[O1] H3 xenon [hid soczewka]

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mickul
    RS
    • 2010
    • 2847

    #51
    Zamieszczone przez mumin78
    Witam wszystkich.mam maleńki problemik.mam octavke'98 przed fl-em.zamontowałem sobie biksenony w lampy ale nasi panowie policjanci się czepiają.jakie muszę mieć klosze lub lampy żeby się nie czepiali.dodam że lampy mam z soczewką.proszę o radę co i jak mam zrobić.proszę o ewentualną odpowiedź na maila misiu352@op.pl wielkie dzięki za pomoc.
    Przecież przedliftem oślepiają jak cholera - nie jeździj na tym. :shock:

    Komentarz

    • misiek^wro
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8321

      #52
      Hmm.

      Ryflowane szklo, stare odblaski - ja do takich, to zamiast bi-xenonow to bym tri-xenony zamontowal


      Nie wiem czemu ludzie mowia Xenon czy co lepsze Bixenon na HIDy. Sam mam HIDa i nigdy tego mianem xenu nie okresle. Ot co, mam lampy soczewkowe z hidem i tyle - wypoziomowanym na tyle, aby nie dostawac co chwile po galach :| aczkolwiek juz mam wku...wa ze pozalowalem 400 zl na xenon nowy :roll:
      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


      Komentarz

      • kamel1980
        Rider
        • 2009
        • 304

        #53
        Zamieszczone przez misiek^wro
        Nie wiem czemu ludzie mowia Xenon czy co lepsze Bixenon na HIDy.
        Bo tak naprawdę xenon = HID (High Intensity Discharge)..
        Zestaw HID = zestaw xenon..

        Różnica jest w rodzaju lamp (ori xenon homologowany na DC / DC/R lub zwykłe lampy halogenowe z soczewką / odbłyśnikiem)..
        Jeśli chodzi o same zestawy HID z Allegro i oryginalnie montowane to różnią się jakością wykonania.
        I jeśli chodzi o same przetwornice, które w "chińszczyźnie" wytrzymują dużo krócej niż markowe (HELLA, AL, itp.), to chińskie żarniki oprócz krótszej wytrzymałości różnią się również jakością wykonania, a co za tym idzie zmniejszaniem bezpieczeństwem na drodze. Chińskie żarniki z reguły są robione "po kosztach" a co za tym idzie świecą gorzej (najmniejszy problem), a w przypadku żarników z przesłoną (D1R, D2R, itd.) przesłona jest źle montowana i oślepiają nadjeżdżających z przeciwka..

        Ale o tym można się rozwodzić długo i namiętnie, a większość tego typu dywagacji była już poruszana zarówno na forum OCP, jak i na innych forach czy też w innych portalach..

        Tak więc kolego mumin78 ciesz się, że tylko się czepiają..
        Powinno być tak, że policjant po zatrzymaniu samochodu z HIDami w zwykłych lampach miałby prawo potłuc te lampy w drobny mak, dodatkowo zatrzymać dowód, a samochód na koszt właściciela odholować na parking policyjny i obciążyć właściciela kosztami holowania jak i parkowania

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #54
          Zamieszczone przez kamel1980
          Jeśli chodzi o same zestawy HID z Allegro i oryginalnie montowane to różnią się jakością wykonania.
          No wlasnie o to mi chodzi, bo miedzy tymi origo jest przepasc technologiczna i skoro one sa nazywane mianem Xenonu, to zestaw HID powinien pozostac zestawem HID :wink:

          I druga sprawa, strasznie mnie wk... wciskanie takich zestawow do aut z ryflowanym szklem. Wszelkie bawary, merole, zwlaszcza Chryslery Voyagery i inne wynalazki - wala takim stroboskopem, ze jechac nie idzie.

          Ostatnio ojciec wsiadl w moje, a ja w jego i jechal za mna. Moj zestaw mnie ani razu nie oslepil. Jedynie na progach zwalniajacych, ale na nich nawet origo samopoziomowanie nie wyrabia.

          Mimo to, uwazam ze moj HID to badziew. Czemu ? Swieci o strokroc krocej, niz oryginalny xenon w Mercedesie MLS mojego kolegi i troche krocej od xenonu w Lexie IC200 nalezacym do sasiada. Ogolnie jak testowalismy na wroclawskiej drodze do "nikad" ( ot taki zajebisty prosty odcinek 3 pasmowego asfaltu, co wazne prosty bez pochylosci ) to lampy w Skodzie to niestety kupa. Nawet te soczewkowe.

          Nie bede sie rozwijal nt O2 czy O1 - jednak lampy Skody jak byly do dupy w O1, tak sa do dupy w O2 :twisted: Hid w soczewce o niebo poprawil sytuacje, ale jak zobaczylem jak powinno byc, to znow chodze skonsternowany :twisted:
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • mumin78
            Classic
            • 2010
            • 2

            #55
            dzieki za odpowiedzi ale dalej nic nie wiem.a czy lampy po lifcie beda pasowaly na mocowania lamp przed liftem?bo wtedy beda juz mialy szkla gladkie wiec juz swiatlo z hid-ow bedzie inaczej sie rozpraszalo.mam racje?

            Komentarz

            • kamel1980
              Rider
              • 2009
              • 304

              #56
              misiek^wro no w sumie masz rację :-)
              Co markowe to markowe i chińszczyzna temu nie dorówna

              Zamieszczone przez mumin78
              dzieki za odpowiedzi ale dalej nic nie wiem.a czy lampy po lifcie beda pasowaly na mocowania lamp przed liftem?bo wtedy beda juz mialy szkla gladkie wiec juz swiatlo z hid-ow bedzie inaczej sie rozpraszalo.mam racje?
              mumin78 jak masz wkładać lampy od polifta to na Twoim miejscu wrzuciłbym już ori xenon i byłoby o niebo lepiej niż HID na odblaskach, który czy to w szkle ryflowanym czy też w gładkim jest do du....py..
              Co do samej zmiany to już musi się wypowiedzieć właściciel jakiejś Octavii, który zmieniał front z przedlifta na polifta..

              Komentarz

              • Mickul
                RS
                • 2010
                • 2847

                #57
                Pisałem już w tej sprawie do Krzyśka, ale napiszę jeszcze publicznie - może ktoś zdiagnozuje problem.

                Otóż w piątek podjąłem trzecią próbę założenia HID-ów w taki sposób, aby nie przeszkadzały. Wyjąłem oba reflektory i podłączyłem żarówki. Wszystko zaizolowałem szkotem i całkość przykryłem plastikiem. Przetwornicę przykręciłem do mocowania nadkoli - nie widać jej w ogóle oraz nic jej nie przeszkadza. Problem jest taki, że prawe światło włącza się zawsze, ale lewe miga i włącza się za drugim - trzecim razem. Nie wiem co może być problemem. Nie zamieniłem przetwornic w celu sprawdzenia, ponieważ znowu musiałbym rozkręcać całe lampy, a na to niestety nie mam czasu.

                Komentarz

                • Piratka
                  L&K
                  • 2009
                  • 1016

                  #58
                  Mickul, swojego czasu uzyskaliśmy info iż do wersji poniżej 2000 roku bardziej podchodzą te podstawowe analogowe przetwornice, ale nie wiemy czemu tak jest
                  :twisted: mała czarna :twisted:

                  Komentarz

                  • iceman_n
                    Drive
                    • 2009
                    • 96

                    #59
                    wie ktoś może jaką średnice ma ta soczewka h3 w wersji przed fl? może da się zamontować jakąś inną?

                    Komentarz

                    • splawik
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 1292

                      #60
                      Zamieszczone przez Piratka
                      swojego czasu uzyskaliśmy info iż do wersji poniżej 2000 roku bardziej podchodzą te podstawowe analogowe przetwornice, ale nie wiemy czemu tak jest
                      Jak dla mnie to bzdura. O1 przed liftem i po niczym znaczącym się nie różni.
                      A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                      AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                      O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                      -------------------------------------------------
                      Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                      Komentarz

                      • krzypaw
                        Drive
                        • 2010
                        • 88

                        #61
                        Jeśli mogę zacytować taryfikatorm mandatów karnych, "naruszenie warunków dopuszczalności używania świateł przednich przeciwmgłowych - 100 PLN-ów" to jeśli chodzi o jeżdzenie na H3 cały czas, pomijając czy to HID czy H3.

                        Komentarz

                        • sew1981
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratoRS
                          • 2009
                          • 10986
                          • Fiat

                          #62
                          krzypaw, a Ty z policji jesteś?
                          Już wole jak ktoś jedzie na h3 niż jak ma hid w dużym reflektorze. Bo h3 generalnie świeci nisko i nikomu nie przeszkadza, a auto jest widoczne. Mam na myśli jazdę w dzień.

                          Komentarz

                          • Piratka
                            L&K
                            • 2009
                            • 1016

                            #63
                            Zamieszczone przez sew1981
                            krzypaw, a Ty z policji jesteś?
                            Już wole jak ktoś jedzie na h3 niż jak ma hid w dużym reflektorze. Bo h3 generalnie świeci nisko i nikomu nie przeszkadza, a auto jest widoczne. Mam na myśli jazdę w dzień.



                            prawda
                            :twisted: mała czarna :twisted:

                            Komentarz

                            • Mickul
                              RS
                              • 2010
                              • 2847

                              #64
                              Zamieszczone przez sew1981
                              krzypaw, a Ty z policji jesteś?
                              Już wole jak ktoś jedzie na h3 niż jak ma hid w dużym reflektorze. Bo h3 generalnie świeci nisko i nikomu nie przeszkadza, a auto jest widoczne. Mam na myśli jazdę w dzień.
                              Poza tym ja używam swoich H3 jako doświetlanie pobocza gdy jadę drogą leśną i generalnie pustą. A skoro już tak bardzo chcesz się czepiać jazdy na H3 - to 200zł, a nie 100zł.

                              Komentarz

                              • adrian_1984
                                Classic
                                • 2011
                                • 4

                                #65
                                Pozwolę sobie trochę odświeżyć temat. Zakupiłem właśnie Octavie i nie bardzo jestem zadowolony co do oświetlenia po przerzuceniu się z Alfy 147 bo tam nie mogłem narzekać na oświetlenie a tutaj właśnie myślę na dołożeniu żarówek HID-ów H3 a posiadam oryginalne przetwornice z Renault Laguny więc potrzebne są mi tylko żarówki (żarniki). Polecicie mi jakiej firmy kupić żeby pasowały w halogeny przeciwmgłowe H3 i do oryginalnych przetwornic?

                                Komentarz

                                • kamel1980
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 304

                                  #66
                                  Zamieszczone przez adrian_1984
                                  posiadam oryginalne przetwornice z Renault Laguny więc potrzebne są mi tylko żarówki (żarniki).
                                  Do tych przetwornic podpinane są startery pod D2S, więc do halogenów tego nie włożysz..
                                  Nie ma oryginalnych żarników z mocowaniem na H3, tak więc raczej odpuściłbym sobie ten temat, bo to skórka za wyprawkę, no chyba, że znajdziesz żarniki pod H3 zakończone gniazdem od D2S, ale to już będzie rzeźba.

                                  Komentarz

                                  • adrian_1984
                                    Classic
                                    • 2011
                                    • 4

                                    #67
                                    Ale ja mam zamiar obciąć wtyczkę D2S i przylutować do niej wtyczkę przystosowaną do żarówek HID-ów Przetwornice i tak mam nie potrzebne a chciał bym sprawdzić jak to w ogóle świeci bez pchania się w koszta całych zestawów. Tylko czy oryginalna przetwornica również jest na takie same napięcie i jest w stanie odpalić HID-a?

                                    Komentarz

                                    • DanielOctavia
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 432

                                      #68
                                      Ja mam właśnie ten problem ze zakłóca mi CB radio i do bardzo wiec koledzy pytanie co zrobić żeby tak nie było;/
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53207 Octavia I 1.9TDI

                                      Komentarz

                                      • fireman6
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 360

                                        #69
                                        DanielOctavia, w tym wątku już się to chyba przewinęło, że lepsze przetwornice slim coś tam nie powodowały zakłóceń, a czy da się jakoś wyeliminować z posiadanych przez Ciebie to nie wiem, może ktoś doradzi.
                                        Skoda Octavia 1.9TDi Ambiente Rider 04r
                                        Zapraszam https://www.facebook.com/detailingzpasja

                                        Komentarz

                                        • kamel1980
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 304

                                          #70
                                          Zamieszczone przez adrian_1984
                                          Ale ja mam zamiar obciąć wtyczkę D2S i przylutować do niej wtyczkę przystosowaną do żarówek HID-ów Przetwornice i tak mam nie potrzebne a chciał bym sprawdzić jak to w ogóle świeci bez pchania się w koszta całych zestawów. Tylko czy oryginalna przetwornica również jest na takie same napięcie i jest w stanie odpalić HID-a?
                                          No właśnie nie odpalisz..
                                          Laguna do przetwornic ma podpięte startery wraz z mocowaniem żarnika D2S (przynajmniej te z Laguny 2), więc bez startera nie odpalisz żarnika.

                                          Mam na myśli poniższy zestaw:


                                          W mocowaniu żarnika D2S jest starter. Po wywaleniu całej główki wywalisz również jego, więc będzie lipa.
                                          Chińskie przetwornice mają startery zawarte w sobie, przez co nie potrzeba nic dodatkowego.
                                          Podobnie zresztą sprawa wygląda w przypadku przetwornic AL z MK4 / Octavia itp.
                                          Z ori przetwornic to starterów nie potrzebują przetwornice Hella stosowane np. w Passacie B5 / Audi A3.

                                          Co do napięcia to chińskie żarniki są robione pod takie samo napięcie jak D2S, więc gdyby był starter to nie byłoby problemu z odpaleniem.

                                          Gdybyś miał startery do tych przetwornic z Laguny to możesz ewentualnie zastosować przejściówkę z D2S na HIDa: http://allegro.pl/przewod-d2s-d2r-xe...038256511.html


                                          Zamieszczone przez DanielOctavia
                                          Ja mam właśnie ten problem ze zakłóca mi CB radio i do bardzo wiec koledzy pytanie co zrobić żeby tak nie było;/
                                          Zamieszczone przez fireman6
                                          czy da się jakoś wyeliminować z posiadanych przez Ciebie to nie wiem, może ktoś doradzi.
                                          Można próbować stosować różnego rodzaju filtry, np.:




                                          Wszelkiego typu filtry ferytowe raczej słabo się sprawdzają w tym przypadku, co nie oznacza, że i powyższe przykłady spełnią w 100% swoją rolę.

                                          Komentarz

                                          • DanielOctavia
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 432

                                            #71
                                            kamel1980, fireman6, a to którego polecacie z tych filtrów ?? Myślę nad tym http://allegro.pl/filtr-p...2029717837.html zda to egzamin ?
                                            :|
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53207 Octavia I 1.9TDI

                                            Komentarz

                                            • adrian_1984
                                              Classic
                                              • 2011
                                              • 4

                                              #72
                                              kamel1980 a ja właśnie mam cały komplet razem z tą wtyczką D2S (starterem) więc potrzeba tylko te przejściówki, no to fajnie bo nawet nie wiedziałem że takie coś istnieje a tak bez żadnych przeróbek będę cieszył się HID-ami bez większych kosztów a myślę że te przetwornice są o wiele lepsze od jakiś tam chinoli. Dzięki za uświadomienie i za bardzo przejrzystą odpowiedź.

                                              Komentarz

                                              Pracuję...