[O1] bezpieczny program

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lzuchowski
    Drive
    • 2012
    • 65

    [O1] bezpieczny program

    Leona jeśli chodzi o spadek wartość na-pewno lepiej wypada niż Bravo.
    z Juke to był żart to takie same brzydactwo jak Fiatowska dorożka Multipla.
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive
  • owen
    Rider
    • 2010
    • 482

    #2
    [O1] bezpieczny program

    proszę o radę doświadczonych tunerów,pacjentem będzie -octavia 130km przebieg 250tys jaki będzie koszt modyfikacji programu bez wymiany kluczowych podzespołów,czy po ewentualnej wymianie turbo na większe zachodzi konieczność korekty programu czy po prostu większe turbo będzie pompowało tyle co stare jeżeli nie było korekty
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      #3
      owen,

      ogarnij sobie te dwa tematy

      masz tam również namiary na magików




      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • lukasz3112
        RS
        • 2008
        • 3607

        #4
        owen, a jeżeli chcesz podnosić bezpiecznie moc to lepiej wogóle sobie odpuść bo jak coś Ci się wywali to będziesz narzekał, że to wina programu itp...
        Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          lukasz3112, dobrze napisane :!:
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • Orełek
            Classic
            • 2008
            • 30

            #6
            Ja wprawdzie ani doświadczonym, ani w ogóle żadnym tunerem nie jestem ale może coś podpowiem. W 2004 kupiliśmy ASZeta (nówka, salon). W założeniu auto przeznaczone dla żony, która wprawdzie totalną p...ą drogową nie jest ale do wirtuozerii też jej daleko. Program auto dostało chyba z tydzień po kupnie (w myśl zasady: każdy dzień na serii, to dzień stracony). Zrobiony u Andrzeja Poniedziałka. Zgłosiłem, że ma być łagodnie bo dla kobiety. Wyszło bodajże 157hp/360Nm. Po krótkim czasie poprosiłem o dolewkę ale pomiaru po tym nie było (tej zimy zmierzyłem u Rogala i wyszło równo 170hp). W takim stanie auto jeździ do dzisiaj. Ma 120kkm przebiegu, wszystko na programie, jak widać nie takim słabym. Nie zepsuło się nic. Obecnie niekiedy czuję, że minimalnie uślizguje się sprzęgło ale to tylko gdy jest mocno załadowane auto i wcisnę z niskich obrotów. Nie wiem w jakim stanie jest ten egzemplarz, o którym piszesz - 250kkm to w końcu dwa razy więcej. W każdym razie ja bym radził żebyś program zrobił, tylko zaznacz, że z łagodnym narastaniem momentu. Ile wyjdzie mocy to nie ma znaczenia dla niezawodności. Moc ci niczego nie rozwali z wyjątkiem ewentualnie turbiny.
            Orełek
            ---------------------
            Altea FR BMN++ , Octavia ASZ+

            Komentarz

            • rob555
              Rider
              • 2006
              • 748

              #7
              Zapomnij o wiekszym turbo jesli nie zmienisz intercoolera.
              Ten SMIC na delikatnym programie ogranicza zapedy a na duzej turbinie to mogbys chyba jajka gotowac na rurach dolotowych :twisted:
              Przebieg nie ma tu nic do rzeczy...liczy sie stan techniczny.
              Zaden rosadny tuner nie poda Ci bezpiecznych parametrow nie diagnozujac konkretnego silnika. Dla jednej motorowni 165KM bedzie wyzwaniem inna pusci 180KM na bezpiecznych nastawach.

              Cenowo to kazdy ma wlasne stawki. W okolicach olsztyna chyba jest oddzial Vtechu ale to sie musisz dopytac.
              pozdrawiam

              Diagnostyka i tuning
              hybrydowe wtryski i turbiny
              programy na ulice jak i do sportu

              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
              www.tune-up.pl

              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

              Komentarz

              • owen
                Rider
                • 2010
                • 482

                #8
                Zamieszczone przez rob555
                Zapomnij o wiekszym turbo jesli nie zmienisz intercoolera.
                Ten SMIC na delikatnym programie ogranicza zapedy a na duzej turbinie to mogbys chyba jajka gotowac na rurach dolotowych :twisted:
                Przebieg nie ma tu nic do rzeczy...liczy sie stan techniczny.
                Zaden rosadny tuner nie poda Ci bezpiecznych parametrow nie diagnozujac konkretnego silnika. Dla jednej motorowni 165KM bedzie wyzwaniem inna pusci 180KM na bezpiecznych nastawach.
                chciałbym założyć interculer od ARL ale jak się nie uda to może pomyślę o czymś innym :roll:
                MOCY PRZYBYWAJ

                Komentarz

                • Udesky
                  RS
                  • 2007
                  • 1692
                  • Octavia I (1U2)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez owen
                  chciałbym założyć interculer od ARL ale jak się nie uda to może pomyślę o czymś innym
                  Szybciej założysz fmica. Od ARLa, musisz kupić komplet, czyli chłodnica + IC, a do tego przerobić nieco wiatraki (ewentualnie kupić te od ARLa), nie wiem jak z chłodnicą od klimy. Do tego trzeba to jeszcze jakoś zamontować, a że nie było w serii ARLa w O1 to tu też trzeba pomyśleć nad małymi przeróbkami.
                  Rób softa i nie pękaj. :szeroki_usmiech
                  W Polsce nie ma kryzysu.
                  Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                  Komentarz

                  Pracuję...