Zamieszczone przez Purchawa
wymiana wtryskow w AGR'ze na ASV
Zwiń
X
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez Purchawakazde 4C ponad norme to 1KM stratyZamieszczone przez PurchawaZakladajac norme dla TDI temp. powietrza zasysanego 30-40C.
I teraz policzcie, jak czasem w gorace dni dlubniety TDI osiaga 100C w dolocie.
Komentarz
-
-
lec
-
Zamieszczone przez lecPrzeciez po wymianie wtrysku trzeba przynajmniej mape bitowa dla wtrysku zmienic
Zamieszczone przez chester121czyli jak to w koncu jest???
trzeba zmienic program czy nie????
EDIT: jeszcze jedna ciekawa sprawa. Jak załozył przepływke z 110-tki to ponoć ma niesamowitego kopa o wiele większego niż na przepływce z 90-tki. On ma też box-a i powiedział ze przepływce z 90-tki z boxem ma taka sama moc lub bardo porównywalną z przepływką z 110 bez boxa. Domyślam sie ze ma walniętą ta przeplywke z 110 i ona sieje jakieś złe wskazania czyli robi za box-a . Przy czym kopci mu dosyć na takim setupie. tak, że chodzi na 90-tce z wtryskai ASV i standardowej przepływce. Nic nie puszcza dynku a ciągnie ladnie. Bedzie moze sie hamował to zobaczymy ile mu wyplujeOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QulekA nie można wszystkiego naraz ?? :wink:
8maja jade do irlandi zobaczymy jak zarobie odpowiednio duzo to zrobie wtedy calosc
a narazie chyba tak jak Purchawa mowi zrobie sobie chipa i pozniej zobaczymy co bedzie dalej
dzieki chlopaki
Komentarz
-
-
neck99, mowisz zupelnie co innego niz inni
zaczynam miec metlik w glowie :P
powiedz mi jak ten twoj kolega (ktory zalozyl te wtryski bez zmiany programu)
jak bedzie na hamowni to ile mu wypluje mocy
acha lec mowil, ze moze zniszczyc tloki( przepali je), jak sie wymieni wtryski i nie zmieni programu
Komentarz
-
-
lec
zrobic dziury w tłokach dokładniej, ale to extremalny przypadek, Tak czy inaczej ryzyko uszkodzen jest realne. Po prosto komputer jest wtedy oszukiwany, i pluje wiecej niz mu sie wydaje.
Komentarz
-
lec, jak jest wiecej paliwa niż powietrza to jest niższa temperatura spalania i co zrob dziury w tłokach. Poprostu bez korektuy auto bedzie gorzej jechało niż seryjne. Natomiast przy zmianie na wieksze turbo jest taka możliwość bo mieszanka sie zuboża jest wiecej powietrza i temperatura wzrasta
Komentarz
-
-
djczas, Ma racje .. nic sie nie stanie po wymianie wtrysków.
chester121, Ja nie mowie nic innego niż wszyscy ja mowie to co widziałem i to co mi powiedział Wojtek Aligator. A dla mnie to co on powie jest "świętością" bo uważam ze gość sie zna na tym co robi - i dla mnie jest w tym NAJLEPSZY !! ja sam majac kręconego juz na programie pytałem Wojtka kiedy załozymy nowe wtryski i skorygujemy program na co wojtek mi powiedział włożyć zawsze można juz teraz nie ma problemu a program sie zrobi potem jak kiedyś pojedziemy na hamownie I wszystko ładnie ustawimy na hamowni bo ja jak wspomniałem chce więcej wydusić. Pozatym jak moj kumpel wkładał wtryski dzwoniłem do Wojtka z pytaniem o wtyczki i też nie mowił nic by uważać czy coś. Poprostu kazał wkładać i tyle :szeroki_usmiech
U mnie wtryski maja max dawke jaką sie dało dać tak ze wkładając te większe znów dawka była by max. Tak ze jak by sie coś miało popsuć Wojtek by mi powiedzial. Jedynie co zasugerował u mnie ze moze kopcić bo za duzo mam paliwa w stosunku do turba - tak myśle. Ale to dlatego ze ja mam juz program robiony i to dosyć mocny.
Tak, że chester121, tak jak pisałem włożysz i nic sie nie stanie. Bo Twoje wtryski mają takie ciśnienie standardowe na 90KM i jak sobie zapodasz takie z 110 też bedą w normie. Więc wszystko będzie okej. Oczywiście warto wtedy zrobić program bo więcej wyciągniesz nieco kilka KM. Ale jak Tobie tylko chodzi o to by mieć tak jak seryjna 110-tka i tanim kosztem to zostaje ci wpadowanie wtrysków i po sprawie. A jak kiedyś dostaniesz kase to zrobisz sobie program albo jeszcze lepiej dasz turbo od 130-stki i Wojtek ci to ładnie z prgramem dostroi :diabelski_usmiech.
Tak, że nie ma żadnych przeciwskazań ! i sprawa prosta i banalna więc nie komplikujcie
I tak jak pisałem wcześniej :
Zamieszczone przez neck99
Nie trzeba. Wymieniasz wtryski i tyle. Jedynie co mozesz zrobić to adaptacje wtrysków na VAG-u i tyle a to kazdy kto ma VAG-a i kabelek moze zrobić. 2 dni temu kumpel włozył do 90-tki wtryski i od reki poszło i śmiga jak burza nawet nie robiliśmy adaptacji :wink: bo mu sie nie chcialo do mnie na VAG-a przyjechać.
EDIT: jeszcze jedna ciekawa sprawa. Jak załozył przepływke z 110-tki to ponoć ma niesamowitego kopa o wiele większego niż na przepływce z 90-tki. On ma też box-a i powiedział ze przepływce z 90-tki z boxem ma taka sama moc lub bardo porównywalną z przepływką z 110 bez boxa. Domyślam sie ze ma walniętą ta przeplywke z 110 i ona sieje jakieś złe wskazania czyli robi za box-a . Przy czym kopci mu dosyć na takim setupie. tak, że chodzi na 90-tce z wtryskai ASV i standardowej przepływce. Nic nie puszcza dynku a ciągnie ladnie. Bedzie moze sie hamował to zobaczymy ile mu wyplujeOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
to ja się również wtrącę a minowicie po rozmowach z kolegą neckiem i alanem saganem też postanowłem zmienić wtryski na te złote i potem pojechać do mt na korektę programu / tak wogóle to nie byłem jeszcze na hamowni a na programie jeżżę od jesieni , tak więc moż za parę dni i ja będę mógł się podzielić wrażeniami i najprawdopodobniej wykresem. pozdrawiam wszyskich w 1-majowe święto leszekO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
leszekmw, : koksuj :twisted:
Ja jade jak tylko ali wróci z majówki okolice 10 maja wtryski + IC :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez Maicroftapetyt rosnie w miare jedzenia.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Tymon, sie nie śmiej bo to przez wasze wściekłe srebrne czeskie laski :diabelski_usmiech które wczoraj dały popis na trasie katowice - wawa - wawa - katowice. Sam Ali był przerażony :diabelski_usmiech z tego co stworzył :diabelski_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftleszekmw, Czyli apetyt rosnie w miare jedzenia. Jak kupowales auto pamietam jak dzis, mowiles ze mocy jest dosc, potem byl box. Za jakis czas padlo box to zlo i nagral sie nowy soft, a teraz juz nowe wtryski - widac progres :twisted:
teraz czekamy na montaż
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftleszekmw, Czyli apetyt rosnie w miare jedzenia. Jak kupowales auto pamietam jak dzis, mowiles ze mocy jest dosc, potem byl box. Za jakis czas padlo box to zlo i nagral sie nowy soft, a teraz juz nowe wtryski - widac progres :twisted:
czeskie laski :yay: :yay i buzie na dwa baty
[ Dodano: Wto 02 Maj, 06 22:24 ]
Zamieszczone przez Tymon:lol:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz