techu), że podniesienie mocy z serii wpływa pozytywnie na spalanie i to zauważalnie. Wynikać ma to z polepszenia wydajności silnika. Brzmi logicznie, kilka osób wypowiedziało się podobnie, pytanie czy ktoś z Was faktycznie zauważył obniżenie spalania po podniesieniu mocy (albo chociaż brak podwyższonego spalania )


                                          Autor tej odpowiedzi niestety jest nieaktywny od 2 lat
                                          Raczej nie potrzebujesz już pomocy ale odpiszę dla potomnych. Ja śmigam u siebie na takim sofcie już ponad 3 lata i odpukać nic złego się nie dzieje, zrobione 40kkm w tym czasie na lpg. A sam mod warty zachodu bo czuć te prawdopodobnie 30hp, szczególnie w niższych zakresach (auq ma wyższe ciśnienie doładowania ustawione).

                                          Komentarz

                                          Pracuję...