Witam
Posiadam Skode Octavie 1.9tdi 90km ALH 2005r.
Od pewnego czasu samochód przy większych obrotach zaczął wchodzić w tryb awaryjny. Diagnosta stwierdziła ,że należy
- wyczyścic lub wymienić zawór n 75 ( wykluczył czyszczenie i rozbieranie turbiny)
- wyregulowac sztangę turbiny
-wyczyszczenie przeplywomierza
zapopnował zrobienie tego w sofcie wraz z modyfikację silnika na 130km oraz 300nm.
Co Wy o tym myślicie? czy 500 zł to dobra cena za to ?
Posiadam Skode Octavie 1.9tdi 90km ALH 2005r.
Od pewnego czasu samochód przy większych obrotach zaczął wchodzić w tryb awaryjny. Diagnosta stwierdziła ,że należy
- wyczyścic lub wymienić zawór n 75 ( wykluczył czyszczenie i rozbieranie turbiny)
- wyregulowac sztangę turbiny
-wyczyszczenie przeplywomierza
zapopnował zrobienie tego w sofcie wraz z modyfikację silnika na 130km oraz 300nm.
Co Wy o tym myślicie? czy 500 zł to dobra cena za to ?
Komentarz