Recenzja zawiasu KW & KONI Sport INOX + tarcze nacinane

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • suo
    Classic
    • 2005
    • 17

    Recenzja zawiasu KW & KONI Sport INOX + tarcze nacinane

    U mnie kobitka lata hyundaiem coupe tylko dla mnie za ciasne
  • lamina
    Ambiente
    • 2004
    • 112

    #2
    Recenzja zawiasu KW & KONI Sport INOX + tarcze nacinane

    tak to po kilku tygodniach poszukiwania dorwalaem gwintowane zawieszenie KW oparte na amortyzarorach Koni Sport z regulacja twardosci i sprezynami progresywnymi.
    paczka przyszla rano.... za demontaz starego zawiasu zabralem kolo 14:00.... na pierwszy rzut poszedl przod.... i tu byl malutki problem z prawa strona... ciezko sie wybija stary amortyzator bo polos jest dluzsza i zachacza o wachacz... no ale poszlo... zamontowane i dokrecone.... teraz montaz nacinanych tarcz hamulcowych ATE (seryjne dla mercedes AMG i BMW Mpower).
    a teraz tyl.... i tu malinka wymiana tylu zajela moze ze 40 minutek (z prodzem bylo gozej)....
    ale podsumowujac....
    wysokosc zawieszenia ustawilem prawie na MAX i jest kolo 2-3cm nizej niz oryginal, ale dzieki progresywnym sprezynom im mocniej ugiete tym twardsze... efekt taki... ze przestalem przy szybkiej zmianie pasa na koleinach zachaczac oslona silnika .
    teraz co do prowadzenia..... kilku znajomych sie zdziwilo a Golf IV 1.8T GTI malo nie wpadl do rowu prubujac dotrzymac mi kroku na zakrecie... auto trzyma sie jak nalesnik a przy tym jest moze nie komfortowe...... ale dosc przyjemne w podruzy (rocznie robie kolo 90tys km i jest to dla mnie istotne)... po zrobieniu 2tys na tym zawieszeniu nie zaluje... prowadzi sie malina..... super reaguje na kierownice.... a i przy przyspieszniu ostrym kola nie traca przyczepnosc bo tyl nie siada i przod jest lepiej dociazony...
    teraz hamulce..... dotarly sie bardzo szybko..... jak to nacinanki...
    autko staje deba w miejscu i bardzo odczuwalny jest stopien wcisniecia pedalu hamulca... po prostu czuc auto. (dla zainteresowanych tarcze wychodza okolo 160zl sztuka.... ale jak by cos to trzeba pytac bo ceny sa dosc plynne, zalezy za ile kolega zalatwi).
    uf... to na tyle....
    acha ... do tego zalozylem fotel RECARO od golfa..... na wirazach po prostu scala sie czlowiek z autkiem :diabelski_usmiech
    1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

    Komentarz

    • BioBogon
      Elegance
      • 2005
      • 921

      #3
      Piękna sprawa taka zwiecha, gratuluję!

      Na jakich oponach jeździsz?
      Leon FR 2.0TDI 170KM

      Komentarz

      • Zibi
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 491

        #4
        Hello

        KW ma 3 rodzaje gwintow, mozesz zdradzic ktory konkretnie variant zamontowales i ile cie ta przyjemnosc kosztowala ?

        Pozdrawiam
        Zibi

        Komentarz

        • lamina
          Ambiente
          • 2004
          • 112

          #5
          Fulda EXELERO 205/55 r16 :diabelski_usmiech

          [ Dodano: Pon 29 Maj, 06 20:48 ]
          KW VARIANT 2 Inox line.... kosztowaly 1300zl.... maja przjechane 10tys.... wyciagane z auta z niemiec z wbita w ksiazke przebiegem kiedy byly montowane.
          1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

          Komentarz

          • michu
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2004
            • 235

            #6
            nie oszukujmy się orginalne zawieszenie w naszych octach to nadajęsię ale do kanapy albo fotela, a nie do auta. Ja pocinam na żółtych koni już chyba 100k i wrażenia podobne - tylko z czasem się przyzwyczajasz i mogłoby być jeszcze twardziej :diabelski_usmiech
            - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

            Komentarz

            • lamina
              Ambiente
              • 2004
              • 112

              #7
              koni... to jedno... jest jeszcze regulacja twrdosci a ta jest na razie w polowie..... ale duuuuza roznice robia sprezyny progresywne.... zupelnie inna praca zawieszenia...... im wiekszy nacisk tym twardsze..... malina....
              1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

              Komentarz

              • Ziomal
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 5841
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                lamina, majstersztyk z Ciebie , cena którą podałeś jest śmieszna , warto wyłożyć tyle dla własnego komfortu a nie potem wkurzac że tłucze. Fotel od Golfa to masz tylko u kierowcy czy wszystko ?
                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                Jest O1 1.6 BFQ

                Komentarz

                • lamina
                  Ambiente
                  • 2004
                  • 112

                  #9
                  niestety tylko kierowcy... ale zachorowalem i poluje teraz na caly srodek...... autko jest czerwone wiec te z czerwonym wykonczeniem wygladaja jak oryginalnie do tego auta......
                  na razie dalem ciala ze zderzakiem.... mialem mala stluczke..... i nie powiedzialem w serwisie co by od razu od RS'a zapodali wtopa na calego.... a za wszystko i tak placil niemiec co mi na autostradzie kuku zrobil
                  1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    lamina, wiesz ładne i dobre fotele tez ma toledo tam w wersji Sport , sa tańsze i nie odbiegają pewnie od takich od Mk IV
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    • lamina
                      Ambiente
                      • 2004
                      • 112

                      #11
                      oj wierz mi .... odbiegaja..... zupelnie inna regulacja... inna twardosc.... inne boczki....
                      no i nie wygladaja jak te .... http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=2918&start=15
                      1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

                      Komentarz

                      • Ziomal
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 5841
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        lamina, zwracam honor :szeroki_usmiech wiesz jak sie przesiadłem do kumpla Toledo to ładnie trzymały
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz

                        • Tymon
                          RS
                          • 2004
                          • 2970

                          #13
                          lamina, a tarcze z jakimi klockami :?:
                          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                          BMW serii 3... Radość z jazdy.

                          Komentarz

                          • QBA
                            RS
                            • 2004
                            • 2646

                            #14
                            Zamieszczone przez lamina
                            wysokosc zawieszenia ustawilem prawie na MAX i jest kolo 2-3cm nizej niz oryginal
                            Jeżeli jest ustwione na max, to jest o 40mm niżej od serii :szeroki_usmiech

                            Też miałem Variant 2, ale gdy się zużył, to zmieniłem na Variant 1, bo na naszych drogach i tak nie ucztywniałem :lol:

                            W najnowszych zestawach są amorki produkcji ALKO (czy jakoś tak :P), ale nie czuję różnicy między nimi a Koni Prowadzą się tak samo rewelacyjnie :szeroki_usmiech
                            Chociaż szczerze mówiąc po 80tys. na takim zawieszeniu i biorąc pod uwagę stan naszych dróg, to czasami mam dość

                            Komentarz

                            • lamina
                              Ambiente
                              • 2004
                              • 112

                              #15
                              klocki ferodo premium. dobra alternatywa dla nacinanek bo srednia twardosc i tarcz nie zjada a same tez wytrzymuja.

                              [ Dodano: Wto 30 Maj, 06 14:44 ]
                              no i stalo sie... caly komplecik foteli Recaro jedzie do mnie... na jutro bedzie... w zwiazku z tym ten jeden co mam bedzie mi zbyteczny odsylam do giełdy
                              1,9TDi ASV/VP - było - 117HP/252Nm, teraz jest ??? ALIGATOR

                              Komentarz

                              Pracuję...