naprawa i modyfikacja silnaka przez soft. Co sądzicie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Przemek Kutnik
    Classic
    • 2017
    • 11
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    naprawa i modyfikacja silnaka przez soft. Co sądzicie?

    Witam

    Posiadam Skode Octavie 1.9tdi 90km ALH 2005r.
    Od pewnego czasu samochód przy większych obrotach zaczął wchodzić w tryb awaryjny. Diagnosta stwierdziła ,że należy
    - wyczyścic lub wymienić zawór n 75 ( wykluczył czyszczenie i rozbieranie turbiny)
    - wyregulowac sztangę turbiny
    -wyczyszczenie przeplywomierza
    zapopnował zrobienie tego w sofcie wraz z modyfikację silnika na 130km oraz 300nm.

    Co Wy o tym myślicie? czy 500 zł to dobra cena za to ?
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #2
    Jak zmienna geometria w turbinie sie przycina to czym ja bedzie sterowal ?? Przeplywomierz mozna wywalic softu i to pewnie tez zrobi

    Chipuje sie auta ktore sa sprawne mechanicznie.

    Chyba ze juz znalazl przyczyne, ale glupio powiedziec klientowi ze naprawa 200zl elementu za 5zl (w sumie mogl na to poswiecic 5 minut, a mogl dwa dni), wiec lepiej wgrac gotowca za 500zl i naprawic przy okazji auto
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • icemerc
      Rider
      • 2017
      • 304
      • Octavia I (1U2)
      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

      #3
      500 zł za idywidualny soft pod twoje auto wraz z hamownia aby sprawdzić jak kreski się układają to prawie za darmo.... Gdzie takie promocje sa?

      Komentarz

      • Przemek Kutnik
        Classic
        • 2017
        • 11
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        Bez hamowni

        Komentarz

        • shok
          RS
          • 2009
          • 2070
          • Octavia I (1U2)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          To jak sprawdzi ile wyszło ?
          Cena bardzo dobra. Według mnie tyle powinien kosztować program. Ale panowie życzą sobie 1000+ za 1-2 h pracy przy silniku co robi się ponoć z zamkniętymi oczami. To dziwne podejście bo czasem im ktoś wypadnie i mają lukę. Wtedy zamiast skasować
          500zł wolą nie zarobić nic. Przypadek kolegi. Tym bardziej jak coś się wysra to i tak człowiek musi za swoje naprawić turbo lub sprzęgło. Tzn. Gwarancja jest na nic.
          Ostatnio edytowany przez shok; 5726.

          Komentarz

          • icemerc
            Rider
            • 2017
            • 304
            • Octavia I (1U2)
            • AZJ 2.0 MPI 115 KM

            #6
            wgra gotowca z innego auta i tyle. 500zł zainkasuje a jak sie sprzegło czy Turbo skonczy od badziewnego softu to powie, że to wina klienta bo żle użytkował auto. To w sumie mozna za 200 box na allegro kupić i na jedno wyjdzie....

            Komentarz

            • icemerc
              Rider
              • 2017
              • 304
              • Octavia I (1U2)
              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

              #7
              Zamieszczone przez Wronek1
              po trzecie 500zł ...rozumiem że każdy z Was program zrobi taniej
              a czy ja napisałem , że to dużo i że zrobiłbym to taniej? wręcz odwrotnie kolego. Ja płaciłem ponad 1000 i miałem 2 razy hamownie i pewnosc, że motor przeleci 200 tyś po programie z głową napisanym a nie rozleci po 10 tyś.... W moim ostatnim 1.9 Tdi program był robiony przy przebiegu 191 tyś.... sprzedając auto miało 380 tyś czyli po sofcie przeleciało 189 tyś... mało czy dużo do indywidualnej oceny.
              Ostatnio edytowany przez icemerc; 44187.

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Wronek1 Mylisz pojecia IMO. To jest O1 wiec jak tam ktos wgrywa soft za 500zl netto to normalna cena, ale jak to auto jest nie sprawne mechanicznie to co chcesz softem w nim naprawiac.

                Najpierw mechanicznie trzeba auto ogarnac, a potem robi sie programy. Moze za stary juz jestem i sie nie znam, ale widze ze taki trend wgramy softa i jakos to bedzie panuje dalej nawet w autach po 150tys. A potem z 450KM jest ledwo 300 i tryliony problemow z motorem, bo ktos dokoksowal auto ktore ma pekniety tlok, albo ugieta korbe

                Najpierw przywracamy auto do serii, a potem bawimy sie dalej - takie jest moje zdanie.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • icemerc
                  Rider
                  • 2017
                  • 304
                  • Octavia I (1U2)
                  • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                  #9
                  kurcze mój kolega w R5 miał pękniety tłok na 2 cylindrze i jedynym objawem było nadmierne pochłanianie oleju... nawet kurcze pracował równo... po zdjeciu czapki dopiero ukazał się pekniety tłok... i okazało sie ze na 2 garnku lał wtryskiwacz...

                  Komentarz

                  • icemerc
                    Rider
                    • 2017
                    • 304
                    • Octavia I (1U2)
                    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                    #10
                    korekty były powiedzmy w normie... no lekko sugerowały, że na tym cylindrze leje ale powyżej 2.0 nie przechodziły gdzie inne pokazywało 0,5 do 1,0 ( wiem wiem idealnie nie było bo powinny w okolicach 0,0 oscylować ewentualnie do 0,5 i to na minusie ) ... pękniety był do połowy.

                    Komentarz

                    Pracuję...