ładna, ile Ci sie udało utarkowac z ceny salonowej ??
Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty są dla szybkich kierowców.
SPONSORED BY http://www.detergens.pl USŁUGI PORZĄDKOWE
SPONSORED BY http://www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Niestety czytając posty na róznych forach a takze na ocp nie znalazłem klarownej odpowiedzi którego Bov kupic zeby sobie troszke posyczeć wiem ze z tymi silnikami jest problem bo czesc powietrza musi wracać do układu zeby błedów nie było ale nie mam pojecia który bov bedzie dobry i z którym Komp bedzie współpracował najlpiej zeby nic nie pogorszyć i zeby żadnych błedów nie było po założeniu ,prosze o porade od osób które już zakładały bov do tego silnika
Niestety czytając posty na róznych forach a takze na ocp nie znalazłem klarownej odpowiedzi którego Bov kupic zeby sobie troszke posyczeć wiem ze z tymi silnikami jest problem bo czesc powietrza musi wracać do układu zeby błedów nie było ale nie mam pojecia który bov bedzie dobry i z którym Komp bedzie współpracował najlpiej zeby nic nie pogorszyć i zeby żadnych błedów nie było po założeniu ,prosze o porade od osób które już zakładały bov do tego silnika
kolego zrob sobie dobry program a nie zakładał jakis syczących pierdół :szeroki_usmiech
co to jest ten BOV . sorry za pytanie ale mnie zainteresowało to? po wtóre gdzie robiłeś modyfikacje oprogramowania silnika i jakie wrażenia? A co ze spalaniem? tez sie przymierzam do modyfikacji kompa.
Zawór upustowy różnicy ciśnienia czyli Blow Off można zamontować do każdego benzyniaka jeśli ma się w nim turbosprężarkę. Moment obrotowy silnika z turbo może gwałtownie spaść po zmianie biegu gdy kierowca na długo puścił pedał gazu. Objętość spalin wymagana do rozpędzenia turbiny gwałtownie zmaleje. Do tego są zawory upustowe. Zawór upustowy upuszcza część powietrza które zostaje ściśnięte pomiędzy kompresorem a zamkniętą przepustnicą ma to powodować że kompresor kręci się swobodnie a wytworzone ciśnienie ucieka przez otwarty zawór. Dzięki temu po ponownym wciśnięciu gazu, dysponuje się od razu pełnym ciśnieniem doładowania. Czyli chodzi o to żeby podtrzymać turbo. Zawór upustowy zapobiega też zwiększaniu ciśnienia w układzie, które może mieć zły wpływ i może przyczynić się do uszkodzenia turbosprężarki.
Zawór upustowy różnicy ciśnienia czyli Blow Off można zamontować do każdego benzyniaka jeśli ma się w nim turbosprężarkę.
życie pokazuje, że nie do każdego
najlepiej będzie jeśli autor tematu pozostanie przy seryjnym DV
właśnie się zagłębiłem w temat i niestety jest kiepsko z silnikami 1.8T i prawdopodobnie TSI, więc kolego masz rację i lepiej jak na razie poczekać może coś się pojawi w przyszłości. znalazłem w necie coś takiego, ale link jest wiekowy, więc można poszukać producenta i zasięgnąć informacji czy się nadaje.
Co do programu to juz był jak go kupiłem a jesli chodzi o bov to wiem ze jest dostepny na rynku własnie dedykowany to mojego silniczka tylko niestety nie moge go nigdzie znalezdz , i nie sypie błedami
Czy przy moim silniku 1.9 TDI ASV działałoby to poprawnie?
BOV w TDI to tylko gadżet i nie montuję się go tak jak z benzynie. A źle założony może narobić szkód, powodować spadek mocy itp.
klekleklekle, pssss, klekleklekl, pssss, klekleklekle, psss. :lol:
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Czy przy moim silniku 1.9 TDI ASV działałoby to poprawnie?
BOV w TDI to tylko gadżet i nie montuję się go tak jak z benzynie. A źle założony może narobić szkód, powodować spadek mocy itp.
klekleklekle, pssss, klekleklekl, pssss, klekleklekle, psss. :lol:
Rozumiem przyjacielu, bardziej mi chodziło o zadbanie o turbinkę fakt ze troche dziwnie by to brzmiało, ale czygo się nie robi dla dłuższej żywotnosci skódki
Komentarz