Zamieszczone przez gruto
Dylematy szesnastkowo - siedemnastkowe
Zwiń
X
-
Dylematy szesnastkowo - siedemnastkowe
Witam koledzy.
Potrzebuję podpowiedzi ze strony użytkowników 16 i 17" calowych felg.
Poruszam się bardzo dużo autem generalnie 5tyś miesięcznie bo bardzo różnych drogach i kupiłem auto na fabrycznych stalówkach 15" i chce zapodac felunek i teraz pytanie z mojej strony które wybrać 16" czy 17"? pomijam względy wizualne i zachowania w zakrętach na równych drogach, tylko biorę pod wzgląd kompromis między wyglądem a wygodą i nie naprawianiem co sezon zwieszki podpowiedzcie w który temat się pchać.Skode już mam, musze jeszcze kupić kapelusz
-
-
Re: Dylematy szesnastkowo - siedemnastkowe
Zamieszczone przez brianoWitam koledzy.
Potrzebuję podpowiedzi ze strony użytkowników 16 i 17" calowych felg.
Poruszam się bardzo dużo autem generalnie 5tyś miesięcznie bo bardzo różnych drogach i kupiłem auto na fabrycznych stalówkach 15" i chce zapodac felunek i teraz pytanie z mojej strony które wybrać 16" czy 17"? pomijam względy wizualne i zachowania w zakrętach na równych drogach, tylko biorę pod wzgląd kompromis między wyglądem a wygodą i nie naprawianiem co sezon zwieszki podpowiedzcie w który temat się pchać.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Na 16 nie jest twardo tylko normalnie. Mniej pływa przy bocznych podmuchach wiatru o zakrętach nie wspominając. Fabryczne 15 to lekka przesada.Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
briano,
maszZamieszczone przez brianoSilnik: 1.9TDI BXEO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
sorry za offtop, ale po nazwie tematu jakoś tak skojarzyło mi się z wyborem galerianki...
a jeszcze te pozniejsze komenty...
Zamieszczone przez kowal 2002Teraz na 17" to tylko szukam gdzie jakaś dziura, co bym nie zaliczył.Zamieszczone przez adamusiekna 15 to jak na tapczanie:diabelski_usmiech
[koniec offtopa]President Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
Ja brałbym 16 - tki. To idealny kompromis. Przy 17 - kach, ryzyko uszkodzenia felgi sporo większe, komfort jest znikomy albo nie istnieje. Przez duże opory toczenia, auto sporo więcej pali i dostaje "muła" jeśli chodzi o przyspieszenie. Koszty zakupu opon 17' są dużo wyższe. :? Niedawno Auto Świat przeprowadził testy przy użyciu Audi A3 lub Golfa IV na 15, 16 i 17 a także sporej dziury. Auto na 15 nie odniosło żadnych uszkodzeń ani felgi ani zawieszenia, na 16 uszkodzenia były minimalne (małe wgięcie felgi), na 17 doszło do poważnej katastrofy jeśli chodzi o felgę, oponę i poszczególne elementy zawieszenia.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Ja jeżdżę na 17 i nie odczuwam różnicy komfortu w stosunku do zimowych 16.
Zawieszenie w O2 jest identyczne jak u mnie. Co innego w O1,tu 17 cali nas wytrzęsie.
Różnicy w spalaniu nie zauważyłem,natomiast w prowadzeniu i hamowaniu jest lepiej na 17.
Co do kosztów-jest takie powiedzenie "Albo rybki,albo..." :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Ja brałbym 16 - tki. To idealny kompromis. Przy 17 - kach, ryzyko uszkodzenia felgi sporo większe, komfort jest znikomy albo nie istnieje. Przez duże opory toczenia, auto sporo więcej pali i dostaje "muła" jeśli chodzi o przyspieszenie. Koszty zakupu opon 17' są dużo wyższe. :? Niedawno Auto Świat przeprowadził testy przy użyciu Audi A3 lub Golfa IV na 15, 16 i 17 a także sporej dziury. Auto na 15 nie odniosło żadnych uszkodzeń ani felgi ani zawieszenia, na 16 uszkodzenia były minimalne (małe wgięcie felgi), na 17 doszło do poważnej katastrofy jeśli chodzi o felgę, oponę i poszczególne elementy zawieszenia.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
Komentarz