Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wtryski by Aligator - wrazenia po montazu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wtryski by Aligator - wrazenia po montazu

    Zamieszczone przez lester
    ja gram na gitarze.. :diabelski_usmiech
    Lepiej sie nie przyznawac do takich umiejetnosci, bo na plenerowych spotach przy ognisku bedziesz "bawil" publicznosc
    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

    STOP ECO-TERRORISM!

  • #2
    Wtryski by Aligator - wrazenia po montazu

    Witam serdecznie.

    Jak pewnie niektorzy juz wiedza za namowa Michala, w moim AGieeRze zagoscily hybrydowe wtryski by Aligator. Zmontowane zostaly na podstawie moich starych wtrsykow AGR i wysterowane na 220bar.
    Tak sie one prezentuja. W sumie od zwyklych roznia sie tylko koncowkami.



    Dzis Marek poswiecil mi troche czasu i je zalozylismy.
    Niestety spodziewanych przyrostow nie bylo. Autko tez troche mocniej zaczelo kopcic. Ewidetnie brakuje mu powietrza, a ori turbina jest na skraju swoich mozliwosci. :evil:

    Po pewnych korektach "mechanicznych" oraz samego programu, hamowania wyplula to:


    Wyniki sa pewnie troche zawyzone, gdyz temperatura otoczenia przy pomiarze, byla okolo +5C, jednak co wykres to wykres

    Troche tez zdarzylem na nich pojezdzic. "Dupohamownia" odczula zdecydowana lekkosc autka Ciezko to troche okreslic, nie czuc raczej jakis zdecydowanych przyrostow mocy, jednak czuc ze silnik sie "nie meczy". Jadac w cztery osoby wogole nie czuc, zeby byl jakis dodatkowy ciezar. Do tego rozpedza sie bardzo plynnie, mozna powiedziec, ze juz sie nie zastanawia... Niestety Stefek Batory jest juz na trzecim biegu

    Reasumujac odczuwam roznice na plus. Wolna chwila postaram sie zrobic pomiary akcelometrem, zobaczymy czy sa jakies zmiany.

    Ogolnie rzecz biorac pierwszy kroczek zrobiony, teraz czas zrobic drugi wiekszy krok i zamnotowac to: 8)




    Powyzszy sprzecik powinien juz dac tyle powietrza ile silnik tylko zapragnie tak wiec i nastepne przyrosty powinny byc wieksze.

    W tej chwili jezdze na programie 130@336
    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

    STOP ECO-TERRORISM!

    Komentarz


    • #3
      Purchawa wiesz mam propozycje -
      zmien sobie nick albo podpis na
      "głodny mocy :twisted: "...
      ciekawie sie wykresik prezentuje, bedzie jeszcze korekta??

      Komentarz


      • #4
        Purchawa wiesz mam propozycje -
        zmien sobie nick albo podpis na
        "głodny mocy "...
        Eeee... wydawalo mi sie, ze to Ty ostatnio byles glodny mocy

        ciekawie sie wykresik prezentuje, bedzie jeszcze korekta??
        Nie ma juz wiekszego sensu robic korekt, bo na tym stage'u nic wiecej sie nie uzyska. Zamontuje nowa turbine, to bedziemy dalej rzezbic.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz


        • #5
          oczywiscie ze jestem glodny mocy...ale narazie na zime nic nie palnuje...
          zeby mi index 190 w oponach nie wytrzymał :twisted: i tak dzielnie
          sie spisuja przy v/maxie...ale nie wazne...

          a trubina+wtryski + program = OCTA AGR 150+ :twisted:

          bez kitu po uturbieniu chyba sie nie bedziesz zatrzymywal na
          machanie lizakiem... :lol:

          Komentarz


          • #6
            Gratuluje modyfikacji.

            Zastanawia mnie tylko, ze przy zerowym przyroscie mocy, silnik zaczal dymic.
            Zobaczymy czy noje turbo cos pomoze. :?

            Te zdjecia turbiny to juz u siebie w domu robiles?
            TDI 205PS

            Komentarz


            • #7
              No no Piotrek - gratuluję !!!

              Aż strach pomyśleć co będzie jak wymienisz turbo, czy hamulce też będziesz wymieniał ? Bo z tego co wiem to kiedyś miałeś to w planach.

              Ja po nowym roku też oddam swoje wtryski (ALH) do Aligatora ciekawe jak to umnie wyjdzie, czas pokaże.

              pozdrowienia dla wszystkich

              Michał
              1.9TDI "AHF"
              Master's Tuning

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez MiKruS
                Gratuluje modyfikacji.

                Zastanawia mnie tylko, ze przy zerowym przyroscie mocy, silnik zaczal dymic.
                Zobaczymy czy noje turbo cos pomoze. :?
                Za duzo paliwa, za malo powietrza. :evil:
                Marek zdjal paliwa, zeby zmniejszyc Batorego. Nowe turbo da tyle powietrza ile bedzie trzeba

                Zamieszczone przez MiKruS
                Te zdjecia turbiny to juz u siebie w domu robiles?
                Dokladnie tak 8)

                [ Dodano: 25 Lis 2004 09:36 am ]
                Zamieszczone przez Marker26
                Aż strach pomyśleć co będzie jak wymienisz turbo, czy hamulce też będziesz wymieniał ? Bo z tego co wiem to kiedyś miałeś to w planach.
                Hamulce to zostaly wymienione dawno temu, 3tys po wirusie Ori bardzo szybko zniknely

                Teraz trzeba bedzie pomsylec nad jakimis bebnami Brembo na tyl, bo niestety wymiana calej belki troche kosztowna jest.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Purchawa
                  [Teraz trzeba bedzie pomsylec nad jakimis bebnami Brembo na tyl, bo niestety wymiana calej belki troche kosztowna jest.
                  Załóż całą belkę - w porównaniu do "bębenków" jest kolosalna różnica (tylko ręczny jakby słabszy). Ja za swoją dałem 600PLN
                  Piotruś
                  AGR(RIP) + ALH

                  Komentarz


                  • #10
                    Głównie mi o tył chodziło !!!
                    1.9TDI "AHF"
                    Master's Tuning

                    Komentarz


                    • #11
                      Załóż całą belkę - w porównaniu do "bębenków" jest kolosalna różnica (tylko ręczny jakby słabszy). Ja za swoją dałem 600PLN
                      600zl dales za kompletna belke ? Hmm... To brzmi niezle.
                      A jak jest z wymiana ? Wyjmujesz - wkladasz, czy trzeba cos rzezbic ?
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz


                      • #12
                        Ciesze się że moje kolejne wtryski już jeżdzą

                        Producent zaleca ok. 500km na dotarcie, zobaczymy jak autko będzie się zachowywało po tym okresie

                        Acha... Purchawa ma te same końcówki co Toledo TTC Wyniki znane
                        www.dynosoft.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          za 600 zł to i ja bym kupił !!! może 6000 ???
                          1.9TDI "AHF"
                          Master's Tuning

                          Komentarz


                          • #14
                            Wszystko pasuje plug&play. Po montażu trzeba jeszcze sprawdzić geometrię.

                            Jeśli chodzi o źródło to podzwońcie po ogłoszeniach, ewentualnie wycieczka na Słomczyn lub do Poznania :wink:
                            Piotruś
                            AGR(RIP) + ALH

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X