jakby co - uszczelniacz wałka wymienisz rozpinając rozrząd i zdejmując koło wałka. bez demontażu łapy itd.
[O1] TIP 1.8T AGU vs AUM/AUQ czyli ciekawe różnice
Zwiń
X
-
[O1] TIP 1.8T AGU vs AUM/AUQ czyli ciekawe różnice
Trafiłem na TIP z AGU (był w A3) i ku mojemu zdziwieniu TIP z AGU wygląda na pierwszy rzut oka korzystniej niż naleśnik z AUM.
seryjny AUM/AUQ i Unitronica
przedmiotowy AGU, notabene wycofany z produkcji dość dawno.
Jak widać jego przekrój pomimo tego że się nieznacznie zmniejsza w kierunku turbiny, lekki stożek, to nie ma charakterystycznego przewężenia.
Jak sądzicie, lepszy czy nie?
Nr części tegoż TIP'a z AGU 06A133607A, stalowy pokryty czarną, chyba emalią.
Jak wyśledziłem w Etce zastąpiony został aluminiowym o nr 06A145893 a ten zastąpiony 06A145893A ale ten tez został zastąpiony przez 06A133781P lub 06A145893D który wygląda tak
...kółko się zamknęło, zastąpiony naleśnikiem :roll:
-
-
To się okaże niedługo, pierwsza próba to czy da się go zamontować bez bólu, opinie są różne ale wygląd wskazuje na to że ten z AGU nie powinien dławic. Prawda wyjdzie przy robieniu programu a to za jakiś czas dopiero.
Zniknęły fotki ale może wrócą, jakby co to z innego źródła, nieco mniejsze a lada dzień pomiary fizyczne TIPa i zdjęcia hi-res.
[ Dodano: Czw 15 Wrz, 11 15:42 ]
No i się wyjaśniło. Nie pasuje :?
Komentarz
-
Komentarz