icemerc. A nie z pruszcza gdanskiego?
1.8T 20V AUM - ile można uzyskać?
Zwiń
X
-
Gość
-
Gość
Zamieszczone przez icemerc Zobacz wpisa może pruszcz Gdański to był...
Komentarz
-
Witam wszystkich,którzy zamierzają modować programy w 1.8 t. posiadam octavię 1 rs 1.8 t było w serii 180 km.Kupiłem z przebiegiem 170 tyś 3lata temu. Profilaktycznie rozebrałem silnik ,wymiana pierścieni panewek i zrobiona głowica.Chciałem mieć po jakimś czasie troszkę więcej i oddałem do firmy z hamownią na wgranie programu-gotowca- ,wyszło 210 KM. 1,5 ROKU pojezdziłem silnik nie brał ani kropli oleju.Nagle złapały pierścienie olejowe -poddymiał i śmierdziało w kabinie.założyłem downpipa,dolot,centralny cooler,zmieniłem wtryski 225 bam i .oddałem auto do innej firmy we wrocławiu-znanej-wgrali nowy program ,hamowali i wyszło 220 KM.Silnik się ugotował.Zrobiłem kapitalkę silnika pojażdziłem 3 miesiące i silnik znowu gotował się.Kolejny raz pierścienie ,głowica itp.silnik dotarty oddałem do firmy pod wrocławiem w Obornikach vag tune ,auto jak nowo narodzone.Wyszło 270 KM I 360 NM.Chciałem bezpiecznie dla silnika i wg.zrobionego turbo ko3 hybryda ,plus kute koło.Jest super,będę reklamował tą firmę po swoich negatywnych doświadczeniach.PODSUMOWANIE-nie wgrywajcie gotowych programów do benzyn-diesle znoszą gotowce.Właściciel VAG TUNE b.dobry kontakt,fachowość i efekt zadowolenia.-wszystko zgodne z zamontowanymi dodatkowo zegarami.Reklamuję tą firmę bo jest tego warta,po moich doświadzeniach z poprzednikiem GNOJKIEM.Nie jestem nowicjuszem ,mam pojęcie i inne mocniejsze auta.- Sharan 05 SPECIAL
- Octavia 1 RS
- Impreza PRODRIVE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez icemerc Zobacz wpissorka za off top ale jeżeli twoja jest czarna, z gdańska, z 117 tyś przebiegu i cena ok 17 tys to rok temu miałem jechac po nia :PSkoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
-
Odkopuję temat
U mnie 1.8t AUM 150KM O1. Czy ktoś z tu obecnych próbował chałupniczo przenieść mapy z AUQ do AUM (lub jeżeli nie same mapy to cały soft), bez modów mechanicznych? Chciałbym spróbować podnieść moc bez wkładania kasy w Octavkę u chiptunera. Samochód już leciwy i nie wiem czy jest sens pakować w nią większe kwoty, jeżeli za rok/dwa ruda może go dobić Ale jeżeli jest opcja w miarę bezpiecznie się pobawić samemu to chętnie spróbuję. Krążą opinie, że te jednostki różnią się tylko oprogramowaniem i w zasadzie można cały soft przenieść (to info znalazłem odnośnie 1.8t w Audi, nie wiem czy to też dotyczy Skody).
Poniżej link do tutoriali do Audi, gdzie do AUM wrzuca się soft AUQ:
Chip tuning polega na tym, aby do swojej Audi A3 z silnikiem 1.8T i oznaczeniem AUM, wgrać oryginalny wsad ECU z silnika 1.8T o oznaczeniu AUQ.
poradnik powstał tylko dla osób mających A3 8L 1.8T AUM podniesienie mocy tzw."bezpiecznym wirusem" zostało już omówione na wszystkie możliwe sposoby zarówno w PL jak i na zagranicznych forach i polega na zmianie wsadu ECU z AUM na AUQ(bliźniacze jednostki różniące się oprogramowaniem) potrzebne rzeczy to: -odpowiedni kabel+program(dostępny na portalach aukcyjnych na całym świecie po wpisaniu MPPS w ich wyszukiwarki) wersja tzw.metalbox(aluminiowa skrzyneczka) -VCDS(opcjonalnie dla
Jeszcze druga sprawa. Od znajomych dostałem info (no i niejako potwierdziłem po zapytaniu w V-techu), że podniesienie mocy z serii wpływa pozytywnie na spalanie i to zauważalnie. Wynikać ma to z polepszenia wydajności silnika. Brzmi logicznie, kilka osób wypowiedziało się podobnie, pytanie czy ktoś z Was faktycznie zauważył obniżenie spalania po podniesieniu mocy (albo chociaż brak podwyższonego spalania )
Zamieszczone przez grzesiek8630 Zobacz wpisWłaśnie robiłem swoją O1 AUM. Mialem sam program na 185KM. Teraz zrobiłem: FMIC, wtryski od S3 BAM, + wydech 2,5cala. Po przeprogramowaniu wyszło 233KM i 332Nm. Mój blad że nie zalożylem odrazu TIPa.Ostatnio edytowany przez pedropp93; 9992162.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedropp93 Zobacz wpisOdkopuję temat
U mnie 1.8t AUM 150KM O1. Czy ktoś z tu obecnych próbował chałupniczo przenieść mapy z AUQ do AUM (lub jeżeli nie same mapy to cały soft), bez modów mechanicznych? Chciałbym spróbować podnieść moc bez wkładania kasy w Octavkę u chiptunera. Samochód już leciwy i nie wiem czy jest sens pakować w nią większe kwoty, jeżeli za rok/dwa ruda może go dobić Ale jeżeli jest opcja w miarę bezpiecznie się pobawić samemu to chętnie spróbuję. Krążą opinie, że te jednostki różnią się tylko oprogramowaniem i w zasadzie można cały soft przenieść (to info znalazłem odnośnie 1.8t w Audi, nie wiem czy to też dotyczy Skody).
Poniżej link do tutoriali do Audi, gdzie do AUM wrzuca się soft AUQ:
Chip tuning polega na tym, aby do swojej Audi A3 z silnikiem 1.8T i oznaczeniem AUM, wgrać oryginalny wsad ECU z silnika 1.8T o oznaczeniu AUQ.
poradnik powstał tylko dla osób mających A3 8L 1.8T AUM podniesienie mocy tzw."bezpiecznym wirusem" zostało już omówione na wszystkie możliwe sposoby zarówno w PL jak i na zagranicznych forach i polega na zmianie wsadu ECU z AUM na AUQ(bliźniacze jednostki różniące się oprogramowaniem) potrzebne rzeczy to: -odpowiedni kabel+program(dostępny na portalach aukcyjnych na całym świecie po wpisaniu MPPS w ich wyszukiwarki) wersja tzw.metalbox(aluminiowa skrzyneczka) -VCDS(opcjonalnie dla
Jeszcze druga sprawa. Od znajomych dostałem info (no i niejako potwierdziłem po zapytaniu w V-techu), że podniesienie mocy z serii wpływa pozytywnie na spalanie i to zauważalnie. Wynikać ma to z polepszenia wydajności silnika. Brzmi logicznie, kilka osób wypowiedziało się podobnie, pytanie czy ktoś z Was faktycznie zauważył obniżenie spalania po podniesieniu mocy (albo chociaż brak podwyższonego spalania )
Autor tej odpowiedzi niestety jest nieaktywny od 2 lat
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpisŻaden AUM seryjny nie pokaże po sofcie 210KM w dwóch pomiarach na porządnej hamowni. Bo zagotuje sie cooler i sterownik cofnie zapłon
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KobcoN Zobacz wpis
Bzdura... Mój AUM po wywaleniu kata i wstawieniu prostej rurki (nie DP), reszta seria, po przeprogramowaniu sterownika na hamowni pokazał 216KM i 362Nm. A zeby wkurzyć jeszcze więcej osób to nie mam k03s jak było montowane w fabryce tylko k03 Zaznaczam że tuner jest znany w całej Polsce i EU - RR Tuning.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedropp93 Zobacz wpisPodbiję trochę temat, niestety kolega KobcoN zniknął i nie udało mi się od niego dostać info jak wgrać mapy z AUQ .
Może ktoś inny podpowie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
Buahahah- fajna hamowia jak widać
Komentarz
-
-
Musi byc zajebista - bo najnowsze to juz wiemy - ewidentnie pokazuje gwiazdy.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpisMusi byc zajebista - bo najnowsze to juz wiemy - ewidentnie pokazuje gwiazdy.
Tak samo jak chłopakowi w temacie z 2011r odpisałeś m.in. że wtryski 320 z AUM wystarczą do mocy 220-230KM. Nie wspominając o twierdzeniu, że seria AUM po programie ma ok 190KM hahaha Śmiech na sali...
Jestem po wymianie wtrysków seryjnych 320 na te 380 z BAM, bo seryjne zapętlały ewidentnie przy 216KM. Po przeprogramowaniu wtrysków, auto zaczęło lepiej jechać i poprawiła się góra
Także jeśli ktoś planuje ponad 200/210KM w AUM/AUQ to zakładać wtryski z BAM bez gadania i słuchania innych Lepiej jest mieć zostawiony zapas niż żeby wtryski pracowały na 100% swojej wydajności.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KobcoN Zobacz wpis
Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to może nie wypowiadaj się
Tak samo jak chłopakowi w temacie z 2011r odpisałeś m.in. że wtryski 320 z AUM wystarczą do mocy 220-230KM. Nie wspominając o twierdzeniu, że seria AUM po programie ma ok 190KM hahaha Śmiech na sali...
Jestem po wymianie wtrysków seryjnych 320 na te 380 z BAM, bo seryjne zapętlały ewidentnie przy 216KM. Po przeprogramowaniu wtrysków, auto zaczęło lepiej jechać i poprawiła się góra
Także jeśli ktoś planuje ponad 200/210KM w AUM/AUQ to zakładać wtryski z BAM bez gadania i słuchania innych Lepiej jest mieć zostawiony zapas niż żeby wtryski pracowały na 100% swojej wydajności.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
Chłopcze- zrobiłem takich aut wiecej niż ty na oczy widziałeś . Wtryski Ci pętliły nie przez brak ich wydajnosci przy 216 KM!!
I zmień ton kierowany do mnie, bo jesteś zbyt arogancki, kultury Cie nie nauczono ?
Komentarz
-
-
Tyle ile widzisz na wykresie da sie zrobić na seryjnych wtryskach AUM i 3 barowym regulatorze i seryjnej turbinie. Jest jednak kilka ważnych aspektów- Silnik musi być zdrowy, nowy układ zapłonowy i w 100% sprawny układ paliwowy. Oczywiście- wtryski już pętliły ale się da. Jeśli zapakujesz nową pompe paliwa to wieksze wtryski nie będą Ci potrzebne. Co nie oznacza ze ni można ich wymienić.
Odszukaj mój wątek w "nasze auta"- może czegoś ciekawego sie dowiesz. Ja jestem arogancki? Nie wydaje mi sie:PZałączone plikiOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedropp93 Zobacz wpisOdkopuję temat
U mnie 1.8t AUM 150KM O1. Czy ktoś z tu obecnych próbował chałupniczo przenieść mapy z AUQ do AUM (lub jeżeli nie same mapy to cały soft), bez modów mechanicznych? Chciałbym spróbować podnieść moc bez wkładania kasy w Octavkę u chiptunera. Samochód już leciwy i nie wiem czy jest sens pakować w nią większe kwoty, jeżeli za rok/dwa ruda może go dobić Ale jeżeli jest opcja w miarę bezpiecznie się pobawić samemu to chętnie spróbuję. Krążą opinie, że te jednostki różnią się tylko oprogramowaniem i w zasadzie można cały soft przenieść (to info znalazłem odnośnie 1.8t w Audi, nie wiem czy to też dotyczy Skody).
Poniżej link do tutoriali do Audi, gdzie do AUM wrzuca się soft AUQ:
Chip tuning polega na tym, aby do swojej Audi A3 z silnikiem 1.8T i oznaczeniem AUM, wgrać oryginalny wsad ECU z silnika 1.8T o oznaczeniu AUQ.
poradnik powstał tylko dla osób mających A3 8L 1.8T AUM podniesienie mocy tzw."bezpiecznym wirusem" zostało już omówione na wszystkie możliwe sposoby zarówno w PL jak i na zagranicznych forach i polega na zmianie wsadu ECU z AUM na AUQ(bliźniacze jednostki różniące się oprogramowaniem) potrzebne rzeczy to: -odpowiedni kabel+program(dostępny na portalach aukcyjnych na całym świecie po wpisaniu MPPS w ich wyszukiwarki) wersja tzw.metalbox(aluminiowa skrzyneczka) -VCDS(opcjonalnie dla
Jeszcze druga sprawa. Od znajomych dostałem info (no i niejako potwierdziłem po zapytaniu w V-techu), że podniesienie mocy z serii wpływa pozytywnie na spalanie i to zauważalnie. Wynikać ma to z polepszenia wydajności silnika. Brzmi logicznie, kilka osób wypowiedziało się podobnie, pytanie czy ktoś z Was faktycznie zauważył obniżenie spalania po podniesieniu mocy (albo chociaż brak podwyższonego spalania )
Autor tej odpowiedzi niestety jest nieaktywny od 2 lat
Komentarz
-
Komentarz