[O1] wtryski do 1.8T AUM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gregory98
    Drive
    • 2011
    • 54

    [O1] wtryski do 1.8T AUM

    Zamieszczone przez yunior81
    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez yunior81
    Panowie , a co myślicie np. o Hondzie CBF 600N ????? Wydaje mi się, że na poczatek to dobry motor dla kogoś kto zaczyna przygodę z jednośladem albo ostatni raz siedział na Simsonie....
    moim zdaniem to jest zajebisty pomysł i nie rozumiem dlaczego tylko na to pierwsze moto?
    szkoda jak zwykle czepiasz sie szczegółów :P :szeroki_usmiech
    wcale nie
    po prostu uważam, że to fajny sprzęt nawet jako docelowy, fakt, że nie podnosi specjalnie ciśnienia, ale może to wcale nie jest takie złe.
    akurat też jest w kręgu mojego zainteresowania, ale w wersji S.
    oprócz tego bandzior, fazer, transalp, xj900, vfr800, vtr1000, ehhh... szlag by to trafił :lol:
    a wcale nie jest powiedziane, że się nie skończy na nowszej cebuli z owiewką :lol:

    [ Dodano: Wto 16 Sie, 11 20:48 ]
    Chodzi mi o to, że jest to bardzo fajny i dobry sprzęt a ceny nowych zaczynaja sie od 24 tysi... co wydaje mi sie rozsądną ceną jak na Hondę...
    bardzo dobry pomysł IMO
    (ale S bym brał)
  • skalar
    Rider
    • 2010
    • 575

    #2
    [O1] wtryski do 1.8T AUM

    jakie większe wtryski założyć do AUM???
    wiem że podobno podejdą od audi TT BAM.
    jakie inne wydajniejsze można wstawić aby mocy i nm przybyło??
    jakie wogule są wtryski w AUM???

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      wtryski wystarcza do 210 KM

      te z S3/TT 1.8 T BAM,APX 260KM

      chwilowe rozwiazanie zmaina regulatora za 3bar na 4 bary pasuje z silnika 2.8 np super p&p

      inne np :
      Profesjonalne części do rajdów, wyścigów, driftu i tuningu. Serwis samochodów sportowych i wyczynowych


      ja mam takie jak w linku + regulator 4 barowy czyli wtryski maja koło 500 wydajnosci wystarczyły do 357 KM

      ale wymagana pompa mocniejsza np walbro 255
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • Sev
        L&K
        • 2007
        • 1295

        #4
        skalar, zakładam że program też robisz bo same wtryski nic nie dadzą, będą lać więcej i tyle.

        W AUM są EV 6, 3bar, 06A 906 031 BA, 0 280 156 061 (lub zamiennie 0 280 156 062), 317cc (potocznie 320cc)
        W BAM są EV 6, 3bar, 06A 906 031 BC, 0 280 156 064 (lub zamiennie 0 280 156 063), 386cc czyli wymiarowo takie same jak w AUM ale lepsze.

        ... że sam siebie zacytuję z innego forum :P

        Zamieszczone przez S3 CHRIS
        chwilowe rozwiazanie zmaina regulatora za 3bar na 4 bary pasuje z silnika 2.8 np super p&p
        Dosłownie chwilowe, nie zalecane na dłuższą metę. Regulator kosztuje około 120-200zł.

        Niektórzy twierdzą ze 320-tki starczą nawet do 230KM. Wystarczy poszukać na forum, to nie gryzie.
        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

        Komentarz

        • S3 CHRIS
          Elegance
          • 2006
          • 979
          • Octavia I (1U2)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          Zamieszczone przez Sev
          skalar, zakładam że program też robisz bo same wtryski nic nie dadzą, będą lać więcej i tyle.

          W AUM są EV 6, 3bar, 06A 906 031 BA, 0 280 156 061 (lub zamiennie 0 280 156 062), 317cc (potocznie 320cc)
          W BAM są EV 6, 3bar, 06A 906 031 BC, 0 280 156 064 (lub zamiennie 0 280 156 063), 386cc czyli wymiarowo takie same jak w AUM ale lepsze.

          ... że sam siebie zacytuję z innego forum :P

          Zamieszczone przez S3 CHRIS
          chwilowe rozwiazanie zmaina regulatora za 3bar na 4 bary pasuje z silnika 2.8 np super p&p
          Dosłownie chwilowe, nie zalecane na dłuższą metę. Regulator kosztuje około 120-200zł.

          Niektórzy twierdzą ze 320-tki starczą nawet do 230KM. Wystarczy poszukać na forum, to nie gryzie.
          wiesz bez programu to ani rusz

          320 z 4 bary reg napewno wstarcza

          ALE pamiętaj lepiej miec zapas paliwa niż jego brak do całosci proponuje wskaznik EGT i AFR
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz

          • pajczaki
            Rider
            • 2007
            • 316

            #6
            samo EGT wystarczy.. byle nie cos najtanszego

            PS. u mnie przy 220km musialem zmienic wtryski i pompe na walbro..
            taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
            sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

            Komentarz

            • grzegorzp
              Drive
              • 2008
              • 90

              #7
              odkopię temat,
              czy w nowszych AUM czyli po 2006r były 380ccm i regulator 4 barowy?
              jeżeli tak to do jakiej mocy starczy paliwa, żeby wtryski miały jeszcze mały zapas?
              czy do mocy 220-230KM to już trzeba je wymienić na 420ccm?

              Komentarz

              • Sev
                L&K
                • 2007
                • 1295

                #8
                380 były w BAM czyli 225Km (S3, Cupra) w AUM są 320cc i regulator 3 barowy.

                Seryjne 320 starczą do 230KM ale koszt wymiany jest niewielki, ok 700zł za same wtryski 420-440cc a przeskalowanie w ECU na większe wtryski jest również stosunkowo proste. 3 proste mapy (1x1, 5x1 i jeszcze jedna ale wielkości jej nie pamiętam) są do korekty w zasadzie + jedna 1x1 żeby nam wskazanie zużycia paliwa właściwe pokazywało
                6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez grzegorzp
                  odkopię temat,
                  czy w nowszych AUM czyli po 2006r były 380ccm i regulator 4 barowy?
                  jeżeli tak to do jakiej mocy starczy paliwa, żeby wtryski miały jeszcze mały zapas?
                  czy do mocy 220-230KM to już trzeba je wymienić na 420ccm?
                  Jeśli masz 320 to nie trzeba a regulator lepiej zostawić 3 barowy zeby pompy paliwa nie obciążać
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • S3 CHRIS
                    Elegance
                    • 2006
                    • 979
                    • Octavia I (1U2)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    Zamieszczone przez grzegorzp
                    odkopię temat,
                    czy w nowszych AUM czyli po 2006r były 380ccm i regulator 4 barowy?
                    jeżeli tak to do jakiej mocy starczy paliwa, żeby wtryski miały jeszcze mały zapas?
                    czy do mocy 220-230KM to już trzeba je wymienić na 420ccm?
                    Jeśli masz 320 to nie trzeba a regulator lepiej zostawić 3 barowy zeby pompy paliwa nie obciążać
                    ejj no walbro 255 to nawet 4 barowy regulator nie rusza od hmmm 3 lat

                    i tak z 440 robi sie 506? czy jakos tak dawno temu to przechodzilem...
                    ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                    ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      [quote="S3 CHRIS"]
                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                      Zamieszczone przez grzegorzp
                      odkopię temat,
                      czy w nowszych AUM czyli po 2006r były 380ccm i regulator 4 barowy?
                      jeżeli tak to do jakiej mocy starczy paliwa, żeby wtryski miały jeszcze mały zapas?
                      czy do mocy 220-230KM to już trzeba je wymienić na 420ccm?
                      Jeśli masz 320 to nie trzeba a regulator lepiej zostawić 3 barowy zeby pompy paliwa nie obciążać
                      ejj no walbro 255 to nawet 4 barowy regulator nie rusza od hmmm 3 lat

                      i tak z 440 robi sie 506? czy jakos tak dawno temu to przechodzilem...[/quote

                      Zgadza sie ale pisalem o seryjnej pompie a po drugie walbro 255 nie do kazdego auta pasuje:-)
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • grzegorzp
                        Drive
                        • 2008
                        • 90

                        #12
                        chyba jednak wsadzę 380cc i będę miał pewność, że na paliwie jest zapas przy tych 210-220KM bo koszt relatywnie mały

                        czy pasują one P&P do listwy w AUM ? czy samą listwę też trzeba zmienić?

                        Komentarz

                        • Sev
                          L&K
                          • 2007
                          • 1295

                          #13
                          Pasują P&P z BAM.
                          Na moich 320tkach jest spory zapas przy 210-215KM, afr ciągle 0,75. Teraz będę zmniejszał dawkę paliwa bo po co ma się tak lać
                          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                          Komentarz

                          • grzegorzp
                            Drive
                            • 2008
                            • 90

                            #14
                            czyli z AMK też? bo to takie same?

                            wielkie dzięki za pomoc


                            ps. program oczywiście będzie

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Sev
                              Pasują P&P z BAM.
                              Na moich 320tkach jest spory zapas przy 210-215KM, afr ciągle 0,75. Teraz będę zmniejszał dawkę paliwa bo po co ma się tak lać
                              Ktoś tu w moc celuje
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • Sev
                                L&K
                                • 2007
                                • 1295

                                #16
                                rOBERTO795, przy okazji, przy okazji, po prostu benzyna droga to trzeba oszczędzać
                                6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                Komentarz

                                • grzegorzp
                                  Drive
                                  • 2008
                                  • 90

                                  #17
                                  no to kupiłem BAM-y.
                                  w zestawie z listwą i regulatorem,
                                  ale jak rozumiem pasują P&P do mojej listwy?
                                  regulator zostawiam 3 barowy bo cel to marne 210KM i wtryski 380 tylko po to żeby był zapas

                                  Komentarz

                                  • rOBERTO795
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 3465
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Sev
                                    rOBERTO795, przy okazji, przy okazji, po prostu benzyna droga to trzeba oszczędzać
                                    Dlatego mam seryjne
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz

                                    • Sev
                                      L&K
                                      • 2007
                                      • 1295

                                      #19
                                      grzegorzp, zapas będzie i to spory, ale samo wsadzenie wtrysków sprawy nie załatwi, trzeba przeskalować je w ECU. Jeden z prostszych zabiegów
                                      rOBERTO795, przy większych wtryskach skróci się czas otwarcia wtryskiwacza co faktycznie da tą samą ilość paliwa ale jak Mirass mi kiedyś wspomniał może nieznacznie nawet spaść zużycie paliwa (!) no sam jestem ciekaw jak to jest faktycznie

                                      Jak kupię wtryski to sprawdzę
                                      6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                      Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                      Komentarz

                                      • grzegorzp
                                        Drive
                                        • 2008
                                        • 90

                                        #20
                                        czy ktoś wie ile można się spodziewać mocy po chipowaniu seryjnego AUM i wtryski 380?
                                        chodzi mi o rozsądne maksimum, tak żeby turbo nie dostawało zbyt mocno po dupie i nie gotowało ICka.
                                        Auto nie do ścigania ani na tor, tylko w miarę spokojna cywilna jazda.

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez grzegorzp
                                          czy ktoś wie ile można się spodziewać mocy po chipowaniu seryjnego AUM i wtryski 380?
                                          chodzi mi o rozsądne maksimum, tak żeby turbo nie dostawało zbyt mocno po dupie i nie gotowało ICka.
                                          Auto nie do ścigania ani na tor, tylko w miarę spokojna cywilna jazda.
                                          OK 190KM .Jak dla mnie skoro ma być 210KM to zakup wtrysków to zbędny wydatek

                                          [ Dodano: Sro 14 Gru, 11 20:54 ]
                                          Zamieszczone przez Sev
                                          grzegorzp, zapas będzie i to spory, ale samo wsadzenie wtrysków sprawy nie załatwi, trzeba przeskalować je w ECU. Jeden z prostszych zabiegów
                                          rOBERTO795, przy większych wtryskach skróci się czas otwarcia wtryskiwacza co faktycznie da tą samą ilość paliwa ale jak Mirass mi kiedyś wspomniał może nieznacznie nawet spaść zużycie paliwa (!) no sam jestem ciekaw jak to jest faktycznie

                                          Jak kupię wtryski to sprawdzę
                                          Bedą napewno mniej obciążone i może ciszej pracować- innych cudów bym sie nie spodziewał.
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • Sev
                                            L&K
                                            • 2007
                                            • 1295

                                            #22
                                            grzegorzp, udajesz czy google albo szukajki na forum nie znalazłeś że oczywiste pytania zadajesz? Odpowiedzi na nie padły pewnie z tysiąc razy w sieci...
                                            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                            Komentarz

                                            • grzegorzp
                                              Drive
                                              • 2008
                                              • 90

                                              #23
                                              to chyba nie jest oczywistość bo ja w googlu umiem znaleźć albo same chipy na 210KM albo z modami dolotu i wydechu,
                                              nie wiedziałem projektów z całą resztą seryjną i tylko wtryskami, więc nie rozumiem po co te złośliwości? kiepski dzień miałeś?

                                              Komentarz

                                              • rOBERTO795
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 3465
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez grzegorzp
                                                to chyba nie jest oczywistość bo ja w googlu umiem znaleźć albo same chipy na 210KM albo z modami dolotu i wydechu,
                                                nie wiedziałem projektów z całą resztą seryjną i tylko wtryskami, więc nie rozumiem po co te złośliwości? kiepski dzień miałeś?
                                                W Twoim przypadku wtryski nic nie dadzą!!!
                                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                Komentarz

                                                • Sev
                                                  L&K
                                                  • 2007
                                                  • 1295

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez grzegorzp
                                                  to chyba nie jest oczywistość bo ja w googlu umiem znaleźć albo same chipy na 210KM albo z modami dolotu i wydechu,
                                                  nie wiedziałem projektów z całą resztą seryjną i tylko wtryskami, więc nie rozumiem po co te złośliwości? kiepski dzień miałeś?
                                                  No i sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Chcesz mega bezpiecznie - wgrywasz soft z AUQ masz 180KM i święty spokój.

                                                  rOBERTO795 ma rację, kupno wtrysków 380-tek przy planowanych góra 210KM to wyrzucenie kasy w błoto.

                                                  Wywarzasz otwarte drzwi i na siłę kombinujesz no chyba że planujesz coś więcej niż 210KM to ok. Ale zaczynasz trochę od dupy strony bo nie jeden setup na seryjnych wtryskach był zrobiony na 23XKM i nikomu paliwa nie brakowało ale tyle nie osiągniesz bez drobnych modów mechanicznych jak dolot + wydech i kółko się zamyka.

                                                  380tki do seryjnego AUMa z seryjnym osprzętem jest tak samo bez sensu jak 18" semi slick o szerokości 235 do 1.4MPI.

                                                  Za program + dostosowanie pod wtryski około 1500-1600zł u dobrego tunera musisz zapłacić, za "gotowca" pod seryjny osprzęt ok 1100-1200zł do tego koszt samych wtrysków powiedzmy ok 500zł, suma summarum, miałbyś za ta kwotę którą wydasz, czyli ok 2100 i program i FMIC i 210KM i banana na twarzy
                                                  6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                                  Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...