[O1] Amortyzatory SACHS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octaviaturbo
    Classic
    • 2011
    • 17

    [O1] Amortyzatory SACHS

    Witam.


    Widzę iż dyskusja n/t płynów nabrała dynamiki... chciałbym zauważyć iż kolega pytał jaki płyn ma kupić , tak więc nie chodzi tu o „warunki frontowe” tylko o normalną eksploatację.

    Dostępność właściwych płynów jest duża / orginał i zamienniki / i wyraźnie rozróżniamy płyn /olej / syntetyczny i mineralny a nie każdy „zielony” to dolar ... prawda?

    Kolor jest parametrem pomocniczym , przy nie dużej dolewce zapewne tragedii nie będzie ale mieszanie / nie wymiana / obydwu płynów może skutkować co najmniej czkawką ...


    Pozdrawiam.
    PEŁNA RURA DO PRZODU - ALE NIE BEZMYŚLNIE...
  • Dud3k
    Drive
    • 2010
    • 74

    #2
    [O1] Amortyzatory SACHS

    Witajcie! Małe pytanie mam do was. Chce obniżyć deczko mojego szkodnika a przez co poprawic mu trochę warunki jezdne. Z tego co sie oczytałem na forum o obniżaniu to wymiany samych sprężyn nitk nie poleca. No i tu zaczyna sie moje pytanie. W szkodniku mam założone amorki SACHSA nie wiem jakie dokladnie tyle wiem że są żółte :P i dosc twarde ale bujające się także czy warto zakładać na te amorki springi -4 ? (amortyzarory mają przelatane ok 40 tys)

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      o ile chcesz obniżyć auto?
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • Dud3k
        Drive
        • 2010
        • 74

        #4
        o 4 cm

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #5
          to na pewno musisz wymienić amory albo najlepiej kpl zawieszenie co by grało ze sobą, jezeli masz kasę to możesz wpakować również gwint
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • krzysiek13
            L&K
            • 2010
            • 1155

            #6
            Zamieszczone przez Dud3k
            dosc twarde ale bujające się
            To tak jak seryjne :roll:
            Octavia

            Komentarz

            • Dud3k
              Drive
              • 2010
              • 74

              #7
              Witam Panowie. Odkopuje temat zeby nie zakładać nowego Otóż moja zawiecha w szkodniku nie jest jednak tak twarda jak to mi sie wydawalo. Rękami samochód moża tak rozbujać ze szok :P wyglada to tak jak by miał pneumatyczne zawieszenie haha :P Szukałem na forum i nic konkretnego nie znalazlem ( a jak coś jest to prosił bym o linka ) odnoścnie zawieszenia O1. tak jak pisałęm wczesniej amory mają przelatane ok 50 tys km. a springi 250 tys :twisted:. to raczej do wymiany ;p Panowie szukam rady u was. Co i gdzie kupić te gumy zawieszenia itp itd, CO dokładnie wymianić bo przez "x" czasu nie było wymieniane. CHodzi mi o te wszystkie gumowe częsci zawieszenia ?? Nie szukam czesci z najwyższej pólki tylko taki standard który troche wytrzyma. Czesci bede kupywal na "raty" powolutku ra to raz to a potem wszystko zloze do kupy Więc jak ktoś by był tak miły i napisał mi czarno na białym co kupic (jak sie ta część nazywa) i od kogo na allegro takie częsci kupywać tak żeby pasowały do mojej O1 AHL 2002r 1,9Tdi . POZDRAWIAM i z Góry Dziekuje

              Komentarz

              • krzysiek13
                L&K
                • 2010
                • 1155

                #8
                tuleje wahacza:
                - przedniej nie ruszasz, jest wieczna
                - tylna lemforder, do audi s3/cupry itp. (pełna) ceną różnią się nieznacznie od seryjnych, ale jak ją włożysz, to zapominasz, że coś takiego istnieje.
                - amory do wyboru do koloru co kto lubi, zamiast serii bilstein b4, kyb excelg...
                - łączniki stabilizatora np. trw, ale stalowe (seryjne to zazwyczaj plastik)
                - gumki do stabilizatora powerflex (dłuuugo się na to czeka) albo ori, lemforder. Przed zakupem sprawdź średnicę pręta, bo różnie bywa.
                - obejrzyj jeszcze obsady przednich amorów - czy wystają. Jak otworzysz maskę to te talerzyki, świeżo po wymianie, dotykają do kielicha. Przez to, że wystają, przód siada nawet centymetr. W O1 z powodu nisko położonej miski to dużo.
                - tuleje tylnej belki są bardzo trwałe. Tylko rzuć okiem na nie.
                - sworznie wahacza też są mocne. Do sprawdzenia tylko
                Octavia

                Komentarz

                • Dud3k
                  Drive
                  • 2010
                  • 74

                  #9
                  konkretnie i na temat ;] podziekował

                  Komentarz

                  Pracuję...