(O2) RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RESPECT
    Classic
    • 2011
    • 18
    • Octavia I (1U2)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    (O2) RS

    Zamieszczone przez marlena
    ja myślę, że ślub biorą i w końcu chcą się ujawnić ciekawe kto z nich w ciąży jest :lol: :szeroki_usmiech
    Zamieszczone przez blind_walker
    Mickul pewnie świętuje, bo nie ma z nim kontaktu, to powiem. Zdaliśmy I semestr i wkraczamy w II. :szeroki_usmiech
    Paweł, mówi się drugi TRYMESTR :-) I gdybym ja był w tym stanie co Mickul to też by ze mną nie było kontaktu .... tylko dłużej, bo na mnie alkohol bardziej działa
    Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty są dla szybkich kierowców.
    SPONSORED BY http://www.detergens.pl USŁUGI PORZĄDKOWE
    SPONSORED BY http://www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa

    Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
  • Black.Jack
    Ambiente
    • 2010
    • 101

    #2
    (O2) RS

    Witam słuchajcie podpowiedzcie jakie amorki najlepiej kupić do Rs-ski ,wiem ze spreżyny sa ciut niższe niż standardowe ale jakie do tych spreżyn kupić amorki ,czy dedykowane do zawierzszenia sportowego czy zwykłe.Zastanawiam sie nad kyb ultra sr ,ewentualnie co byscie polecili konkretne modele .Chciałbym zeby było minimalnie twardziej niż seria

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      bilstein b6?
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • kubazak
        Ambiente
        • 2010
        • 146

        #4
        koni street.Zajebista cena w stosunku do jakośći .

        Komentarz

        • rob555
          Rider
          • 2006
          • 748

          #5
          Kayaba Ultra SR
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz

          • radekb
            Ambiente
            • 2007
            • 134

            #6
            Witam.
            Po 60 kkm oryginalny amortyzator z porządu puścił soki i wymieniłem na B8-mki Bilsteina. Różnica gigantyczna. Auto poszło delikatnie do góry ale prowadzi się znacznie lepiej i czuć dużą różnicę w sztywności auta. Mimo tego nie jest "za twardo". Gdybyś się zdecydował to B8 do RS-a występują w dwóch średnicach 50 i 55 mm. U nas siedzi 55 mm. Widzę, że Robert polecił Kayaby ale niestety nie miałem okazji na takich jeździć, także nie komentuję.

            [ Dodano: Czw 21 Paź, 10 21:49 ]
            Zamieszczone przez rob555
            Kayaba Ultra SR
            Witam i pozdrawiam.
            Za niecałe 4 miesiące kończy się gwarancja także przyjadę z drugą Octavią na zabieg.
            Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
            Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

            Komentarz

            • sadziu
              Classic
              • 2009
              • 7

              #7
              a ja polecam b16 bilsteina - komplecik, niezla frajda

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                ja mam eibacha -30 prosystem i tez nie narzekam aczkolwiek nie mam porównania z inna zawiechą
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  Zamieszczone przez sadziu
                  a ja polecam b16 bilsteina - komplecik, niezla frajda
                  Zajebista porada, zeby bylo
                  Zamieszczone przez Black.Jack
                  minimalnie twardziej niż seria
                  Niema co ... :P

                  Ja polecam rowniez Ultra-Sr'ki - sam sie na nie przesiadam na wiosne

                  Black.Jack, daj znac czy juz zalozyles i jak sie smiga
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • zys
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 196

                    #10
                    A ja polecam B12 sam używam i jestem zadowolony naprawdę jak na ten typ zawieszenia jest w miarę komfortowe a wrażenie z jazdy :twisted: super
                    Octavia II 1.9 TDI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
                    Octavia II RS 2.0 TFSIhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
                    Hurtownia Hydrauliczna http://www.eska.biz.pl

                    Komentarz

                    • misiek^wro
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 8321

                      #11
                      Odgrzewam paszteta i kotleta

                      Zalozyl ktos juz Ultra-Sr do serii ? Bo nie wiem, czy montowac je do ori springow, czy nie. Wolalbym pozostac przy swoich sprezynach i pozniej ewentualnie zapodac -30 - ale slyszalem, ze te amorki nie lubia za nisko.

                      Ktos cos lepiej wie ode mnie ? :P
                      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                      Komentarz

                      • Ant
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 129

                        #12
                        Koledzy, co polecacie na tył do RS-a do oryginalnych sprężyn? W piątek przy wymianie kół zauważyłem, że jeden amorek się zapocił. Trzeba wymieniać, tylko nie wiem czy zakładać serwisowe Monroe czy coś innego.
                        RS
                        pozdrawiam
                        Marcin

                        Komentarz

                        • Nexus6
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 4847
                          • Volkswagen

                          #13
                          Ant, komplet żółtych Koni Sport i bedziesz :szeroki_usmiech
                          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                          Komentarz

                          • Ant
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 129

                            #14
                            Zamieszczone przez Nexus6
                            Ant, komplet żółtych Koni Sport i bedziesz :szeroki_usmiech
                            Jest to jakaś porada, ale niestety bardzo kosztowna. Żeby włożyć Koni Sporty musze zmienić wszystkie cztery a to już 2000 za same części. Dojdzie robocizna osłony, odboje i 2500 pęka. Za serwisowe tylne z osłonami i odbojami mam 700 +150 robota. Różnica znaczna. Pewnie skusiłbym sie, ale nie teraz. A amory trzeba zrobić.
                            RS
                            pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz

                            • Nexus6
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4847
                              • Volkswagen

                              #15
                              Ant, różnica w pracy amorów też jest "znaczna", moim zdaniem nie warto pakowac sie w "serwisowe"
                              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                              Komentarz

                              • Ant
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 129

                                #16
                                Idąc dalej można brać komplet Koni Sport ze sprężynami za 2500zł albo same amorki Koni FSD za 2500zł. Z tego co na razie się dowiedziałem, to FSD jest idealnym kompromisem między twardością a komfortem. Podobno jest to "inteligentny" amorek pracujący z charakterystyką zależna od nawierzchni i stylu jazdy. Pewnie za jakieś 2 miechy bym je brał w ciemno, ale dopiero co wydałem 3200zł na Czeszkę (przegląd, rozrząd, filtry, klocki tylne, uszczelniacze zaworowe oraz dekla zaworów). Jeszcze dojdzie chip (pewnie ok.2000zł) i trochę się zebrało.
                                RS
                                pozdrawiam
                                Marcin

                                Komentarz

                                • Nexus6
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4847
                                  • Volkswagen

                                  #17
                                  Ant, to najpierw zawias, potem chip
                                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                  Komentarz

                                  • Ant
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 129

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Nexus6
                                    Ant, to najpierw zawias, potem chip
                                    No tak chyba trzeba będzie zrobić. Tylko teraz nowy dylemat, co wybrać?
                                    Czy włożyć zestaw Weiteca
                                    Najlepsze produkty do profesjonalnych modyfikacji hamulców, zawieszenia i silnika.Serwis aut na ulicę i tor, montaż części.Ferodo, DBA, Cusco, Rays Wheels, TEIN, HKS, KW

                                    czy może Koni Sport Kit 1130 (żółte amorki i niebieskie sprężyny, tylko nie wiem czy są do RSa. Któryś z przedstawicieli mówił że podobno nie ma sprężyn do tego modelu)

                                    albo tak jak wcześniej pisałem Koni FSD
                                    http://www.xteam.pl/koni_FSD.php.
                                    Tylko nie wiem, czy do FSD są jakieś sprężyny dedykowane, czy seryjne zostawić.
                                    Ogólnie nie chciałbym, żeby auto zrobiło się taczką. Najlepiej jakby komfort został na obecnym poziomie. Czy któryś z kolegów jeździł na podobnych zestawach? No chyba, że polecacie coś lepszego w podobnych pieniądzach (~2500zł).
                                    RS
                                    pozdrawiam
                                    Marcin

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Ant
                                      Zamieszczone przez Nexus6
                                      Ant, to najpierw zawias, potem chip
                                      No tak chyba trzeba będzie zrobić. Tylko teraz nowy dylemat, co wybrać?
                                      Czy włożyć zestaw Weiteca
                                      Najlepsze produkty do profesjonalnych modyfikacji hamulców, zawieszenia i silnika.Serwis aut na ulicę i tor, montaż części.Ferodo, DBA, Cusco, Rays Wheels, TEIN, HKS, KW

                                      czy może Koni Sport Kit 1130 (żółte amorki i niebieskie sprężyny, tylko nie wiem czy są do RSa. Któryś z przedstawicieli mówił że podobno nie ma sprężyn do tego modelu)

                                      albo tak jak wcześniej pisałem Koni FSD
                                      http://www.xteam.pl/koni_FSD.php.
                                      Tylko nie wiem, czy do FSD są jakieś sprężyny dedykowane, czy seryjne zostawić.
                                      Ogólnie nie chciałbym, żeby auto zrobiło się taczką. Najlepiej jakby komfort został na obecnym poziomie. Czy któryś z kolegów jeździł na podobnych zestawach? No chyba, że polecacie coś lepszego w podobnych pieniądzach (~2500zł).
                                      może eibach prosystem -30mm (czyli okolo -17mm od twojego obecnego zawiasu), sprężyny plus amory, cena około 2200 po rabacie

                                      Bardzo dobre zawieszenie do normalnej jazdy, obniżenie optymalne, trzymanie drogi bardzo dobre, w miarę tanie, ogólnie użytkownicy jezdzący na tym zawiasie chwalą.
                                      Sam jezdzę na tym zawiasie i zrobiłem na nim około 30kkm i wraz z kołami 18 jest twardo ale nie ma tragedii, przechylenia boczne minimalne, trzymanie drogi bardzo dobre, generalnie do jazdy na co dzień idealne zestawienie, w zimie będziesz czasami haczył podwoziem o koleiny śnieżne.

                                      polecam
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • Ant
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 129

                                        #20
                                        Od miesiąca jeżdżą u mnie Koni Sporty. Sprężyny zostały oryginalne z RS-a. Do tego silentbloki od S3. Komfort odczuwalnie się nie zmienił a trzymanie na zakrętach jest bardzo dobre. O to mi chodziło. Wszystko zakładane u DGW. Polecam zawias i Grześka i dziękuję kolegom za sugestie.
                                        RS
                                        pozdrawiam
                                        Marcin

                                        Komentarz

                                        Pracuję...