a ten przeglad miales po 15 czy 30 kkm?
[O2] Program dla DSG, ale tylko w trybie S?
Zwiń
X
-
[O2] Program dla DSG, ale tylko w trybie S?
Witam.
Tak sobie obiecałem, że jak sprzedam pewną nieruchomość (a mam nadzieję że stanie się to w tym roku 8) ) to zrobię program w swojej O2. Znając siebie, wiem, że nie potrzeba mi killować na światłach, powodem programu byłoby zmniejszenie czasu wyprzedzania na trasie. Teraz często robię tak, że jak mam zamiar wyprzedzić to zmieniam na S i cisnę do dechy, i tu pojawia się pytanie, czy jest możliwe jest takie ustawienie wirusa, żeby działał tylko w trybie SPORT w DGS :?:
Pozdrawiam.
-
-
dwaoka, ale to nie ma sensu, bo dobrze zrobiony program nie ingeruje zbytnio w ogólnie rzecz biorąc "niskie obciążenia" silnika. Przy delikatnej jeździe "program" jest praktycznie nie odczuwalny, a jeśli już coś czuć to raczej są to "poprawki" czysto kosmetyczne, które tylko poprawiają niedociągnięcia fabrycznego "masowego" programu dostosowując go do konkretnego egzemplarza silnika/turbiny. Jak zrobisz program a nie zmienisz spokojnego stylu jazdy to możesz nawet dostać bonus w postaci niższego spalania... Dopiero porządne dociśniecie "gazu" powoduje, że silnik wchodzi w zakres "zmodyfikowanych" map i tak naprawdę dopiero wtedy jedziesz "na programie"...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
A ja tam w dalszym ciagu uwazam, ze z DSG jest wszystko fajnie, ale program samej skrzyni bym napisal zupelnie inaczej i nie pozwolibym jej zmieniac biegu na wyzszy, jesli po przelaczeniu obroty sa ponizej 1500 na nizszych biegach i 1700 na wyzszych. A tak robi do dokladnie 300 obrotow nizej i jest to totalna paranoja w jezdzie miejskiej.
Komentarz
-
-
Dla mnie najgorsze na D jest to, że jak tylko lekko odpuszczę gaz ( znaczy przestaje przyspieszać ) to DSG od razu zmienia biegi do góry i za 2 sek mam już 7 ( choć przed chwilą miałem 2 ). Dojeżdżam na 2 lub 3 do auta przede mną czekam kilka sek. na miejsce do wyprzedzania ( DSG wbija już przez ten czas 7 ) i jak zaczynam wyprzedzać to redukuje znów do 3 lub czasem nawet do 2 generując niepotrzebne przeciążenia na sprzęgle. Wrzucenie S likwiduje ten problem, ale znów kręcenie do 7 tyś jest w tym wypadku bez sensu ( do sprawnego wyprzedzenia wystarczyło by tak jak na D przy 5 tyś ). Koniec końców albo muszę wajchować co chwilę D-S albo muszę zmieniać manualnie...
Chyba będzie trzeba zamontować manetki przy kierze, bo machanie +/- lewarkiem to trochę bezsens :diabelski_usmiech .Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, bo za dużo biegów masz
Rzeczywiscie paradoksalnie, przy rozpedzonym samochodzie i baardzo delikatnym przyspieszaniu na 5, po odjeciu delikatnie gazu (ale tylko na tyle aby przestac przyspieszac, a nie hamowac) nagle robi sie 6... Pod gorke dziala jak powinno, ciagnie wysoko i potem zwieksza bieg, nie wytracajac predkosci.. A łopatki no cóż, nie pogardziłbym..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dwaokano dokladnie, i do tego potrafi wlaczyc 6 (mowa o D) przy 70km/h albo i wczesniej..... :?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dokładnie Panowie jestem tego samego zdania, program skrzyni jest totalnie skaszaniony, do tego stopnia że aż zdziwiłem się że VW go wypuściła na masówkę taki szmat czasu temu i wcale go nie ulepszając.
Wnerwia mnie to przeokropnie że tocząc sie w korku 7km/h na siłę zapina 2 to totalnie bez sensu, do tego jeszcze dwu masa dostaje po dupie w przypadku 1.8TSI :|
"S" jest super do jazdy miejskiej, ale tak jak już wielokrotnie pisaliśmy obroty pod 7tysi to kolejny bezsens. Jak pisze kolega _TM_ wirus rozwiązuje problem. :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majkel123do tego jeszcze dwu masa dostaje po dupie w przypadku 1.8TSI :|
dlatego to odlatuje trochę powyżej 100kkm jak się jeździ w mieście, ale takie koszta przyjemności, a jeździło mi się jednak fajnie z DSG.
dodam jeszcze jedno - jestem prawie pewien, że u mnie w BKD, DSG było też sprawcą zapieczonych kierownic -> jak usłyszałem diagnozę to zrobiłem wielkie :shock: :lol:
zapieczone kierownice U MNIE :lol:
no ale to też pewnie skutek takiego miejskiego zamulania, trzeba by ręcznie trzymać na wyższym biegu.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majkel123To chyba nie generuje takich kosztów jak słynny napinacz :?:
nie wiem jak napinacz i nie wiem jak dwumasa w benzynie
[ Dodano: Sob 26 Mar, 11 10:40 ]
myślę, że Waszych benzynach to nie jest takie groźne, z drugiej strony jednak "słabsza" skrzynia, cholera wie, ale na pewno się przekonamy jak to wygląda...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majkel1234 koła to już jest konkretny wydatek :!:
niestety w mieście gdzie automaty się najbardziej przydają to dostają po dupie i generują wysokie koszta a długie przeloty uzyskiwać mogą na trasie, gdzie tak na prawdę pies ich drapał czy są czy ich nie masaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dwaokaPanowie, podsumowując trzeba zrobić delikatny program tak?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Mam te same objawy w moim DSG i pomimo, że to fantastyczny wynalazek strasznie wkurzające jest to wrzucanie nadbiegu.
S znów trochę za wysoko kręci do zmiany. Jeśli chcę krótko skorzystać z pełnych osiągów i tak zmieniam na manual.
Dla mnie rewelacją byłoby S które zmienia bieg na wyższy przy ok 3000obr. i nie wrzuca tak szybko nadbiegu jak przy D.
Mozna zrobić taki program?O2 skradziona - szukam nowej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HivDla mnie rewelacją byłoby S które zmienia bieg na wyższy przy ok 3000obr. i nie wrzuca tak szybko nadbiegu jak przy D.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz