Mam octę tdi 110 rocznik 2002 AHF przebieg 125 tyś.
czy warto ja jeszcze wzmacniać z takim przebiegiem? auto wykorzystuje do pracy i jezdzę 50/50 trasa miasto.
jezeli bedziesz dbal o silniczek, to mozna jezdzic dlugo
spalanie - jezeli bedziesz tak samo szybko jezdzil to spadnie nieco
ale na ogol po chipie nozka ciezsza bywa, wiec dla mnie wychodzi to samo :P
tyle ze teraz autko chce jechac
Panowie "CZIPUJTA" te wasze silniki :twisted:
Jak bedziecie dbali o maszynkę i słuchali zaleceń tunera, to maszynownia bedzie chodzić aż miło :diabelski_usmiech
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
zgadzam sie z przedmówcami, widizałem jak to działa, zbieram do Skarpety kase żeby w Jetroniku zrobić sobie programik ... a tak jak napisał David zapraszamy na spota
Mam 3 octavie, a właściwie już dwie od tygodnia (kasacja auta).
Polecam Chiptuning, pod warunkiem zachowania rozsądku, a skatować można silnik nawet bez chipa!
-1octavka 110PS w 2001 załozyłem moduł chiptronica , na hamowni 142KM, 311Nm i dzisiaj ma przebieg 426.000km i.... SUPER, silnik nawet nie bierze oleju.
-2 octavka 1.9 tdi PD(130) po manipulacji V-tech : 174PS; 382Nm i >235km/h -spalanie 6-7L/100km. olej troche lubi ale tak to jest z pompowtryskami.
Zamowilem RSa -2.0TDI -170PS w lipcu odbieram i oczywiscie wgraja mi program +30% na gwarancji w skodzie...i wtedy zdam relacje.
Prawda jest taka, że nie ma lepszego auta do pracy, choc jezdzi jak taczka troche, ale jest mocna
PS.Po chiptuningu na co dzień raczej nie przekraczam 3000obr/min, bo nie trzeba, a jak trzeba to i tak żadne BMW nie podskoczy...
2 octavka 1.9 tdi PD(130) po manipulacji V-tech : 174PS; 382Nm i >235km/h -spalanie 6-7L/100km. olej troche lubi ale tak to jest z pompowtryskami.
Bardzo Ciekawi mnie te spalanie :shock: :shock: :shock: jakoś nie chce mi sie wierzyć
Zamieszczone przez MCturbo
Po chiptuningu na co dzień raczej nie przekraczam 3000obr/min, bo nie trzeba, a jak trzeba to i tak żadne BMW nie podskoczy...
A wiesz co to jest PSJ - to jak Ty jeździsz - nie trzeba?????
Pozdrawiam właściciela stajni szybkich czeszek, i szacunek dla tej co ma 426 kkm i nie bierze oleju - RESPECT :roll: :roll:
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
Zamowilem RSa -2.0TDI -170PS w lipcu odbieram i oczywiscie wgraja mi program +30% na gwarancji w skodzie...i wtedy zdam relacje.
A nie lepiej jechać do jakiegoś dobrego tunera :roll:
To samo, nie dalbym zarobi Skodzie. Jak boisz sie o gwarancje to wgraj program i w momencie gdyby auto padlo, wgasz serie i po sprawie. A tak zaplacisz 2x tyle co normalnie za program i gwarancje bedziesz mial na auto TYLKO w serwisie ktory to zrobil. Do tego te programy, najczesciej choc nie zawsze sa robione w dziwny sposob i wcale to nawet nie bedzie light soft tylko jakas padaka.
Mam 3 octavie, a właściwie już dwie od tygodnia (kasacja auta).
Polecam Chiptuning, pod warunkiem zachowania rozsądku, a skatować można silnik nawet bez chipa!
-1octavka 110PS w 2001 załozyłem moduł chiptronica , na hamowni 142KM, 311Nm i dzisiaj ma przebieg 426.000km i.... SUPER, silnik nawet nie bierze oleju.
-2 octavka 1.9 tdi PD(130) po manipulacji V-tech : 174PS; 382Nm i >235km/h -spalanie 6-7L/100km. olej troche lubi ale tak to jest z pompowtryskami.
Zamowilem RSa -2.0TDI -170PS w lipcu odbieram i oczywiscie wgraja mi program +30% na gwarancji w skodzie...i wtedy zdam relacje.
Prawda jest taka, że nie ma lepszego auta do pracy, choc jezdzi jak taczka troche, ale jest mocna
PS.Po chiptuningu na co dzień raczej nie przekraczam 3000obr/min, bo nie trzeba, a jak trzeba to i tak żadne BMW nie podskoczy...
MCturbo a gdzie robili ci program do ASZ w Poznaniu?
Spalanie wzrasta dopiero jak wykorzystujesz "doklejoną" moc, jak nie to spalanie takie same, jak tak no to trzeba to z czegoś wziąć.
A 170 kmTDI +30%-to jestem sceptyczny bo to aż 221KM.
A 170 kmTDI +30%-to jestem sceptyczny bo to aż 221KM.
Mnie zastanawia czy ktos juz w PL robil program pod ten silnik :roll: Od kiedy jest on jzu w VW ?
Biorac pod uwage, ze jeszcze nie widzialem w ofercie tego silnika bez DPF-a (filtra czastek stalych) tez mam niejakie watpliwosci co do samej mozliwosci chipowania tego silnika.
Ciekawe czy w Polsce ten silnik tez bedzie z DPF-em w standardzie.
Program do 170KM TDI robiły CompSporty, bo na jednym z forów (tdiracing? nie pamiętam) był opis jak się kręci ten silnik w pasacie i jak to jest z piezoelektrycznymi pompowtryskami.
EDIT:
Chyba mi się coś powaliło, bo poszukałem na tdiracing i CompSporty piszą, że jeszcze nie da się robić programów do sterowników Siemensa:
Komentarz