Miałem przyjemność posiedzieć w mondeo, uważam że ludzie projektujący fordy oderwali się od rzeczywistości jakieś 5-6lat temu. Spójrzcie na zdjęcia, bo na nich to bdb widać: ergonomia układu przełączników obejmuje umieszczenie sterowania szybami ZA uchwytem drzwi i sterowania klimą poza zasięgiem dłoni na przekładni. Zupełnie inaczej niż u konkurencji :lol: Do tego siedząc za kółkiem ja osobiście miałem wrażenie osaczenia przez kokpit, jest tak zabudowany że już w okcie mi się "lepiej oddycha", nie czułem się w nim komfortowo a już na pewno wrażenie przestronności wnętrza prysło (o ile w ogóle się pojawiło). No i opatentowany przez forda mechanizm do gilotynowania palców wajchą do odblokowania kolumny kierownicy, w focusie co 2raz nie udaje mi się uciec palcami, już boję się czasami przestawiać kierę
I to wszystko wcale nie dlatego, że jestem uprzedzony do nowych fordów
Do tego w mojej opinii jakość wykonania powinna dyskwalifikować fordy w przedbiegach. Do opli nie mam przekonania, pancerpassat to odgrzany kotlet ("wszystko jest innowacją"... hehehe ) nic dziwnego że traci klientów na rzecz S2, superb jest jakiś taki bez ikry ale paradoksalnie brak ekstrawagancji i stawianie na sprawdzone, dla niektórych nudne rozwiązania, procentuje, imho No1 w tym zestawieniu. A gdyby testowali sztukę z dsg to szczyt podium byłby naprawdę bezdyskusyjny.
I to wszystko wcale nie dlatego, że jestem uprzedzony do nowych fordów
Do tego w mojej opinii jakość wykonania powinna dyskwalifikować fordy w przedbiegach. Do opli nie mam przekonania, pancerpassat to odgrzany kotlet ("wszystko jest innowacją"... hehehe ) nic dziwnego że traci klientów na rzecz S2, superb jest jakiś taki bez ikry ale paradoksalnie brak ekstrawagancji i stawianie na sprawdzone, dla niektórych nudne rozwiązania, procentuje, imho No1 w tym zestawieniu. A gdyby testowali sztukę z dsg to szczyt podium byłby naprawdę bezdyskusyjny.
Komentarz