swap hamulców 256 na 288

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Guzon
    Drive
    • 2015
    • 92

    #26
    Przepraszam, że tłukę posty i mieszam, ale z Andy90 probuję dociec, czemu tnie moje posty. W tym wątku obcięło wszystkie moje wypowiedzi, z wyjątkiem tej wyżej. Koniec OT
    Ten tekst jest pierwszą próbą nawiązania kontaktu z istotami rozumnymi

    Komentarz

    • Łebuz
      Classic
      • 2010
      • 18
      • Octavia I combi (1U5)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #27
      Zamieszczone przez Guzon Zobacz wpis
      Może nie zły, ale nie najlepszy. To już leciwe auta i wszystkie mają swoje naloty. A skoro najmocniejszy wariant różni się tylko kanałami w głowicy to dużo taniej będzie wymienić głowicę. Wykonać tylko jej serwis typu wymiana uszczelniaczy ew dodatkowy porting I będzie można koksu dorzucić.

      Naturalnie do wymiany lecą wszystkie siemmeringi na wale i sprawdzenie pierścieni i panewek.

      Kupisz inny silnik to nie będziesz pewny jego stanu, a wszelkie uszczelniacze i tak będą do wymiany skoro silnik na wierzchu.

      Co innego, gdyby się różnił np wałem czy korbami...
      Na takie szczegółowe uwagi liczyłem. Dzieki Guzon
      Człowiek człowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie... ;D

      Komentarz

      • krzysiekr1
        Ambiente
        • 2016
        • 114
        • Octavia I (1U2)
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

        #28
        Zamieszczone przez Guzon Zobacz wpis
        Ja mam kombi i poszedłem po całości - na tył 280 mm z zaciskami z T5 (jak nie założysz osłon tarcz z rs, to 15" "przejściowo" wejdą).
        Dobrze wiedzieć, dzięki. Obydwa komplety mam 16", więc mogę śmiało iść w 280, a nawet może pokuszę się o 288 na tył

        Tył skompletowałem 256 z innego auta (4x4) i zastosowałem podkładki 6mm pod jarzmo. Zaciski z jarzmami z ośki są drogie. Teraz, już po swapie (232>256) żałuję, że nie poszedłem od razu w T5.

        Komentarz

        • Guzon
          Drive
          • 2015
          • 92

          #29
          Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpis
          Dobrze wiedzieć, dzięki. Obydwa komplety mam 16", więc mogę śmiało iść w 280, a nawet może pokuszę się o 288 na tył

          Tył skompletowałem 256 z innego auta (4x4) i zastosowałem podkładki 6mm pod jarzmo. Zaciski z jarzmami z ośki są drogie. Teraz, już po swapie (232>256) żałuję, że nie poszedłem od razu w T5.
          Jak najbardziej. Ale jeśli mocy porządnej nie ma to wg mnie nie warto chyba. Zawsze to już konkretna masa wirująca. Aczkolwiek jest fajnie jak się jedzie w 4 osoby + bagaże i zaciągając ręczny - koła się blokują. Lub też kolega "Ty, a właściwie co Ci dała ta przeróbka? Hamulce to hamulce"
          Ok, trzymajcie chłopaki napoje i but w podłogę
          "Nie, no hebel to Ty teraz masz..."

          I już raz mi na czołowe na wzniesieniu poszedł i wychamować że 120 do zera to były wręcz metry i sekundy.

          Jeszcze a propos Twoich 256 - możesz zmienić jarzma na jakieś z audi A8 ale nie wiem jakiej konkretnie i włożysz tarcze 280 na Twoich zaciskach
          Ostatnio edytowany przez Guzon; 37988.
          Ten tekst jest pierwszą próbą nawiązania kontaktu z istotami rozumnymi

          Komentarz

          • krzysiekr1
            Ambiente
            • 2016
            • 114
            • Octavia I (1U2)
            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

            #30
            Zamieszczone przez Guzon Zobacz wpis
            Jeszcze a propos Twoich 256 - możesz zmienić jarzma na jakieś z audi A8 ale nie wiem jakiej konkretnie i włożysz tarcze 280 na Twoich zaciskach
            Tak, kojarzę temat, ale ciężko dorwać takie jarzma z Audi A8 D2 94-02r. Poza tym i tak trzeba dać dystans 7.5mm Nie róbmy tutaj offtopu, bo wątek jest o swapie przodu a my mówimy o prawie podobnej wielkości swapie z tyłu xD
            płaskownik 7.5mm.jpg
            Ostatnio edytowany przez krzysiekr1; 41758.

            Komentarz

            Pracuję...