poszukaj info o moim aucie a zobaczysz ile mozna na serujnych wtryskach zrobic. Trzeba tylko wiedziwc jak i u kogo.
[O1] wtryski do 1.8T AUM
Zwiń
X
-
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
doszły już do mnie BAM-y 06A 906 031 BC, 0 280 156 063
jak zwykle problemem są fundusze, dlatego tak się modlę nad wydechem i FMIC-em,
szczególnie, że poprzednie auto miałem dość mocno rozdłubane i nauczony doświadczeniem chcę pozostawić jak najwięcej w serii.
wtryski kosztowały ułamek wartości wydechu czy FMIC-a.
co w AUMie jest największym wąskim gardłem?
jak liczę na te 210-220KM to bardziej odetka i pomoże: wydech czy FMIC czy TIP ?
Komentarz
-
-
Zrób FMIC'a, potem wydech bez katalizatora, potem załóż wtryski i zrób program za jednym zamachem. TIP może zostać jak więcej nie planujesz.
Do samego FMICa programu nie musisz zmieniać, tak samo jak do wydechu bez katalizatora, co prawda dobrze odsunięta druga lambda nie będzie rzucać błędami a nawet jeśli to nie ma to wpływu na pracę silnika ani na osiągi - sprawdziłem na własnym, tylko ten check świecił się non stop
Przy wymianie wtrysków zrób program raz a dobrze, najmniej wydasz i ominiesz korekty a efekt ten sam ale rozciągnięty w czasie.
Ile dałeś za wtryski? Nówki czy używki?
Komentarz
-
-
chcę trochę ulżyć turbinie a nie pakować się znów w zmienianie wszystkiego.
tylko różnica pomiędzy tipem a FMICem jest dwukrotna przynajmniej.
za FMICa będzie przynajmniej 1500 a za TIPa chyba z 700zł
wtryski już są i czekają,
To polecasz do tych 210-220KM, dołożyć do FMICa?
słyszałem że TIP też trochę pomaga turbinie.
zmiany wydechu raczej nie biorę pod uwagę bo koszt duży (chyba okolice 2000minimum)
a i tak nie wykorzystam tego, bo nie chcę więcej niż 220KM
i oczywiście będzie wszystko na raz.
po prostu waham się czy jest sens pchać się w koszty, jeżeli samym programem będzie te 205-210KM
ps. wiem że marudzę jak stara baba, poprzednio też tak miałem jak robiłem mody, i w sumie żałowałem, że poszedłem dwa kroki za daleko i koszty były ogromne i nie adekwatne do przyrostów. Dlatego teraz chcę uniknąć tego i stąd moje dopytywania na co wydawać kasę
Komentarz
-
-
Ała dlaczego nie czytasz ze zrozumieniem.
Samym programem nie zrobisz 210 km i bez Fmic tez tyle nie bedzie. Piszesz ze nie chcesz pchac sie w koszty a kupujesz na pale wtryski w momencie gdy razem z Sev-em Ci mowimy ze to zbedny wydatek zeby osiagnac 220 km. pozatym bez wydechu tez raczej tyle nie bedzie. pozdrawiamOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rOBERTO795, trafnie podsumował, jeżeli chcesz dobrze i budżetowo i chcesz 210-220, rób FMIC i wydech, najlepiej bez kata. Tak ulżysz turbinie. Sprzedaj wtryski - odzyskasz kasę na dalsze mody.
Deja vu mam normalnie :|
FMICa swojego zrobiłem za około 800 czy 900zł nie pamiętam dokładnie bo to kupiłem to sprzedałem to znowu kupiłem a tamto sprzedałem. Suma summarum z przekładką kolektora dolotowego z BAM'a - bo tak chciałem - zamknąłem się z moją robocizną w około 900zł.
Nie kombinuj na siłę, wykorzystaj sprawdzone rozwiązania.
Co jest u mnie - dodatkowo:
- FMIC wpięty w ori wejście SMICa
- kolektor z BAM'a żeby nie powiększać dolotu i mieć wejście po drugiej stronie FMICa
- downpipe 3" bez katalizatora
- program dłubany wieczorami samodzielnie - obecnie około 215-220KM. (MAF pokazuje 186-187g/s) od 5500-6700 praktycznie płasko, więcej blokuje zapewne seryjny wydech. Doładowanie 0,9-1,0 bar średnio, w peaku do 1,1 potrafi dowalić ale nie chce tyle i to koryguję właśnie.
Seryjne są:
- wtryski a korektę mam -2,4% więc i tak paliwa nie brakuje.
- wydech od środkowego tłumika do końca seryjny.
- turbina
- TIP
Chcesz budżetowo - oswój się z około 200 na seryjnych gratach (wydech, SMIC) ale w lecie licz się z tym że będzie puchnąć. Chcesz porządnie - rób FMIC+wydech. TIP jest wąskim gardłem powyżej około 230KM - gdzieś czytałem że przepływ przez zwężenie ogranicza się do ok. 190 czy 200g/s ale nie mogę tego znaleźć wiec 190-200g/s to jest około 225-235KM.
Komentarz
-
-
Tylko ze seryjny maf pokazuje cos ok 187 jako maks a druga sprawa jest taka ze przeplyw nie do konca jest wiarygodny jezeli chodzi o przeliczenie mocy. pozatym na K03 raczej nie zrobisz wiekszego przeplywu niz ok 190 mg. bo fizycznie nie ma z czego :-). U mnie masz przeplyw na poziomie 178-180mg a moc wychodzi 240 KM.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Ja tam sie nie znam :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SevrOBERTO795, znaczy się... I've reached the limit
[ Dodano: Czw 22 Gru, 11 13:46 ]
A chyba jednak nie, przepływomierz z 225KM i 150/180 różni się tylko średnicą, sam czujnik jest taki sam. Limit przepływu na seryjnym to ok 280g/s a tym z S3 380g/s Tak więc... walczymy dalej
a jaki masz filtr pow, obudowę bo u mnie musiałem wyciac połowe spodu obudowy filtra i dopiero auto zaczeło zyc wkład filtra mam papierowy orgET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Puszkę mam 100% fabryka, filtry papierowe Knechta. Nie wiem czy przy przepływie rzędu 185g/s pucha jest wąskim gardłem. Ponoć do tych 250KM powinna wystarczyć bez przeróbek. Fakt faktem nie dowalam więcej koksu póki zegarów nie założę. Na razie poprawiłem środek obrotów i charakterystykę pracy n75, nie ma już dołka przy 2500rpm. Doładowanie obecnie 0.9-1.0 bar.
Komentarz
-
-
Będę się martwił jak zrobię wydech, TIP i nadal będzie 185g/sNa razie jak na tunera samouka dobrze mi idzie
Przeskalowanie MAF we wsadzie ECU to też nie problem, wystarczy skopiować mapę ze wsadu z BAM'a
grzegorzp, sprzedałeś już te wtryski? Widziałem ogłoszenie na RF i się na razie tylko głośno zastanawiam
Komentarz
-
-
:kciukgoraOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
podsumowując jak chce 200km może z lekkim haczykiem to jade np do aliego mówie co chce płace 1200zł i jest git po za tym że będzie puchł w upały :diabelski_usmiech jak chce koło 230/240km to trzeba założyć ICK'A z orurowaniem i zrobić wydechturbo i wytryski stykną do 230km
co to jest TIP??
ile kosztuje zrobienie fmic ??
[ Dodano: Pon 17 Wrz, 12 20:53 ]
aaa i jeszcze jedno jak chce wywalić kata i wspawać rure czy tam tłumik przelotowy zeby nie ryczałoto co zrobić z tymi chorymi sondami?? bo świecący check engine bedzie mnie wqurw
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adi747podsumowując jak chce 200km może z lekkim haczykiem to jade np do aliego mówie co chce płace 1200zł i jest git po za tym że będzie puchł w upały :diabelski_usmiech jak chce koło 230/240km to trzeba założyć ICK'A z orurowaniem i zrobić wydechturbo i wytryski stykną do 230km
co to jest TIP??
ile kosztuje zrobienie fmic ??
[ Dodano: Pon 17 Wrz, 12 20:53 ]
aaa i jeszcze jedno jak chce wywalić kata i wspawać rure czy tam tłumik przelotowy zeby nie ryczałoto co zrobić z tymi chorymi sondami?? bo świecący check engine bedzie mnie wqurw
Fmic z calym orurowaniem ok 1,5 zl chyba ze robisz sam.
Sonde druga trzeba programowo wylaczyc.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
i powiedzmy jak wyłączy sie drugą sonde to spalanie nie wzrasta ani nic??
pewnie vag com da rede ??
icka i rury moge po znajomości kupić tylko zrobićdzięki za szybka odp
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adi747i powiedzmy jak wyłączy sie drugą sonde to spalanie nie wzrasta ani nic??
pewnie vag com da rede ??
icka i rury moge po znajomości kupić tylko zrobićdzięki za szybka odp
Vagiem tego nie zrobiszOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
czyli pewnie trzeba odłaczyc sonde robiąc program :diabelski_usmiech kurde spyrlam kase i zabieram sie za robotehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adi747czyli pewnie trzeba odłaczyc sonde robiąc program :diabelski_usmiech kurde spyrlam kase i zabieram sie za roboteOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
oki dzięki za wszystkie podpowiedzihttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
Komentarz