ja myślę, że ślub biorą i w końcu chcą się ujawnić ciekawe kto z nich w ciąży jest :lol: :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez blind_walker
Mickul pewnie świętuje, bo nie ma z nim kontaktu, to powiem. Zdaliśmy I semestr i wkraczamy w II. :szeroki_usmiech
Paweł, mówi się drugi TRYMESTR :-) I gdybym ja był w tym stanie co Mickul to też by ze mną nie było kontaktu .... tylko dłużej, bo na mnie alkohol bardziej działa
Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty są dla szybkich kierowców.
SPONSORED BY http://www.detergens.pl USŁUGI PORZĄDKOWE
SPONSORED BY http://www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Witam słuchajcie podpowiedzcie jakie amorki najlepiej kupić do Rs-ski ,wiem ze spreżyny sa ciut niższe niż standardowe ale jakie do tych spreżyn kupić amorki ,czy dedykowane do zawierzszenia sportowego czy zwykłe.Zastanawiam sie nad kyb ultra sr ,ewentualnie co byscie polecili konkretne modele .Chciałbym zeby było minimalnie twardziej niż seria
Witam.
Po 60 kkm oryginalny amortyzator z porządu puścił soki i wymieniłem na B8-mki Bilsteina. Różnica gigantyczna. Auto poszło delikatnie do góry ale prowadzi się znacznie lepiej i czuć dużą różnicę w sztywności auta. Mimo tego nie jest "za twardo". Gdybyś się zdecydował to B8 do RS-a występują w dwóch średnicach 50 i 55 mm. U nas siedzi 55 mm. Widzę, że Robert polecił Kayaby ale niestety nie miałem okazji na takich jeździć, także nie komentuję.
[ Dodano: Czw 21 Paź, 10 21:49 ]
Zamieszczone przez rob555
Kayaba Ultra SR
Witam i pozdrawiam.
Za niecałe 4 miesiące kończy się gwarancja także przyjadę z drugą Octavią na zabieg.
Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Zalozyl ktos juz Ultra-Sr do serii ? Bo nie wiem, czy montowac je do ori springow, czy nie. Wolalbym pozostac przy swoich sprezynach i pozniej ewentualnie zapodac -30 - ale slyszalem, ze te amorki nie lubia za nisko.
Ktos cos lepiej wie ode mnie ? :P
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Koledzy, co polecacie na tył do RS-a do oryginalnych sprężyn? W piątek przy wymianie kół zauważyłem, że jeden amorek się zapocił. Trzeba wymieniać, tylko nie wiem czy zakładać serwisowe Monroe czy coś innego.
Ant, komplet żółtych Koni Sport i bedziesz :szeroki_usmiech
Jest to jakaś porada, ale niestety bardzo kosztowna. Żeby włożyć Koni Sporty musze zmienić wszystkie cztery a to już 2000 za same części. Dojdzie robocizna osłony, odboje i 2500 pęka. Za serwisowe tylne z osłonami i odbojami mam 700 +150 robota. Różnica znaczna. Pewnie skusiłbym sie, ale nie teraz. A amory trzeba zrobić.
Idąc dalej można brać komplet Koni Sport ze sprężynami za 2500zł albo same amorki Koni FSD za 2500zł. Z tego co na razie się dowiedziałem, to FSD jest idealnym kompromisem między twardością a komfortem. Podobno jest to "inteligentny" amorek pracujący z charakterystyką zależna od nawierzchni i stylu jazdy. Pewnie za jakieś 2 miechy bym je brał w ciemno, ale dopiero co wydałem 3200zł na Czeszkę (przegląd, rozrząd, filtry, klocki tylne, uszczelniacze zaworowe oraz dekla zaworów). Jeszcze dojdzie chip (pewnie ok.2000zł) i trochę się zebrało.
Najlepsze produkty do profesjonalnych modyfikacji hamulców, zawieszenia i silnika.Serwis aut na ulicę i tor, montaż części.Ferodo, DBA, Cusco, Rays Wheels, TEIN, HKS, KW
czy może Koni Sport Kit 1130 (żółte amorki i niebieskie sprężyny, tylko nie wiem czy są do RSa. Któryś z przedstawicieli mówił że podobno nie ma sprężyn do tego modelu)
albo tak jak wcześniej pisałem Koni FSD http://www.xteam.pl/koni_FSD.php.
Tylko nie wiem, czy do FSD są jakieś sprężyny dedykowane, czy seryjne zostawić.
Ogólnie nie chciałbym, żeby auto zrobiło się taczką. Najlepiej jakby komfort został na obecnym poziomie. Czy któryś z kolegów jeździł na podobnych zestawach? No chyba, że polecacie coś lepszego w podobnych pieniądzach (~2500zł).
Najlepsze produkty do profesjonalnych modyfikacji hamulców, zawieszenia i silnika.Serwis aut na ulicę i tor, montaż części.Ferodo, DBA, Cusco, Rays Wheels, TEIN, HKS, KW
czy może Koni Sport Kit 1130 (żółte amorki i niebieskie sprężyny, tylko nie wiem czy są do RSa. Któryś z przedstawicieli mówił że podobno nie ma sprężyn do tego modelu)
albo tak jak wcześniej pisałem Koni FSD http://www.xteam.pl/koni_FSD.php.
Tylko nie wiem, czy do FSD są jakieś sprężyny dedykowane, czy seryjne zostawić.
Ogólnie nie chciałbym, żeby auto zrobiło się taczką. Najlepiej jakby komfort został na obecnym poziomie. Czy któryś z kolegów jeździł na podobnych zestawach? No chyba, że polecacie coś lepszego w podobnych pieniądzach (~2500zł).
może eibach prosystem -30mm (czyli okolo -17mm od twojego obecnego zawiasu), sprężyny plus amory, cena około 2200 po rabacie
Bardzo dobre zawieszenie do normalnej jazdy, obniżenie optymalne, trzymanie drogi bardzo dobre, w miarę tanie, ogólnie użytkownicy jezdzący na tym zawiasie chwalą.
Sam jezdzę na tym zawiasie i zrobiłem na nim około 30kkm i wraz z kołami 18 jest twardo ale nie ma tragedii, przechylenia boczne minimalne, trzymanie drogi bardzo dobre, generalnie do jazdy na co dzień idealne zestawienie, w zimie będziesz czasami haczył podwoziem o koleiny śnieżne.
Od miesiąca jeżdżą u mnie Koni Sporty. Sprężyny zostały oryginalne z RS-a. Do tego silentbloki od S3. Komfort odczuwalnie się nie zmienił a trzymanie na zakrętach jest bardzo dobre. O to mi chodziło. Wszystko zakładane u DGW. Polecam zawias i Grześka i dziękuję kolegom za sugestie.
Komentarz