[O1] TIP 1.8T AGU vs AUM/AUQ czyli ciekawe różnice

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mikey1983
    Classic
    • 2008
    • 11

    [O1] TIP 1.8T AGU vs AUM/AUQ czyli ciekawe różnice

    jakby co - uszczelniacz wałka wymienisz rozpinając rozrząd i zdejmując koło wałka. bez demontażu łapy itd.
  • Sev
    L&K
    • 2007
    • 1295

    #2
    [O1] TIP 1.8T AGU vs AUM/AUQ czyli ciekawe różnice

    Trafiłem na TIP z AGU (był w A3) i ku mojemu zdziwieniu TIP z AGU wygląda na pierwszy rzut oka korzystniej niż naleśnik z AUM.
    seryjny AUM/AUQ i Unitronica


    przedmiotowy AGU, notabene wycofany z produkcji dość dawno.



    Jak widać jego przekrój pomimo tego że się nieznacznie zmniejsza w kierunku turbiny, lekki stożek, to nie ma charakterystycznego przewężenia.

    Jak sądzicie, lepszy czy nie?

    Nr części tegoż TIP'a z AGU 06A133607A, stalowy pokryty czarną, chyba emalią.

    Jak wyśledziłem w Etce zastąpiony został aluminiowym o nr 06A145893 a ten zastąpiony 06A145893A ale ten tez został zastąpiony przez 06A133781P lub 06A145893D który wygląda tak


    ...kółko się zamknęło, zastąpiony naleśnikiem :roll:
    6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
    Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

    Komentarz

    • skalar
      Rider
      • 2010
      • 575

      #3
      który lepszy??

      Komentarz

      • Sev
        L&K
        • 2007
        • 1295

        #4
        To się okaże niedługo, pierwsza próba to czy da się go zamontować bez bólu, opinie są różne ale wygląd wskazuje na to że ten z AGU nie powinien dławic. Prawda wyjdzie przy robieniu programu a to za jakiś czas dopiero.

        Zniknęły fotki ale może wrócą, jakby co to z innego źródła, nieco mniejsze a lada dzień pomiary fizyczne TIPa i zdjęcia hi-res.



        [ Dodano: Czw 15 Wrz, 11 15:42 ]
        No i się wyjaśniło. Nie pasuje :?
        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

        Komentarz

        Pracuję...