ładna, ile Ci sie udało utarkowac z ceny salonowej ??
O2 Rs 2.0 TSi -Jaki bov
Zwiń
X
-
O2 Rs 2.0 TSi -Jaki bov
Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty są dla szybkich kierowców.
SPONSORED BY http://www.detergens.pl USŁUGI PORZĄDKOWE
SPONSORED BY http://www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008Tagi: Brak
-
-
O2 Rs 2.0 TSi -Jaki bov
Niestety czytając posty na róznych forach a takze na ocp nie znalazłem klarownej odpowiedzi którego Bov kupic zeby sobie troszke posyczeć wiem ze z tymi silnikami jest problem bo czesc powietrza musi wracać do układu zeby błedów nie było ale nie mam pojecia który bov bedzie dobry i z którym Komp bedzie współpracował najlpiej zeby nic nie pogorszyć i zeby żadnych błedów nie było po założeniu ,prosze o porade od osób które już zakładały bov do tego silnika
-
-
Re: O2 Rs 2.0 TSi -Jaki bov
Zamieszczone przez Black.JackNiestety czytając posty na róznych forach a takze na ocp nie znalazłem klarownej odpowiedzi którego Bov kupic zeby sobie troszke posyczeć wiem ze z tymi silnikami jest problem bo czesc powietrza musi wracać do układu zeby błedów nie było ale nie mam pojecia który bov bedzie dobry i z którym Komp bedzie współpracował najlpiej zeby nic nie pogorszyć i zeby żadnych błedów nie było po założeniu ,prosze o porade od osób które już zakładały bov do tego silnikasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Black.JackProgram juz siedzi 238/350 nmsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zawór upustowy różnicy ciśnienia czyli Blow Off można zamontować do każdego benzyniaka jeśli ma się w nim turbosprężarkę. Moment obrotowy silnika z turbo może gwałtownie spaść po zmianie biegu gdy kierowca na długo puścił pedał gazu. Objętość spalin wymagana do rozpędzenia turbiny gwałtownie zmaleje. Do tego są zawory upustowe. Zawór upustowy upuszcza część powietrza które zostaje ściśnięte pomiędzy kompresorem a zamkniętą przepustnicą ma to powodować że kompresor kręci się swobodnie a wytworzone ciśnienie ucieka przez otwarty zawór. Dzięki temu po ponownym wciśnięciu gazu, dysponuje się od razu pełnym ciśnieniem doładowania. Czyli chodzi o to żeby podtrzymać turbo. Zawór upustowy zapobiega też zwiększaniu ciśnienia w układzie, które może mieć zły wpływ i może przyczynić się do uszkodzenia turbosprężarki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krz_pZamieszczone przez mirek_p11Zawór upustowy różnicy ciśnienia czyli Blow Off można zamontować do każdego benzyniaka jeśli ma się w nim turbosprężarkę.
najlepiej będzie jeśli autor tematu pozostanie przy seryjnym DV
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kropek69Czy przy moim silniku 1.9 TDI ASV działałoby to poprawnie?
klekleklekle, pssss, klekleklekl, pssss, klekleklekle, psss. :lol:W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez UdeskyZamieszczone przez Kropek69Czy przy moim silniku 1.9 TDI ASV działałoby to poprawnie?
klekleklekle, pssss, klekleklekl, pssss, klekleklekle, psss. :lol:
Komentarz
-
Komentarz