O2 Rs 2.0 TSi -Jaki bov

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RESPECT
    Classic
    • 2011
    • 18
    • Octavia I (1U2)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    O2 Rs 2.0 TSi -Jaki bov

    ładna, ile Ci sie udało utarkowac z ceny salonowej ??
    Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty są dla szybkich kierowców.
    SPONSORED BY http://www.detergens.pl USŁUGI PORZĄDKOWE
    SPONSORED BY http://www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa

    Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
  • Black.Jack
    Ambiente
    • 2010
    • 101

    #2
    O2 Rs 2.0 TSi -Jaki bov

    Niestety czytając posty na róznych forach a takze na ocp nie znalazłem klarownej odpowiedzi którego Bov kupic zeby sobie troszke posyczeć wiem ze z tymi silnikami jest problem bo czesc powietrza musi wracać do układu zeby błedów nie było ale nie mam pojecia który bov bedzie dobry i z którym Komp bedzie współpracował najlpiej zeby nic nie pogorszyć i zeby żadnych błedów nie było po założeniu ,prosze o porade od osób które już zakładały bov do tego silnika

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      Re: O2 Rs 2.0 TSi -Jaki bov

      Zamieszczone przez Black.Jack
      Niestety czytając posty na róznych forach a takze na ocp nie znalazłem klarownej odpowiedzi którego Bov kupic zeby sobie troszke posyczeć wiem ze z tymi silnikami jest problem bo czesc powietrza musi wracać do układu zeby błedów nie było ale nie mam pojecia który bov bedzie dobry i z którym Komp bedzie współpracował najlpiej zeby nic nie pogorszyć i zeby żadnych błedów nie było po założeniu ,prosze o porade od osób które już zakładały bov do tego silnika
      kolego zrob sobie dobry program a nie zakładał jakis syczących pierdół :szeroki_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • Black.Jack
        Ambiente
        • 2010
        • 101

        #4
        Program juz siedzi 238/350 nm

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #5
          Zamieszczone przez Black.Jack
          Program juz siedzi 238/350 nm
          ...a to zwracam honor
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • TO_MEK
            Drive
            • 2009
            • 74

            #6
            co to jest ten BOV . sorry za pytanie ale mnie zainteresowało to? po wtóre gdzie robiłeś modyfikacje oprogramowania silnika i jakie wrażenia? A co ze spalaniem? tez sie przymierzam do modyfikacji kompa.

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              Blow Off czyli zawór upustowy co robi Pssssst
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • TO_MEK
                Drive
                • 2009
                • 74

                #8
                może jestem ignorantem ale po co to sie robi? dla samego efektu pssst jak w autach WRC

                Komentarz

                • Sev
                  L&K
                  • 2007
                  • 1295

                  #9
                  Ogólnie w przypadku naszych silników dzięki BOVowi para idzie w gwizdek wymiernych korzyści brak w naszych przypadkach.
                  6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                  Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                  Komentarz

                  • mirek_p11
                    RS
                    • 2010
                    • 6630
                    • Volkswagen
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    #10
                    Zawór upustowy różnicy ciśnienia czyli Blow Off można zamontować do każdego benzyniaka jeśli ma się w nim turbosprężarkę. Moment obrotowy silnika z turbo może gwałtownie spaść po zmianie biegu gdy kierowca na długo puścił pedał gazu. Objętość spalin wymagana do rozpędzenia turbiny gwałtownie zmaleje. Do tego są zawory upustowe. Zawór upustowy upuszcza część powietrza które zostaje ściśnięte pomiędzy kompresorem a zamkniętą przepustnicą ma to powodować że kompresor kręci się swobodnie a wytworzone ciśnienie ucieka przez otwarty zawór. Dzięki temu po ponownym wciśnięciu gazu, dysponuje się od razu pełnym ciśnieniem doładowania. Czyli chodzi o to żeby podtrzymać turbo. Zawór upustowy zapobiega też zwiększaniu ciśnienia w układzie, które może mieć zły wpływ i może przyczynić się do uszkodzenia turbosprężarki.

                    Seat Leon ST FR by mirek_p11

                    Fotki
                    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                    Fotki

                    Komentarz

                    • krz_p
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 164

                      #11
                      Zamieszczone przez mirek_p11
                      Zawór upustowy różnicy ciśnienia czyli Blow Off można zamontować do każdego benzyniaka jeśli ma się w nim turbosprężarkę.
                      życie pokazuje, że nie do każdego

                      najlepiej będzie jeśli autor tematu pozostanie przy seryjnym DV
                      Golf V GTI

                      Komentarz

                      • mirek_p11
                        RS
                        • 2010
                        • 6630
                        • Volkswagen
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez krz_p
                        Zamieszczone przez mirek_p11
                        Zawór upustowy różnicy ciśnienia czyli Blow Off można zamontować do każdego benzyniaka jeśli ma się w nim turbosprężarkę.
                        życie pokazuje, że nie do każdego

                        najlepiej będzie jeśli autor tematu pozostanie przy seryjnym DV
                        właśnie się zagłębiłem w temat i niestety jest kiepsko z silnikami 1.8T i prawdopodobnie TSI, więc kolego masz rację i lepiej jak na razie poczekać może coś się pojawi w przyszłości. znalazłem w necie coś takiego, ale link jest wiekowy, więc można poszukać producenta i zasięgnąć informacji czy się nadaje.


                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                        Fotki
                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                        Fotki

                        Komentarz

                        • djczas
                          RS
                          • 2005
                          • 9612

                          #13
                          Ja miałem BOV u siebie 1.8 t i nic sie nie działo sypał tylko błędy o zaniku ciśnienia

                          Komentarz

                          • Black.Jack
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 101

                            #14
                            Co do programu to juz był jak go kupiłem a jesli chodzi o bov to wiem ze jest dostepny na rynku własnie dedykowany to mojego silniczka tylko niestety nie moge go nigdzie znalezdz , i nie sypie błedami

                            Komentarz

                            • Kropek69
                              Classic
                              • 2010
                              • 20

                              #15
                              Panowie, z tego co wiem poprawia to żywotność turbinki. Czy przy moim silniku 1.9 TDI ASV działałoby to poprawnie?

                              Komentarz

                              • Udesky
                                RS
                                • 2007
                                • 1692
                                • Octavia I (1U2)
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez Kropek69
                                Czy przy moim silniku 1.9 TDI ASV działałoby to poprawnie?
                                BOV w TDI to tylko gadżet i nie montuję się go tak jak z benzynie. A źle założony może narobić szkód, powodować spadek mocy itp.
                                klekleklekle, pssss, klekleklekl, pssss, klekleklekle, psss. :lol:
                                W Polsce nie ma kryzysu.
                                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                Komentarz

                                • Kropek69
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 20

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Udesky
                                  Zamieszczone przez Kropek69
                                  Czy przy moim silniku 1.9 TDI ASV działałoby to poprawnie?
                                  BOV w TDI to tylko gadżet i nie montuję się go tak jak z benzynie. A źle założony może narobić szkód, powodować spadek mocy itp.
                                  klekleklekle, pssss, klekleklekl, pssss, klekleklekle, psss. :lol:
                                  Rozumiem przyjacielu, bardziej mi chodziło o zadbanie o turbinkę fakt ze troche dziwnie by to brzmiało, ale czygo się nie robi dla dłuższej żywotnosci skódki

                                  Komentarz

                                  • Udesky
                                    RS
                                    • 2007
                                    • 1692
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    Kropek69, ale gdybyś chciał sobie taki zamontować, to się da. Podpinają to po prostu gdzie indziej.
                                    W Polsce nie ma kryzysu.
                                    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                    Komentarz

                                    Pracuję...