Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

blow-off w TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • blow-off w TDI

    Zamieszczone przez Martinez
    Zamieszczone przez Wiecman
    Witam Octavianki&Octaviuszy :!:

    Buszujac po necie natknolem sie na to forum i powiem ze jest k :!:
    Jestem posiadaczem srebnej octaviany wiec spelniam chyba wymagania przystapienia do OCTAVIA CLUB POLSKA jesli nie to prosze uzasadnic dlaczego nie :!: :?:

    ps to jest moj pierwszy post

    Pozdrawiam
    Oczywiście że spełniasz, uzasadniać nie musze

    ps nie pierwszy post a pierwszy kilometr na naszym forum.

    ps 2 zapraszamy do żywiołowych dyskusji

    powiem tak

    bede sie staral a co z tego wyjdzie to czas pokarze

    tnx za przyjecie :szeroki_usmiech

  • #2
    blow-off w TDI

    no wlasnie jak to jest , jest te pssss pssss czy nie ma

    Przeniesiony z technicznego by MiKruS
    S H A R A N T D I

    Komentarz


    • #3
      Pogadaj z Mastersem, on ma w Lupo BOVa. Dedykowany do TDI kosztuje podobno chore pieniadze. Ale psss, psss jest
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz


      • #4
        A czy tam jest turbina do TDI wsadzona a nie jakis custome via k04??
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          no wlansie tez mi sie wydaje ze tak samo jak w skodzie diagtronika jest wsadzona benzynowa turbinka :roll:


          zakladaj tego bov'a moze uchroni to te twoje kolanka przed nadmiernym cisnieniem :wink:



          ps. odwiedz czesia i jego duzego bova

          Komentarz


          • #6
            A czy tam jest turbina do TDI wsadzona a nie jakis custome via k04??
            Tam to jest pewnego rodzaju hybryda z tego co wiem, ale ciiii
            Zreszta moze najlepiej Marek sie wypowie na ten temat.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              Nie ma sensu montowania bov-a do diesla.
              Jesli komus zalezy na efektach dzwiekowych, to glosniczek mozna se zrobic. :roll:

              W Mastersolocie to inna sprawa.

              BTW: Bez urazy, ale dla mnie takie psikanie jest wsiowe do jazdy na codzien.
              TDI 205PS

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez MiKruS
                BTW: Bez urazy, ale dla mnie takie psikanie jest wsiowe do jazdy na codzien.
                no tak, ale to na szczęście Twoja opinia :szeroki_usmiech . w/g mnie to kwestia "wsiowości" jest bardzo subiektywna. moim zdaniem dźwięk jest niepowtarzalny, 100* lepszy, niż najlepiej brzmiący rasowy wydech, czy dźwięk silnika zasysającego powietrze przez stożek. więc wszystko jest kwestią gustu. trzeba też pamiętać, że jest wiele typów BOV'ów - są takie "nastawione na psyk,psyk" i takie, gdzie upust powietrza jest bardziej spontaniczny. w jeździe na codzień dźwięk ten wogóle nie przeszkadza. ja prawdę mówiąc wymieniłem BOV'a ze względu na kiepską wytrzymałość seryjnego - no cóż - w założeniu konstruktorów miał on starczać na 0.6-0.8 bara, a nie na 1.3-1.5 :helm a efekt uboczny w postaci psykania nie jest dla mnie jakąkolwiek wadą k

                Pozdr!
                BP
                była mocna Octa, a jest konik
                Greckie Delikatesy

                Komentarz


                • #9
                  No wiec wlasnie dlatego napisalem, ze "dla mnie jest wsiowe", a nie, ze "jest wsiowe".

                  Poza tym bov w turbobenzynie to zupelnie inna para kaloszy niz w TDI. U Ciebie jest on koniecznoscia, a w TDI trzeba specjalnie rzezbic, zeby uzyskac tylko psikanie, bo do niczego innego nie jest on potrzebny.

                  Moje podejscie do tuningu auta (i nie tylko do tuningu) jest takie, ze przerobki maja czemus sluzyc, np. podnosic moc, usprawniac dzialanie czegos, itp., a nie jedynie sprawiac wrazenie.

                  Dlatego w benzyniaku moze sobie psikac do woli, bo ma to jakies przeznaczenie, a w TDI to IMHO zwykly rice.

                  Podkreslam, ze to jest tylko i wylacznie moja wlasna opinia!
                  TDI 205PS

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez MiKruS
                    Poza tym bov w turbobenzynie to zupelnie inna para kaloszy niz w TDI. U Ciebie jest on koniecznoscia, a w TDI trzeba specjalnie rzezbic, zeby uzyskac tylko psikanie, bo do niczego innego nie jest on potrzebny.

                    Moje podejscie do tuningu auta (i nie tylko do tuningu) jest takie, ze przerobki maja czemus sluzyc, np. podnosic moc, usprawniac dzialanie czegos, itp., a nie jedynie sprawiac wrazenie.

                    Dlatego w benzyniaku moze sobie psikac do woli, bo ma to jakies przeznaczenie, a w TDI to IMHO zwykly rice.
                    Kurna - muszę się trochę doedukować, jeśli chodzi o TDI. masz może jakieś materiały opisujące schemat zachowania się powietrza od momentu zassania przez filtr do momentu wpadnięcia do silnika ? myślałem, że nadmiar powietrza i tak jest upuszczany do filtra, ale jak widać byłem w błędzie. jeśli jest tak, jak mówisz, to rzeczywiście montaż wyłącznie dla "psykania" jest cienkim pomysłem...

                    Pozdr!
                    BP
                    była mocna Octa, a jest konik
                    Greckie Delikatesy

                    Komentarz


                    • #11
                      W klekocie nie ma przepustnicy więc nie ma problemu z nadmiarem powietrza.

                      IMO dzwięk BOV'a to fajna sprawa (szczególnie gdy idzie w parze z osiągami auta :twisted: ), ale w życiu nie zamontowałbym sobie głośniczka :wink:
                      Piotruś
                      AGR(RIP) + ALH

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Piotrus
                        IMO dzwięk BOV'a to fajna sprawa (szczególnie gdy idzie w parze z osiągami auta :twisted: ), ale w życiu nie zamontowałbym sobie głośniczka :wink:
                        Piszac o glosniczku zartowalem oczywiscie. Jednak bedzie to ZNACZNIE tansze rozwiazanie, a efekt ten sam... :lol:

                        Bapit - nie mam nic takiego.
                        TDI 205PS

                        Komentarz


                        • #13
                          Tutaj jest sporo opisane: TDIFAQ. Niestety po angielsku.

                          Polecam tez stronke: How Stuff Works
                          Jakby ktos nie wiedzial jak dziala np. silnik doladowany - How Turbochargers Work
                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                          STOP ECO-TERRORISM!

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X