kurcze, jak tak się wszycy chwalą to ja też napiszę że zamówiłem 3 sztuki a infor poszło na PW ) - żeby nie było :diabelski_usmiech
przebieg a chip
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
grac
przebieg a chip
Mam octę tdi 110 rocznik 2002 AHF przebieg 125 tyś.
czy warto ja jeszcze wzmacniać z takim przebiegiem? auto wykorzystuje do pracy i jezdzę 50/50 trasa miasto.
-
Zamieszczone przez Paweł TNo to zbieram kasę i do Aligatora.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gracMam octę tdi 110 rocznik 2002 AHF przebieg 125 tyś.były:
L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
jest:
Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r
Komentarz
-
-
Sigma_74
zgadzam sie z przedmówcami, widizałem jak to działa, zbieram do Skarpety kase żeby w Jetroniku zrobić sobie programik ... a tak jak napisał David zapraszamy na spota
Komentarz
-
Mam 3 octavie, a właściwie już dwie od tygodnia (kasacja auta).
Polecam Chiptuning, pod warunkiem zachowania rozsądku, a skatować można silnik nawet bez chipa!
-1octavka 110PS w 2001 załozyłem moduł chiptronica , na hamowni 142KM, 311Nm i dzisiaj ma przebieg 426.000km i.... SUPER, silnik nawet nie bierze oleju.
-2 octavka 1.9 tdi PD(130) po manipulacji V-tech : 174PS; 382Nm i >235km/h -spalanie 6-7L/100km. olej troche lubi ale tak to jest z pompowtryskami.
Zamowilem RSa -2.0TDI -170PS w lipcu odbieram i oczywiscie wgraja mi program +30% na gwarancji w skodzie...i wtedy zdam relacje.
Prawda jest taka, że nie ma lepszego auta do pracy, choc jezdzi jak taczka troche, ale jest mocna
PS.Po chiptuningu na co dzień raczej nie przekraczam 3000obr/min, bo nie trzeba, a jak trzeba to i tak żadne BMW nie podskoczy...octavia II RS tdi 125kw
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MCturboZamowilem RSa -2.0TDI -170PS w lipcu odbieram i oczywiscie wgraja mi program +30% na gwarancji w skodzie...i wtedy zdam relacje.Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MCturbo2 octavka 1.9 tdi PD(130) po manipulacji V-tech : 174PS; 382Nm i >235km/h -spalanie 6-7L/100km. olej troche lubi ale tak to jest z pompowtryskami.
Zamieszczone przez MCturboPo chiptuningu na co dzień raczej nie przekraczam 3000obr/min, bo nie trzeba, a jak trzeba to i tak żadne BMW nie podskoczy...
Pozdrawiam właściciela stajni szybkich czeszek, i szacunek dla tej co ma 426 kkm i nie bierze oleju - RESPECT :roll: :roll:"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonZamieszczone przez MCturboZamowilem RSa -2.0TDI -170PS w lipcu odbieram i oczywiscie wgraja mi program +30% na gwarancji w skodzie...i wtedy zdam relacje.
Komentarz
-
-
desmo
Zamieszczone przez MCturboMam 3 octavie, a właściwie już dwie od tygodnia (kasacja auta).
Polecam Chiptuning, pod warunkiem zachowania rozsądku, a skatować można silnik nawet bez chipa!
-1octavka 110PS w 2001 załozyłem moduł chiptronica , na hamowni 142KM, 311Nm i dzisiaj ma przebieg 426.000km i.... SUPER, silnik nawet nie bierze oleju.
-2 octavka 1.9 tdi PD(130) po manipulacji V-tech : 174PS; 382Nm i >235km/h -spalanie 6-7L/100km. olej troche lubi ale tak to jest z pompowtryskami.
Zamowilem RSa -2.0TDI -170PS w lipcu odbieram i oczywiscie wgraja mi program +30% na gwarancji w skodzie...i wtedy zdam relacje.
Prawda jest taka, że nie ma lepszego auta do pracy, choc jezdzi jak taczka troche, ale jest mocna
PS.Po chiptuningu na co dzień raczej nie przekraczam 3000obr/min, bo nie trzeba, a jak trzeba to i tak żadne BMW nie podskoczy...
Komentarz
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez BondA 170 kmTDI +30%-to jestem sceptyczny bo to aż 221KM.
Ciekawe czy w Polsce ten silnik tez bedzie z DPF-em w standardzie.
Pozdrawiam
Zibi
Komentarz
-
-
Program do 170KM TDI robiły CompSporty, bo na jednym z forów (tdiracing? nie pamiętam) był opis jak się kręci ten silnik w pasacie i jak to jest z piezoelektrycznymi pompowtryskami.
EDIT:
Chyba mi się coś powaliło, bo poszukałem na tdiracing i CompSporty piszą, że jeszcze nie da się robić programów do sterowników Siemensa:
Może już się coś zmieniło, bo pół roku minęło od tego wątku :roll:Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Na www.skoda-auto.cz jest już w konfiguratorze, więc produkują na 100%. Z tego MCturbo pisze to wynika, że i u nas można zamówić.
Różnica w Czechach w cenie RSa z TDI, a TFSI jest 25000 koron = około 3500zł, czyli niewiele :!:Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSSorry, bo chyba jestem troche nie w temacie.
Jest juz RS 2.0 TDI? Mozna juz zamawiac? W lipcu mozna juz odebrac? :shock: :shock: :shock:
[ Dodano: Czw 01 Cze, 06 18:40 ]
BioBogon, Juz mozna robic do Siemensow programy.
ale bylaby to baaaardzo mila informacja :twisted:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogonNa www.skoda-auto.cz jest już w konfiguratorze, więc produkują na 100%. Z tego MCturbo pisze to wynika, że i u nas można zamówić.
Różnica w Czechach w cenie RSa z TDI, a TFSI jest 25000 koron = około 3500zł, czyli niewiele :!:
[ Dodano: Czw 01 Cze, 06 20:33 ]
Zamieszczone przez LucaZamieszczone przez MCturbo2 octavka 1.9 tdi PD(130) po manipulacji V-tech : 174PS; 382Nm i >235km/h -spalanie 6-7L/100km. olej troche lubi ale tak to jest z pompowtryskami.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz