[O1] Po chiptuningu......

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rss
    L&K
    • 2009
    • 1098

    #26
    dodan pochwal sie wykresem i zdradz ile Masters zyczy sobie za modyfikacje i jak Ci sie z nim wspolpracowalo (rozne opinie chodza). moj AXR po modzie zaczal tez palic wiecej, ale to bylo wliczone w koszt frajdy zwiazanej z chipem co do spalania na wolnych obrotach to wez pod uwage ze w upalach zawsze bedzie palic wiecej, bo sprezarka od klimy swoje 'ciagnie' w upalne lato tez mialem 1,1; w chlodniejsze dni 0,9; bez klimy 0,7. w trasie W-wa - Krynica + cos tam po Slowacji wyszlo mi ok 6,0/100 a wolno nie jechalem i z wiekszego momentu obrotowego korzystalem przy wyprzedzaniu ochoczo

    pozdrawiam
    kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
    _________________________________________
    Do sprzedania:
    komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
    zaciski do hamulcow 280mm.

    Komentarz

    • _tm_
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 2333
      • Superb III (3V3)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #27
      Zamieszczone przez dodan
      No wlasnie u mnie przed wirusowaniem tez tak bylo 0,8-0,9 l/h, a teraz sie zrobilo 1,0-1,1 l/h, zobaczymy jak to sie na rzeczywiste spalanie przelozy, jak bedzie kiepsko to trzeba bedzie w Mastersie reklamowac :cry:
      :shock: Czyli co ? Jak Ci samochód zacznie więcej palić to pojedziesz do Mastersa z reklamacją ? Zaczynam współczuć tunerom jeżeli często mają takie jaja z klientami.
      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
      -------------------------------------------------------------------------
      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

      Komentarz

      • rss
        L&K
        • 2009
        • 1098

        #28
        hehe ... dokladnie - biorac pod uwage ze w zakresie do ok 2000 obrotow wykres momentu sie nie zmienia :idea:
        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
        _________________________________________
        Do sprzedania:
        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
        zaciski do hamulcow 280mm.

        Komentarz

        • dodan
          Classic
          • 2009
          • 38
          • Octavia III (5E3)
          • CHPB 1.4 TSI 150 KM

          #29
          rss

          wykres wrzuce dzis w ciagu dnia, bo chwilowo nie mam czasu :szeroki_usmiech . Ze wspolpracy z Mastersem jest bardzo zadowolony, wporzo goscie, wszysko objasnili, na pytanie odpowiedzieli, obsluga na 5 z plusem. Cena 1500 zeta, generalnie droga, ale udalo mi sie troche ponegocjowac, ile nie powiem bo to tajemnica handlowa :diabelski_usmiech No widzisz u mnie prze chipep tez ta bylo, bez swiatel i klimy 0,7, a teraz 0,9 -1,0.

          tm

          Nie chodzi mi ze wiecej mi pali to bede reklamowal, chodzi mi spalanie na biegu jalowym, jak podaja tu wszyscy przyklady nic sie unich nie zmienilo, a u mnie nawet sporo, mam wrzaene ze poprostu auto na jalowym z wyzszymi obrotami pracuje niz to mialo miejsce wczesniej, w koncu z 0,7 bez opciazenia na 0,9-1,0 to jest roznica i to wg mnie moze powodowac to wyzsze spalanie. Wiec przeczytaj uwaznie o co chodzi, zanim zaczniesz pisac glupie komentarze.... :hammer

          Komentarz

          • _tm_
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 2333
            • Superb III (3V3)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CDAA 1.8 TSI 160 KM
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #30
            Zamieszczone przez dodan
            tm

            Nie chodzi mi ze wiecej mi pali to bede reklamowal, chodzi mi spalanie na biegu jalowym, jak podaja tu wszyscy przyklady nic sie unich nie zmienilo, a u mnie nawet sporo, mam wrzaene ze poprostu auto na jalowym z wyzszymi obrotami pracuje niz to mialo miejsce wczesniej, w koncu z 0,7 bez opciazenia na 0,9-1,0 to jest roznica i to wg mnie moze powodowac to wyzsze spalanie. Wiec przeczytaj uwaznie o co chodzi, zanim zaczniesz pisac glupie komentarze.... :hammer
            ad: Na miejscu Mastersa wgrałbym Ci oryginalny program i oddał kasę. Normalny człowiek pojechałby (lub zadzwonił) i zapytał co może być przyczyną i czy należy się przejmować. A jak ktoś mi od razu wylatuje z rekamacją to jest dla mnie typem klienta ulubionym przez tunerów - takim, któremu jeżeli cokolwiek się zepsuje w samochodzie w ciągu najbliższych 5 lat to leci do tunera z reklamacją, bo przecież on ostatni grzebał w samochodzie i to na pewno jego wina .
            S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
            Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
            -------------------------------------------------------------------------
            O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
            O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
            O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

            Komentarz

            • dodan
              Classic
              • 2009
              • 38
              • Octavia III (5E3)
              • CHPB 1.4 TSI 150 KM

              #31
              Zamieszczone przez _tm_
              Zamieszczone przez dodan
              tm

              Nie chodzi mi ze wiecej mi pali to bede reklamowal, chodzi mi spalanie na biegu jalowym, jak podaja tu wszyscy przyklady nic sie unich nie zmienilo, a u mnie nawet sporo, mam wrzaene ze poprostu auto na jalowym z wyzszymi obrotami pracuje niz to mialo miejsce wczesniej, w koncu z 0,7 bez opciazenia na 0,9-1,0 to jest roznica i to wg mnie moze powodowac to wyzsze spalanie. Wiec przeczytaj uwaznie o co chodzi, zanim zaczniesz pisac glupie komentarze.... :hammer
              ad: Na miejscu Mastersa wgrałbym Ci oryginalny program i oddał kasę. Normalny człowiek pojechałby (lub zadzwonił) i zapytał co może być przyczyną i czy należy się przejmować. A jak ktoś mi od razu wylatuje z rekamacją to jest dla mnie typem klienta ulubionym przez tunerów - takim, któremu jeżeli cokolwiek się zepsuje w samochodzie w ciągu najbliższych 5 lat to leci do tunera z reklamacją, bo przecież on ostatni grzebał w samochodzie i to na pewno jego wina .


              zalamka, masz jakis problem ze zrozumieniem slowa pisanego??? Po przez slowo reklamacja to wlasnie mialem na mysli, ze zadzwonie i sie umowie na sprawdzenie tego, co uczynilem, na co Mast. odp. ze ok ze sprawdza to, bez problemu. Mam wrazeniezenie ze pisze slowem, ktore zrozumialby srednio inteligenty szypans, ale widocznie sie myle......

              Komentarz

              • _tm_
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 2333
                • Superb III (3V3)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #32
                Zamieszczone przez dodan
                zalamka, masz jakis problem ze zrozumieniem slowa pisanego??? Po przez slowo reklamacja to wlasnie mialem na mysli
                No to w końcu "słowo pisane", czy "miałem na myśli" :hammer. Możliwe, że z szympansem byś dogadał - w sumie poziom zbliżony. Jak masz coś do dodania to zapraszam na PW.
                S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                -------------------------------------------------------------------------
                O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                Komentarz

                Pracuję...