Andrev byles moze w piatek na 3 stawach w katowicach?!
[O1] Po chiptuningu......
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
dodan, ja też liczę na taki wynik. Z którego roku masz furę i u kogo robiłeś chipa?Zamieszczone przez dodanI tak ksiażkowo mialo byc: max moment obr. 240 nm i 101 Km, a na hamowni wyszlo ze bylo 266 nm i 117 Km, a teraz jest 302nm i 142Km, jak na razie jest git[/list]
Moja Octavia:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=mikewrc

Było: 116,3KM / 279,5Nm
Jest: 143KM / 325,9NM
Komentarz
-
-
Mike
Octa jest z 2006 roku, przebeg 93 kkm, chipowalem w mastresie, polecam, hamownia maha z homologacją, chyba jedyna w W-wie. nawet mi powiedzieli, ze licznik nie byl krecony i ze niedawno zmieniany byl rozrzad
Kubazak
bo naormalnie mialo byc, to samochod do codziennej jazdy, a nie na wyscigi :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Moją podciągnęli w ECUSOFT'cie w Bielsku do 147KM (momentu niestety nie pomnę), ale najważniejsze że robili to w ASO i nie pozbawili mnie gwarancji
Największą różnicę odczułem na piątce. Przyzwyczajony do sześciobiegowej skrzyni w poprzedniej Octavce nie mogłem się pogodzić z piątką, która przy wyższych prędkościach była po prostu za krótka i motor wył w niebogłosy. Po zawirusowaniu już tak bardzo mi tej "szóstki" nie brakuje, da się spokojnie pogonić na piątce
pzdScyzor
Komentarz
-
-
Zgadza, sie, ja tez w tej chwili najwieksza roznice odczuwam na piatce, ale i na mniejszych biegach jest lepiej, bo jest bardziej elastycznie, a i dzwignia gazu jak by szybciej reagowala, tzn reakcja auta jest szybsza ta przyslowiowa dziura jest zdecydowanie mniejsza. A jak ze spalaniem, bo ja mam wrazenie ze po miesicie z wlaczona klima jest jakby troche wieksze gdzies w granicach 0,5 l.
Komentarz
-
-
Bo jest większe. Dwie zasadnicze konsekwencje jakie widzę to większy apetyt na paliwo (w takich granicach jak piszesz) i wyraźnie większe kopcenie z dwururki po zdecydowanym wduszeniu pedału gazu. Ale podobno to norma...Zamieszczone przez dodanZgadza, sie, ja tez w tej chwili najwieksza roznice odczuwam na piatce, ale i na mniejszych biegach jest lepiej, bo jest bardziej elastycznie, a i dzwignia gazu jak by szybciej reagowala, tzn reakcja auta jest szybsza ta przyslowiowa dziura jest zdecydowanie mniejsza. A jak ze spalaniem, bo ja mam wrazenie ze po miesicie z wlaczona klima jest jakby troche wieksze gdzies w granicach 0,5 l.
Zastanawiam się też, czy konsekwencją wirusa nie był też "pad" turbinki niespełna 45 kkm po całej operacji (wymieniona na gwarancji) ale musiałby to być pech, bo zdarzyło się to tylko w moim egzemplarzu, a w firmie mamy trzy sztuki tak potraktowane. Inna sprawa, że po wymianie przejechałem już prawie 80 kkm i nie ma żadnych problemów.
pzdScyzor
Komentarz
-
-
niekoniecznie :idea:Zamieszczone przez Scyzorwyraźnie większe kopcenie z dwururki po zdecydowanym wduszeniu pedału gazu. Ale podobno to norma...
a masz wskaźnik doładowania, albo logi :?:Zamieszczone przez Scyzorale musiałby to być pechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
atd tez taki podatny jak axr czy mniej?? :diabelski_usmiechhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Kolego mozesz napisac cos blizej ?Zamieszczone przez ScyzorMoją podciągnęli w ECUSOFT'cie w Bielsku do 147KM (momentu niestety nie pomnę), ale najważniejsze że robili to w ASO i nie pozbawili mnie gwarancji
pzd
Bo mam octe ja w podpisie nowke i zrobia mi chipa i nie strace gwarancji ?Prowadzi NaviExpert Lifetime
Ostrzega Yanosik
Nagrywa Vicovation TF-2 EZ
Komentarz
-
-
Bo jest większe. Dwie zasadnicze konsekwencje jakie widzę to większy apetyt na paliwo (w takich granicach jak piszesz) i wyraźnie większe kopcenie z dwururki po zdecydowanym wduszeniu pedału gazu. Ale podobno to norma...
Zastanawiam się też, czy konsekwencją wirusa nie był też "pad" turbinki niespełna 45 kkm po całej operacji (wymieniona na gwarancji) ale musiałby to być pech, bo zdarzyło się to tylko w moim egzemplarzu, a w firmie mamy trzy sztuki tak potraktowane. Inna sprawa, że po wymianie przejechałem już prawie 80 kkm i nie ma żadnych problemów.
pzd[/quote]
Z tym kopceniem z dwururki, to tez mis sie wydaje ze - niekoniecznie, w kazdym badz razie nic takiego u siebie jeszcze nie zauwazylem. Tena "pad: po 45 kkm, raczej malo prawdopodobne ze od wirusa, chyba ze nie traktowales jej nalezycie i dlatego mogla pasc. A ile kosztuje nowa do AXR-a, tak pytam z ciekawosci na wszelki wypadek :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Mówię co słyszałem od magików w Bielsku i to co widzę po wszystkich zachipowanych naszych Skodzinach (3x O1 i 1x O2RS).Zamieszczone przez szkodaniekoniecznie :idea:Zamieszczone przez Scyzorwyraźnie większe kopcenie z dwururki po zdecydowanym wduszeniu pedału gazu. Ale podobno to norma...
Niestety ani jednym ani drugim nie dysponuję.Zamieszczone przez szkodaa masz wskaźnik doładowania, albo logi :?:Zamieszczone przez Scyzorale musiałby to być pech
Niewiele więcej mogę powiedzieć, bo załatwiała to firma. Gdy kupowaliśmy auta zaznaczyliśmy od razu, że będziemy chcieli je zachipować (przyzwyczajeni do motorków 130KM odczuwaliśmy skutki braku mocy). W ASO powiedzieli nam że nie ma sprawy, ale pod dwoma warunkami - po pierwsze chipowanie odbędzie się we wskazanym zakładzie, po drugie cała akcja odbędzie się dopiero gdy auta będą miały najechane 15 kkm. I tak też się stało, choć w przypadku RS'ki były problemy i przy przebiegu ok 100kkm wróciliśmy do oryginalnego softu.Zamieszczone przez adamusekKolego mozesz napisac cos blizej ?
Bo mam octe ja w podpisie nowke i zrobia mi chipa i nie strace gwarancji ?
No to mnie kolega obraził... :? Wśród użytkowników naszych firmowych szkodników uchodzę za tego który przesadnie należycie dba o turbinkę...Zamieszczone przez dodanchyba ze nie traktowales jej nalezycie i dlatego mogla pasc. A ile kosztuje nowa do AXR-a, tak pytam z ciekawosci na wszelki wypadek
A co do ceny to nie pamiętam dokładnie, bo szło to w ramach gwarancji, ale coś mi chodzi po głowie cyfra 3tys PLN... No ale to ceny w ASO.
pzdScyzor
Komentarz
-
-
Nie znam szczegółów technicznych, to prezesowóz więc nie wszystkie operacje są ujawnianeZamieszczone przez szkodato już w ogóle kuriozum :shock:Zamieszczone przez Scyzor1x O2RS
chyba, że hadkor, wywalony DPF i moc duuuuużo w górę, na standardowym programie z DPFem jest to po prostu niemożliwe - normalnie.
Wiem tylko tyle, że moc z fabrycznych 177KM dźwignęli na 220KM. Przyspieszała znacznie bardziej zdecydowanie, ale ograniczyła się jej Vmax. Poza tym pojawiły się jakieś problemy z pedałem gazu reagującym z opóźnieniem a na sam koniec poleciała turbina. Zapadła więc decyzja o powrocie do stanu fabrycznego i tak też się stało.
pzdScyzor
Komentarz
-
-
czyli chyba wszystko jasne, wygląda na standard, tyle, że standardowo właśnie wychodzi jakieś 205KM a potem jest opór.Zamieszczone przez ScyzorWiem tylko tyle, że moc z fabrycznych 177KM dźwignęli na 220KM. Przyspieszała znacznie bardziej zdecydowanie, ale ograniczyła się jej Vmax. Poza tym pojawiły się jakieś problemy z pedałem gazu reagującym z opóźnieniem a na sam koniec poleciała turbina. Zapadła więc decyzja o powrocie do stanu fabrycznego i tak też się stało.
a kto takich inteligentnych modyfikacji dokonuje jeśli można wiedzieć, żeby się nie naciąć :?:
tą odlecianą sprężarkę również może powyższy opis stawiać w nieco innym świetle jak i to dymienie
:szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Nie chciałbym nikomu robić antyreklamy, bo o firmie raczej chodza dobre opinie. Na ile znam swojego prezesa to być może było to robione mimo uwag na jego wniosek. Poza tym nie mieliśmy innej alternetywy, bo robota tylko tam umożliwiała nam zachowanie gwarancji na samochody.Zamieszczone przez szkodaczyli chyba wszystko jasne, wygląda na standard, tyle, że standardowo właśnie wychodzi jakieś 205KM a potem jest opór.
a kto takich inteligentnych modyfikacji dokonuje jeśli można wiedzieć, żeby się nie naciąć :?:
tą odlecianą sprężarkę również może powyższy opis stawiać w nieco innym świetle jak i to dymienie
:szeroki_usmiech
Tak jak pisałem wcześniej, wszyskie wirusy były wstrzykiwane w Ecusoft w Bielsku.
pzd,Scyzor
Komentarz
-
-
Mam jeszcze odnosnie zzycia paliwa chwilowego. Przed modyfikacja na klimie na postoju pokazywal spalanie 0.9 l/h, a po modyfikacji 1.1. h/l Wogole, mam wrazenie ze jakos tak ten licznik chwilowego zuzycia pokazuje teraz wiecej i szybciej dokonuja sie te zmiany, czy to jest norma, czy cos jest nie tak? Czy u was bylo podobnie?
Komentarz
-
-
U mnie na jałowym jest jak było czyli 0,8-0,9l/h.Zamieszczone przez szkodau mnie chwilowe spoczynkowe spalanie się nie zmieniło, jak również żadne inne niespoczynkoweZamieszczone przez dodanCzy u was bylo podobnie?
Przy jeździe po mieście pali nieco więcej, ale to chyba efekt mocniejszego dociskania pedału gazu. Bo jak jest czym...
pzdScyzor
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ScyzorU mnie na jałowym jest jak było czyli 0,8-0,9l/h.Zamieszczone przez szkodau mnie chwilowe spoczynkowe spalanie się nie zmieniło, jak również żadne inne niespoczynkoweZamieszczone przez dodanCzy u was bylo podobnie?
Przy jeździe po mieście pali nieco więcej, ale to chyba efekt mocniejszego dociskania pedału gazu. Bo jak jest czym...
pzd
No wlasnie u mnie przed wirusowaniem tez tak bylo 0,8-0,9 l/h, a teraz sie zrobilo 1,0-1,1 l/h, zobaczymy jak to sie na rzeczywiste spalanie przelozy, jak bedzie kiepsko to trzeba bedzie w Mastersie reklamowac :cry:
Komentarz
-
na korzysc użytkownika oczywiscie heh
Komentarz