Witam!
Planuje na przyszły sezon zrobić w moim Szkodniku coś, aby uzyskać 230-250km max. Auto to standard 1.8T AUQ 180km z tym, że poprzedni właściciela zamontował w nim już dolot z Simoty (rękaw wyciągnięty pod zderzak, nie sam filtr stożkowy). Tu rodzi się moje pytanie: co i w jakich (orientacyjnie) kosztach musze zrobić by uzyskać planowaną moc? Słyszałem i czytałem, że k03s nie dmuchnie na więcej niż te 250km, a sam też nie chce więcej do daily, tym bardziej, że nie widzi mi się więcej do ośki Planowałem wymienić pojedynczy SMIC na podwójny SMIC z Cupry R, z tym, że jedna kratka jest zatkana w zderzaku już seryjnie (nie ma dziurek jak ta przy SMIC), więc zastanawiam się na FIMC, ale to wiadomo - koszta rosną dość sporo oraz zrobić DP 2.5" i go wystroić. Nie chce tu sknerzyć na aucie ani nic tylko wiadomo - nikt nie chce niepotrzebnie kasy wydawać, a słyszałem, że Cupry po takich zabiegach wypluwały te 250 km. Liczę na jakieś rady od bardziej doświadczonych forumowiczów
Planuje na przyszły sezon zrobić w moim Szkodniku coś, aby uzyskać 230-250km max. Auto to standard 1.8T AUQ 180km z tym, że poprzedni właściciela zamontował w nim już dolot z Simoty (rękaw wyciągnięty pod zderzak, nie sam filtr stożkowy). Tu rodzi się moje pytanie: co i w jakich (orientacyjnie) kosztach musze zrobić by uzyskać planowaną moc? Słyszałem i czytałem, że k03s nie dmuchnie na więcej niż te 250km, a sam też nie chce więcej do daily, tym bardziej, że nie widzi mi się więcej do ośki Planowałem wymienić pojedynczy SMIC na podwójny SMIC z Cupry R, z tym, że jedna kratka jest zatkana w zderzaku już seryjnie (nie ma dziurek jak ta przy SMIC), więc zastanawiam się na FIMC, ale to wiadomo - koszta rosną dość sporo oraz zrobić DP 2.5" i go wystroić. Nie chce tu sknerzyć na aucie ani nic tylko wiadomo - nikt nie chce niepotrzebnie kasy wydawać, a słyszałem, że Cupry po takich zabiegach wypluwały te 250 km. Liczę na jakieś rady od bardziej doświadczonych forumowiczów
Komentarz