[O1] Po chiptuningu......

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mlody_20
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O1] Po chiptuningu......

    Andrev byles moze w piatek na 3 stawach w katowicach?!
  • dodan
    Classic
    • 2009
    • 38
    • Octavia III (5E3)
    • CHPB 1.4 TSI 150 KM

    #2
    [O1] Po chiptuningu......

    Moja octa wkoncu zaczipowana I tak ksiażkowo mialo byc: max moment obr. 240 nm i 101 Km, a na hamowni wyszlo ze bylo 266 nm i 117 Km, a teraz jest 302nm i 142Km, jak na razie jest git :zlosnik:[/list]

    Komentarz

    • MikeWRC
      Elegance
      • 2009
      • 995

      #3
      Zamieszczone przez dodan
      I tak ksiażkowo mialo byc: max moment obr. 240 nm i 101 Km, a na hamowni wyszlo ze bylo 266 nm i 117 Km, a teraz jest 302nm i 142Km, jak na razie jest git[/list]
      dodan, ja też liczę na taki wynik. Z którego roku masz furę i u kogo robiłeś chipa?

      Moja Octavia:
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=mikewrc

      Było: 116,3KM / 279,5Nm
      Jest: 143KM / 325,9NM

      Komentarz

      • kubazak
        Ambiente
        • 2010
        • 146

        #4
        Dosc normalny wynik choć axr-y potrafią z mocą podchodzić duuzo wyżej ;P

        Komentarz

        • dodan
          Classic
          • 2009
          • 38
          • Octavia III (5E3)
          • CHPB 1.4 TSI 150 KM

          #5
          Mike
          Octa jest z 2006 roku, przebeg 93 kkm, chipowalem w mastresie, polecam, hamownia maha z homologacją, chyba jedyna w W-wie. nawet mi powiedzieli, ze licznik nie byl krecony i ze niedawno zmieniany byl rozrzad

          Kubazak

          bo naormalnie mialo byc, to samochod do codziennej jazdy, a nie na wyscigi :szeroki_usmiech

          Komentarz

          • kubazak
            Ambiente
            • 2010
            • 146

            #6
            jasne ,sam bym wiecej niż 150 km nie podał.Axr jest chyba z całej grupy vag najbardziej podatny a 74 kw podawane seryjnie często mija się z prawdą na korzysc użytkownika oczywiscie heh

            Komentarz

            • dodan
              Classic
              • 2009
              • 38
              • Octavia III (5E3)
              • CHPB 1.4 TSI 150 KM

              #7
              to dobra nasza

              Komentarz

              • Scyzor
                Classic
                • 2010
                • 28

                #8
                Moją podciągnęli w ECUSOFT'cie w Bielsku do 147KM (momentu niestety nie pomnę), ale najważniejsze że robili to w ASO i nie pozbawili mnie gwarancji
                Największą różnicę odczułem na piątce. Przyzwyczajony do sześciobiegowej skrzyni w poprzedniej Octavce nie mogłem się pogodzić z piątką, która przy wyższych prędkościach była po prostu za krótka i motor wył w niebogłosy. Po zawirusowaniu już tak bardzo mi tej "szóstki" nie brakuje, da się spokojnie pogonić na piątce

                pzd
                Scyzor

                Komentarz

                • dodan
                  Classic
                  • 2009
                  • 38
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHPB 1.4 TSI 150 KM

                  #9
                  Zgadza, sie, ja tez w tej chwili najwieksza roznice odczuwam na piatce, ale i na mniejszych biegach jest lepiej, bo jest bardziej elastycznie, a i dzwignia gazu jak by szybciej reagowala, tzn reakcja auta jest szybsza ta przyslowiowa dziura jest zdecydowanie mniejsza. A jak ze spalaniem, bo ja mam wrazenie ze po miesicie z wlaczona klima jest jakby troche wieksze gdzies w granicach 0,5 l.

                  Komentarz

                  • Scyzor
                    Classic
                    • 2010
                    • 28

                    #10
                    Zamieszczone przez dodan
                    Zgadza, sie, ja tez w tej chwili najwieksza roznice odczuwam na piatce, ale i na mniejszych biegach jest lepiej, bo jest bardziej elastycznie, a i dzwignia gazu jak by szybciej reagowala, tzn reakcja auta jest szybsza ta przyslowiowa dziura jest zdecydowanie mniejsza. A jak ze spalaniem, bo ja mam wrazenie ze po miesicie z wlaczona klima jest jakby troche wieksze gdzies w granicach 0,5 l.
                    Bo jest większe. Dwie zasadnicze konsekwencje jakie widzę to większy apetyt na paliwo (w takich granicach jak piszesz) i wyraźnie większe kopcenie z dwururki po zdecydowanym wduszeniu pedału gazu. Ale podobno to norma...
                    Zastanawiam się też, czy konsekwencją wirusa nie był też "pad" turbinki niespełna 45 kkm po całej operacji (wymieniona na gwarancji) ale musiałby to być pech, bo zdarzyło się to tylko w moim egzemplarzu, a w firmie mamy trzy sztuki tak potraktowane. Inna sprawa, że po wymianie przejechałem już prawie 80 kkm i nie ma żadnych problemów.

                    pzd
                    Scyzor

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      Zamieszczone przez Scyzor
                      wyraźnie większe kopcenie z dwururki po zdecydowanym wduszeniu pedału gazu. Ale podobno to norma...
                      niekoniecznie :idea:

                      Zamieszczone przez Scyzor
                      ale musiałby to być pech
                      a masz wskaźnik doładowania, albo logi :?:
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • adi747
                        L&K
                        • 2008
                        • 1138

                        #12
                        atd tez taki podatny jak axr czy mniej?? :diabelski_usmiech
                        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                        była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                        2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                        JEST
                        megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                        octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                        octavia 2 2.0TDI BKD

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #13
                          Zamieszczone przez adi747
                          atd tez taki podatny jak axr czy mniej?? :diabelski_usmiech
                          o ile dobrze kojarzę w ATD powyżej ~140KM zaczynają się schody
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • adamusiek
                            L&K
                            • 2009
                            • 1123

                            #14
                            a jak to jest z AHF :?: :wink:

                            Komentarz

                            • adamusek
                              Rider
                              • 2010
                              • 331

                              #15
                              Zamieszczone przez Scyzor
                              Moją podciągnęli w ECUSOFT'cie w Bielsku do 147KM (momentu niestety nie pomnę), ale najważniejsze że robili to w ASO i nie pozbawili mnie gwarancji
                              pzd
                              Kolego mozesz napisac cos blizej ?
                              Bo mam octe ja w podpisie nowke i zrobia mi chipa i nie strace gwarancji ?
                              Prowadzi NaviExpert Lifetime
                              Ostrzega Yanosik
                              Nagrywa Vicovation TF-2 EZ

                              Komentarz

                              • dodan
                                Classic
                                • 2009
                                • 38
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHPB 1.4 TSI 150 KM

                                #16
                                Bo jest większe. Dwie zasadnicze konsekwencje jakie widzę to większy apetyt na paliwo (w takich granicach jak piszesz) i wyraźnie większe kopcenie z dwururki po zdecydowanym wduszeniu pedału gazu. Ale podobno to norma...
                                Zastanawiam się też, czy konsekwencją wirusa nie był też "pad" turbinki niespełna 45 kkm po całej operacji (wymieniona na gwarancji) ale musiałby to być pech, bo zdarzyło się to tylko w moim egzemplarzu, a w firmie mamy trzy sztuki tak potraktowane. Inna sprawa, że po wymianie przejechałem już prawie 80 kkm i nie ma żadnych problemów.

                                pzd[/quote]


                                Z tym kopceniem z dwururki, to tez mis sie wydaje ze - niekoniecznie, w kazdym badz razie nic takiego u siebie jeszcze nie zauwazylem. Tena "pad: po 45 kkm, raczej malo prawdopodobne ze od wirusa, chyba ze nie traktowales jej nalezycie i dlatego mogla pasc. A ile kosztuje nowa do AXR-a, tak pytam z ciekawosci na wszelki wypadek :szeroki_usmiech

                                Komentarz

                                • Scyzor
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 28

                                  #17
                                  Zamieszczone przez szkoda
                                  Zamieszczone przez Scyzor
                                  wyraźnie większe kopcenie z dwururki po zdecydowanym wduszeniu pedału gazu. Ale podobno to norma...
                                  niekoniecznie :idea:
                                  Mówię co słyszałem od magików w Bielsku i to co widzę po wszystkich zachipowanych naszych Skodzinach (3x O1 i 1x O2RS).

                                  Zamieszczone przez szkoda
                                  Zamieszczone przez Scyzor
                                  ale musiałby to być pech
                                  a masz wskaźnik doładowania, albo logi :?:
                                  Niestety ani jednym ani drugim nie dysponuję.

                                  Zamieszczone przez adamusek
                                  Kolego mozesz napisac cos blizej ?
                                  Bo mam octe ja w podpisie nowke i zrobia mi chipa i nie strace gwarancji ?
                                  Niewiele więcej mogę powiedzieć, bo załatwiała to firma. Gdy kupowaliśmy auta zaznaczyliśmy od razu, że będziemy chcieli je zachipować (przyzwyczajeni do motorków 130KM odczuwaliśmy skutki braku mocy). W ASO powiedzieli nam że nie ma sprawy, ale pod dwoma warunkami - po pierwsze chipowanie odbędzie się we wskazanym zakładzie, po drugie cała akcja odbędzie się dopiero gdy auta będą miały najechane 15 kkm. I tak też się stało, choć w przypadku RS'ki były problemy i przy przebiegu ok 100kkm wróciliśmy do oryginalnego softu.

                                  Zamieszczone przez dodan
                                  chyba ze nie traktowales jej nalezycie i dlatego mogla pasc. A ile kosztuje nowa do AXR-a, tak pytam z ciekawosci na wszelki wypadek
                                  No to mnie kolega obraził... :? Wśród użytkowników naszych firmowych szkodników uchodzę za tego który przesadnie należycie dba o turbinkę...
                                  A co do ceny to nie pamiętam dokładnie, bo szło to w ramach gwarancji, ale coś mi chodzi po głowie cyfra 3tys PLN... No ale to ceny w ASO.

                                  pzd
                                  Scyzor

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Scyzor
                                    1x O2RS
                                    to już w ogóle kuriozum :shock:
                                    chyba, że hadkor, wywalony DPF i moc duuuuużo w górę, na standardowym programie z DPFem jest to po prostu niemożliwe - normalnie.
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    • Scyzor
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 28

                                      #19
                                      Zamieszczone przez szkoda
                                      Zamieszczone przez Scyzor
                                      1x O2RS
                                      to już w ogóle kuriozum :shock:
                                      chyba, że hadkor, wywalony DPF i moc duuuuużo w górę, na standardowym programie z DPFem jest to po prostu niemożliwe - normalnie.
                                      Nie znam szczegółów technicznych, to prezesowóz więc nie wszystkie operacje są ujawniane
                                      Wiem tylko tyle, że moc z fabrycznych 177KM dźwignęli na 220KM. Przyspieszała znacznie bardziej zdecydowanie, ale ograniczyła się jej Vmax. Poza tym pojawiły się jakieś problemy z pedałem gazu reagującym z opóźnieniem a na sam koniec poleciała turbina. Zapadła więc decyzja o powrocie do stanu fabrycznego i tak też się stało.

                                      pzd
                                      Scyzor

                                      Komentarz

                                      • szkoda
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 22543

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Scyzor
                                        Wiem tylko tyle, że moc z fabrycznych 177KM dźwignęli na 220KM. Przyspieszała znacznie bardziej zdecydowanie, ale ograniczyła się jej Vmax. Poza tym pojawiły się jakieś problemy z pedałem gazu reagującym z opóźnieniem a na sam koniec poleciała turbina. Zapadła więc decyzja o powrocie do stanu fabrycznego i tak też się stało.
                                        czyli chyba wszystko jasne, wygląda na standard, tyle, że standardowo właśnie wychodzi jakieś 205KM a potem jest opór.
                                        a kto takich inteligentnych modyfikacji dokonuje jeśli można wiedzieć, żeby się nie naciąć :?:
                                        tą odlecianą sprężarkę również może powyższy opis stawiać w nieco innym świetle jak i to dymienie :szeroki_usmiech
                                        saport techniczny baj DGW
                                        była BKD+DSG '05 120kkm
                                        była BXE '08 190kkm
                                        no i nie ma :-)

                                        Komentarz

                                        • Scyzor
                                          Classic
                                          • 2010
                                          • 28

                                          #21
                                          Zamieszczone przez szkoda
                                          czyli chyba wszystko jasne, wygląda na standard, tyle, że standardowo właśnie wychodzi jakieś 205KM a potem jest opór.
                                          a kto takich inteligentnych modyfikacji dokonuje jeśli można wiedzieć, żeby się nie naciąć :?:
                                          tą odlecianą sprężarkę również może powyższy opis stawiać w nieco innym świetle jak i to dymienie :szeroki_usmiech
                                          Nie chciałbym nikomu robić antyreklamy, bo o firmie raczej chodza dobre opinie. Na ile znam swojego prezesa to być może było to robione mimo uwag na jego wniosek. Poza tym nie mieliśmy innej alternetywy, bo robota tylko tam umożliwiała nam zachowanie gwarancji na samochody.
                                          Tak jak pisałem wcześniej, wszyskie wirusy były wstrzykiwane w Ecusoft w Bielsku.

                                          pzd,
                                          Scyzor

                                          Komentarz

                                          • dodan
                                            Classic
                                            • 2009
                                            • 38
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHPB 1.4 TSI 150 KM

                                            #22
                                            Mam jeszcze odnosnie zzycia paliwa chwilowego. Przed modyfikacja na klimie na postoju pokazywal spalanie 0.9 l/h, a po modyfikacji 1.1. h/l Wogole, mam wrazenie ze jakos tak ten licznik chwilowego zuzycia pokazuje teraz wiecej i szybciej dokonuja sie te zmiany, czy to jest norma, czy cos jest nie tak? Czy u was bylo podobnie?

                                            Komentarz

                                            • szkoda
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 22543

                                              #23
                                              Zamieszczone przez dodan
                                              Czy u was bylo podobnie?
                                              u mnie chwilowe spoczynkowe spalanie się nie zmieniło, jak również żadne inne niespoczynkowe
                                              saport techniczny baj DGW
                                              była BKD+DSG '05 120kkm
                                              była BXE '08 190kkm
                                              no i nie ma :-)

                                              Komentarz

                                              • Scyzor
                                                Classic
                                                • 2010
                                                • 28

                                                #24
                                                Zamieszczone przez szkoda
                                                Zamieszczone przez dodan
                                                Czy u was bylo podobnie?
                                                u mnie chwilowe spoczynkowe spalanie się nie zmieniło, jak również żadne inne niespoczynkowe
                                                U mnie na jałowym jest jak było czyli 0,8-0,9l/h.
                                                Przy jeździe po mieście pali nieco więcej, ale to chyba efekt mocniejszego dociskania pedału gazu. Bo jak jest czym...

                                                pzd
                                                Scyzor

                                                Komentarz

                                                • dodan
                                                  Classic
                                                  • 2009
                                                  • 38
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHPB 1.4 TSI 150 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Scyzor
                                                  Zamieszczone przez szkoda
                                                  Zamieszczone przez dodan
                                                  Czy u was bylo podobnie?
                                                  u mnie chwilowe spoczynkowe spalanie się nie zmieniło, jak również żadne inne niespoczynkowe
                                                  U mnie na jałowym jest jak było czyli 0,8-0,9l/h.
                                                  Przy jeździe po mieście pali nieco więcej, ale to chyba efekt mocniejszego dociskania pedału gazu. Bo jak jest czym...

                                                  pzd

                                                  No wlasnie u mnie przed wirusowaniem tez tak bylo 0,8-0,9 l/h, a teraz sie zrobilo 1,0-1,1 l/h, zobaczymy jak to sie na rzeczywiste spalanie przelozy, jak bedzie kiepsko to trzeba bedzie w Mastersie reklamowac :cry:

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...