Swap 1.6 MPI --> 1.8 TSI lub 2.0 TFSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #26
    Jakis taki podobny szatański pomysł rozwija też Rogal w oparciu o O1, ale co tam jest to cholera wie, w każdym razie jest bardzo grubo
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #27
      rob555 dobrze prawisz, wsiadasz i jedziesz, nie martwisz sie o turbine i jej smarowanie, nic nie schładzasz, tylo wache lejesz

      Co raz bardziej rozmyslam o takim rozwiązaniu na przyszłość :diabelski_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #28
        Zamieszczone przez piramida
        Co raz bardziej rozmyslam o takim rozwiązaniu na przyszłość :diabelski_usmiech
        no proszę, to nie jestem sam jednak :szeroki_usmiech
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • patrykL
          Rider
          • 2009
          • 588

          #29
          wsiadasz i jedziesz, nie martwisz sie o turbine i jej smarowanie, nic nie schładzasz
          madre slowa, jestem za, taki silnik to piekna sprawa, no i przede wszystkim manualna skrzynia, a nie dsg

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #30
            Kupujesz cokolwiek co ma v6 (Vr6) pod maska i najlepiej 4x4. Chociazby leon cupra.
            Wywalasz 2.8 wsadzasz R36. Pasuje....praktycznie p&p. W golfie vr6 mechaniczny przeszczep silnika zajal nam 3 dni a mialo byc ladnie z orginalna pucha powietrza klima itd
            Zabawe dluga mielismy z elektronika. Tam juz niestety pomoc zewnetrzna potrzebna byla by kompa oszukac (inaczej nie odpali a jesli wogule to w awaryjnym).
            No ale sie dalo.
            I patrzac na to wszystko to taki leon 4x4 z takim serduchem pod maska da mi wszystko co oczekuje od auta na codzien. Ladnie wyglada, fajnie sie prowadzi, jest w miare komfortowy a moc wystarcza na wiekszosc pseudosportowych wynalazkow :twisted:

            Z tego co wiem Rogal buduje potwora na starym 2.8 lub R32 (przynajmniej ja bym tak zrobil) ze wzgledu ze FSI znacznie ciezej turbic i stroic. A roznice juz w mocy beda min. Chociaz w DE juz montuja twin turbo do R36...chyba 550KM stage 1 :twisted: tyle tylko ze kilkadziesiat tys EUR krzycza....
            Ale uwierzcie ... wolnossace 300KM naprawde wystarczy na codzien
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #31
              własnie sprawdziłem taki R36 wychodzi 8tys na all....o

              rob albo uturbic takie R32 jak robią kompoty i z 250 robi sie ponad 400
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • rob555
                Rider
                • 2006
                • 748

                #32
                Pamietaj- uturbic to prosto powiedziec. Wykonac gorzej. Zawsze dochodza dodatkowe elementy ktore moga Ci puscic, strzelic, zatrzec sie czy kij wie co jeszcze. Pomijam aspekt banalny...wolnossaka odpalasz...wyjezdzasz za brame i juz mozesz katowac. Takie uturbione R32 to na desce 4 dodatkowe zegarki ktorych jestes niewolnikiem. Temp oleju, EGT, temp wody i doladowanie....
                I znowu awaryjnosc wzrasta. OK...by zrobic wariata jak najbardziej i pewnie Rogal w tym kierunku idzie. Natomiast by zrobic fajny dupowoz ... zwykle R36 wystarczy
                pozdrawiam

                Diagnostyka i tuning
                hybrydowe wtryski i turbiny
                programy na ulice jak i do sportu

                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                www.tune-up.pl

                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                Komentarz

                • Enriquez
                  RS
                  • 2009
                  • 7685
                  • Superb III (3V3)

                  #33
                  Zamieszczone przez rob555
                  Ale uwierzcie ... wolnossace 300KM naprawde wystarczy na codzien
                  heh, mój brat posiada wolnossące 425 KM i też twierdzi, że wystarcza na co dzień (SRT 8) :diabelski_usmiech
                  Pozdrawiam
                  Marcin

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #34
                    Zamieszczone przez Enriquez
                    heh, mój brat posiada wolnossące 425 KM i też twierdzi, że wystarcza na co dzień (SRT 8) :diabelski_usmiech
                    a co, kwestionujesz?
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • Mihau
                      RS
                      • 2009
                      • 7460
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez Enriquez
                      Zamieszczone przez rob555
                      Ale uwierzcie ... wolnossace 300KM naprawde wystarczy na codzien
                      heh, mój brat posiada wolnossące 425 KM i też twierdzi, że wystarcza na co dzień (SRT 8) :diabelski_usmiech
                      i do tego PIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKNIE brzmi
                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                      Komentarz

                      • piramida
                        RS
                        • 2009
                        • 12222
                        • Superb III (3V3)

                        #36
                        Zamieszczone przez rob555
                        Pamietaj- uturbic to prosto powiedziec. Wykonac gorzej. Zawsze dochodza dodatkowe elementy ktore moga Ci puscic, strzelic, zatrzec sie czy kij wie co jeszcze. Pomijam aspekt banalny...wolnossaka odpalasz...wyjezdzasz za brame i juz mozesz katowac. Takie uturbione R32 to na desce 4 dodatkowe zegarki ktorych jestes niewolnikiem. Temp oleju, EGT, temp wody i doladowanie....
                        I znowu awaryjnosc wzrasta. OK...by zrobic wariata jak najbardziej i pewnie Rogal w tym kierunku idzie. Natomiast by zrobic fajny dupowoz ... zwykle R36 wystarczy

                        racja kolego...

                        [ Dodano: Czw 06 Sty, 11 22:18 ]
                        Zamieszczone przez Enriquez
                        Zamieszczone przez rob555
                        Ale uwierzcie ... wolnossace 300KM naprawde wystarczy na codzien
                        heh, mój brat posiada wolnossące 425 KM i też twierdzi, że wystarcza na co dzień (SRT 8) :diabelski_usmiech
                        niektóym i 100 wystarcza
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz

                        • Enriquez
                          RS
                          • 2009
                          • 7685
                          • Superb III (3V3)

                          #37
                          nie, no twierdzę ino że są różne progi wystarczania. Myślę że dla mnie jest to granica ok. 200 KM. Mój ojciec nie kupi auta słabszego niż 250, natomiast mojemu bracholowi mało było 345. Każdemu według potrzeb

                          z moimi 102 kucami to się w ogóle w domu nie wypowiadam, ale chciałem mieć coś nowego zamiast używki i tu stary jak świat dylemat, przed którym aktualnie również stoję. Albo swap za małą kasę, albo nówka i mieć wszytko w poważaniu.
                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz

                          • S3 CHRIS
                            Elegance
                            • 2006
                            • 979
                            • Octavia I (1U2)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                            #38
                            Re: Swap 1.6 MPI --> 1.8 TSI lub 2.0 TFSI

                            Zamieszczone przez Enriquez
                            Wczoraj mnie mój miszczu mechanik na przeglądzie trochę wziął pod włos, czy zamiast wymieniać całe auto, nie lepiej by było zrobić mu przeszczep serca.

                            Mechanicznie, w przypadku 1.8 TSI + manualna skrzynia to dzień roboty i koszty bardzo dla mnie "do ugryzienia". Elektrycznie do wymiany na pewno sterownik silnika i pewnie trochę rzeźby z wiązkami. Ciekaw jestem jak z zawiasem i heblami, bo jeżeli nie podejdą to w zasadzie przy takim samym nakładzie roboty można by wrzucić silnik od Audi S3. Warsztat jest, goście mają doświadczenie (miedzy innymi z ASO VW) robili przeszcepy w VW, BMW, Octavii 1, Golfie, dojście do VASa jest ... hmmm co myslicie?

                            W przypadku swapa na 1.8 TSI powinienem się zmieścić w 10.000 PLN.
                            2.0 TFSI z RS, pewnie podobnie....

                            Pewnie mi kobita nie pozwoli na takie coś, tylko każe kupić nowe, ale chciałbym wysłuchać za i przeciw.

                            Gdybym kupował nowe, to do mojego muszę dołożyć jakieś 40.000 za 1.8 i 65.000 za RS, więc finansowo jest się nad czym zastanowić. Martwi mnie tylko poziom ewentualnej rzeźby. :szeroki_usmiech
                            nie chce byc nie miły ale... co to silnika z S3 2.0 TFSI to popatrz na allegro to nie znajdziesz ani jednej sztuki ...

                            sam jak szukałem przez długi okres ciezko bylo znlanjź, reasumujac jezeli to takie łatwe czemu każdy tak nie robi??

                            jezeli bedziesz miec kpl silnik z wiazka za 10 tys powiem tak tez kupie!!!

                            pozdrawiam i zycze powodzenia w modach

                            Chris

                            p.s mój golf I 2.0 TFSI już jezdzi
                            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                            Komentarz

                            • Ayu
                              RS
                              • 2009
                              • 4154

                              #39
                              Enriquez, a może poszukaj używanego - pewnego auta z TSI lub RS, to też nie jest łatwe, wiem, jednak może to też jakaś opcja. Ja w takie rzeźbienie bym się nie bawił w przypadku auta do normalnej eksploatacji.
                              Zamieszczone przez szkoda
                              szatański pomysł rozwija też Rogal w oparciu o O1
                              widziałem jak byłem hamować auto, od samego patrzenia można mieć erekcję :wink:

                              Komentarz

                              • El Zygmunto
                                Elegance
                                • 2008
                                • 838

                                #40
                                Enriquez, w taki swap możesz się bawić tylko pod warunkiem, że masz pewnego "dawcę" bo inaczej będziesz kompletował graty dłuuugimi miesiącami - a ze względu na ceny ASO nie polecam :twisted:
                                Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422

                                Komentarz

                                Pracuję...