Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Amortyzatory i sprężyny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Amortyzatory i sprężyny

    Jak w temacie. Bliżej jesieni chciałbym wymienić amortyzatory i sprężyny ale żeby nie było za prosto to z tyłu na komplet z kombi jak można,z przodu chciałbym podnieść,wiem że są jakieś podkładki wtedy jest wyższy i też komplet amorków i sprężyn. I tu się rodzi pytanie - chciałbym żeby była twardsza niż oryginał.Wuec co polecacie? A może jakieś linki.....

  • #2
    Podwyższenie porada:
    SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia

    Komentarz


    • #3
      Fajna stronka,dzięki wielkie

      Komentarz


      • #4
        Mniej więcej podliczyłem ,wychodzi za cały komplet ok 2000 zł,drogo czy tanio?

        Komentarz


        • #5
          Wg mnie normalnie. Ja podziadowałem i wyszło jak zwykle, przód pikuje, dupa u góry. Projekt na dziada mi wyszedł.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez mark711 Zobacz wpis
            Wg mnie normalnie. Ja podziadowałem i wyszło jak zwykle, przód pikuje, dupa u góry. Projekt na dziada mi wyszedł.
            No właśnie u mnie tak jest,strasznie miękka jest i strasznie buja.I ten typ tak ma?

            Komentarz


            • #7
              Ja u siebie wymieniałem pęknięte sprężyny z przodu, ale nie założyłem tulejek i zostawiłem stare amorki. Po roku wylały tylne amorki, wymieniłem i efekt taki że tył wyżej niż przód. No podziadowałem na tulejki i nowe amorki na przód, a mają już 12 lat. Czy buja, no nie wiem. Kombi to ogólnie tapczan, mi odpowiada, sunę jak emeryt, dla mnie auto wystarczające, do luksusów nie zwyczajny. Z wad co mi przeszkadza od początku w wozidle to fotel, siedzę w nim jak troll, trzymania garba w okolicy lędzwi to te fotele nie mają.
              Zatem jak masz kasę to rób na bogato, bo ja to teraz mogę chudego szczura do grilla chłodnicy przyczepić na podsumowanie projektu.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez mark711 Zobacz wpis
                Ja u siebie wymieniałem pęknięte sprężyny z przodu, ale nie założyłem tulejek i zostawiłem stare amorki. Po roku wylały tylne amorki, wymieniłem i efekt taki że tył wyżej niż przód. No podziadowałem na tulejki i nowe amorki na przód, a mają już 12 lat. Czy buja, no nie wiem. Kombi to ogólnie tapczan, mi odpowiada, sunę jak emeryt, dla mnie auto wystarczające, do luksusów nie zwyczajny. Z wad co mi przeszkadza od początku w wozidle to fotel, siedzę w nim jak troll, trzymania garba w okolicy lędzwi to te fotele nie mają.
                Zatem jak masz kasę to rób na bogato, bo ja to teraz mogę chudego szczura do grilla chłodnicy przyczepić na podsumowanie projektu.
                Już trochę włożone, sprzęgło, rozrząd, opony,felgi, więc albo inwestować lub już sprzedać.W NL diesel się nie sprawdza w PL jak najbardziej.Wiec zawieszenie się zmieni całe pewnie na twardsze i dalej będzie się śmigało.

                Komentarz


                • #9
                  No jak już zainwestowałeś w sprzęgło i rozrząd to tylko jeździć, do końca rozrządu i połowy sprzęgła. Klient nie docenia, że zrobiłeś i sprzedajesz.

                  Komentarz


                  • #10
                    Cześć! Czy możecie podpowiedzieć mi w jaki sposób mogę usztywnić zawieszenie z przodu i z tyłu w Octavii 1U5 1,6 benzyna, rok 2003? Nie zależy mi na jej obniżeniu, tylko żeby była sztywniejsza. Nie chcę montować zawieszenia gwintowanego, bo jest to zbyt kosztowne rozwiązanie i szukam tańszej alternatywy. Może sprężyny albo amortyzatory jakieś dedykowane o twardszej charakterystyce (z innego modelu albo jakaś inna opcja)? Macie jakiś pomysł?

                    Komentarz


                    • #11
                      Z przodu fabrycznie są chyba amory olejowe więc zmiana na gazowe powinna usztywnić auto. Z tyłu fabrycznie są gazowe (w kombi chyba też?).

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Neeskee Zobacz wpis
                        Cześć! Czy możecie podpowiedzieć mi w jaki sposób mogę usztywnić zawieszenie z przodu i z tyłu w Octavii 1U5 1,6 benzyna, rok 2003? Nie zależy mi na jej obniżeniu, tylko żeby była sztywniejsza. Nie chcę montować zawieszenia gwintowanego, bo jest to zbyt kosztowne rozwiązanie i szukam tańszej alternatywy. Może sprężyny albo amortyzatory jakieś dedykowane o twardszej charakterystyce (z innego modelu albo jakaś inna opcja)? Macie jakiś pomysł?
                        Ja mam zamiar to zrobić i po pierwsze z przodu amortyzatory blistein B4 i nowe sprężyny plus tulejki żeby ją podnieść,z tyłu też taki komplet tylko z kombi.

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X