winni77, cisze mam gdzies :P
[O1] turbina
Zwiń
X
-
Jakaś od 2.0TDI pasuję bez problemu, tak mi się przynajmniej wydaję, nie wiem czy to chodziło o tą od BKD czy o inną. Co do GT22 to tu chyba trzeba kupić kolektor od 1.6TDI (tego starego) i powinna pod pasować. Pamiętam, że _tm_ miał chyba GT22 w swojej starej O1 więc możesz go popytać.Zamieszczone przez owentylko pod warunkiem że będzie pasowała bez problemu no i oczywiście jaka cena?W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
trochę zorientowałem się w temacie dzwoniąc do V-TECH i koleś trochę mi podpowiedział bym poszukał turbiny od 150 konnego leona,nie wiem ale wydaje mi się że jak wymieniać to najlepiej na turbinę z którą będzie najmniej zabawy,zaproponowali bezpieczny program przy obecnej turbinie do ok 155KM,Zamieszczone przez UdeskyJakaś od 2.0TDI pasuję bez problemu, tak mi się przynajmniej wydaję, nie wiem czy to chodziło o tą od BKD czy o inną. Co do GT22 to tu chyba trzeba kupić kolektor od 1.6TDI (tego starego) i powinna pod pasować. Pamiętam, że _tm_ miał chyba GT22 w swojej starej O1 więc możesz go popytać.MOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
Zadzwoń do Mastersa czy Rogala, albo Roba555. Oddziały V-Techu nie mają dobrych opinie, prawdopodobnie wyślą wszystko do Krakowa, a ci im odeślą mapę w meilu. A w Wawie czy Gdańsku zrobią ci wszystko bezpośrednio.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
to spojrzyj dobrze w ETKE i zobacz jaka jest różnica miedzy nimi :diabelski_usmiechZamieszczone przez JanuszSzWg ETKI inny,niewykluczone,że ciut większy.
W ASZ jest ic schowany w nadkolu a w ARL jest na froncie razem z chłodnicami klimy i wody
Co do najmocniejszych 1.9TDI to w seacie ibizie cupra był 160km TDI seryjny
Komentarz
-
-
To pokaż mi w ETCE różnicę.W mojej oba intercoolery są na rys.145-85.Zamieszczone przez Krzyluto spojrzyj dobrze w ETKE i zobacz jaka jest różnica miedzy nimi
W ASZ jest ic schowany w nadkolu a w ARL jest na froncie razem z chłodnicami klimy i wody
Napisałem,że są inne,bo mają różne numery katalogowe.W realu nie widziałem coolera od ARL-a.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
można poprosić o ten link?Zamieszczone przez KrzyluNo to masz linka z allegro żeby je porównać
[ Dodano: Wto 15 Mar, 11 16:46 ]
co to za turbina bo jakoś w sieci nie mogę znaleźć opisu,zdjęcia tpZamieszczone przez KrzyluNa 100%
z 2.0tdi jest GT17VC i tak jak kolega pisał pasuje p&p do twojego silnika.MOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
owen Turbo ARL i ASZ różni się kolektorem i generalnie chyba tyle, aczkolwiek mogą być jeszcze jakieś dodatkowe różnice.
I co do IC - w ARL jest naprawdę dość potężny, montowany z przodu (FMIC), podobnie zresztą jak w O2 1.9 TDI.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Dokładnie, różnica taka, że FMIC od ARLa starcza na 220-230koni. Jak chcesz zmieniać turbinę, to albo wariant najprostszy, czyli 1749VB (=ARL) albo wariant wydajny, czyli rodzina GT22. Turbina od 2.0tdi wg. mnie jest bez sensu w tej konfiguracji, bo ma wydajność podobną (albo i mniejszą - zależy od jakiego 2.0tdi) niż ta z ARL. Na GT1749VB jak się dobra przyfarci, to i 200 koni można wyjąć. GT22 = ponad 220, wariant też dość dobrze obcykany przez tunerów ale bardziej nakładowy.Orełek
---------------------
Altea FR BMN++ , Octavia ASZ+
Komentarz
-
ARLowski zasłoniłby kilka SMICów :szeroki_usmiech
Komentarz