Akurat ja czytałem artykuł w wersji papierowej. "A Ś" - może nie wyrocznia ale czasem dobrze coś doradzą... zwłaszcza jeśli logika i własne doświadczenia potwierdzają...
Wielkie dzieki koledzy za wszelkie sugestie i podpowiedzi utwierdziliście mnie w moim przekonaniu dziekuję :lol: Będę kopał za 16" powiedzice jeszcze jak by się zachowywało w stosunku do serii 225/50/16 ET 50 oryginał skodowskie?? bo mam taki zestaw np na oku.
225 - jeśli nie masz chipa to stracisz na przyspieszeniu i elastyczności + większe spalanie. Myślę, że 205/50/r16 to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie.
Zdecydowanie polecam ET 35-40 jeździłem co prawda na 17'' et 54, ale zauważyłem znaczną poprawę w prowadzeniu auta przy zmianie kół na et35 (POLECAM takie rozwiązanie w 100%). Auto zyskało również wizualnie na takiej zmianie.
briano, zastanów się jeszcze... Ja mam 17" (opona 215/45) w mojej Octi i jestem zadowolony. Komfort jazdy wcale nie jest zły. Na początku jeździłem wolno i uważałem na dziury ale po miesiącu śmigałem już z powrotem jak na 15" stalówkach :wink:
Moim zdaniem 17" jest dobrym połączeniem wyglądu i komfortu. A na 16" niestety takiego efektu wizualnego nie uzyskasz, a swoje i tak wydasz... Pochwal się później co wybrałeś :lol:
Ja mam 17" (opona 215/45) w mojej Octi i jestem zadowolony. Komfort jazdy wcale nie jest zły. Na początku jeździłem wolno i uważałem na dziury ale po miesiącu śmigałem już z powrotem jak na 15" stalówkach :wink:
To daj tylko znac, jak z wywazeniem i stanem kol w nastepnym sezonie.
panowie pier...licie od rzeczy, na 18 jest miodzio :P a tak na serio to dupa sie do wszystkiego przyzwyczaja, nawet do 18 a pózniej sie juz tego nie czuje, dla bezpieczenstwa, przebiegów to raczej 16
Lookanio napisał/a:
Ja mam 17" (opona 215/45) w mojej Octi i jestem zadowolony. Komfort jazdy wcale nie jest zły. Na początku jeździłem wolno i uważałem na dziury ale po miesiącu śmigałem już z powrotem jak na 15" stalówkach :wink:
To daj tylko znac, jak z wywazeniem i stanem kol w nastepnym sezonie.
Koła wyważone, wszystko w jak najlepszym porządku 8)
Dziekuję wszystkim za wszelkie podpowiedzi i wybór jednak padł na 16 Po prostu jak no moje 60 tys rocznie idelany kompromis. Felunek już zakupiony na dniach podrzuce w odpowiednim wątku fotosy mojego nabytku.
Ja mam 17" (opona 215/45) w mojej Octi i jestem zadowolony. Komfort jazdy wcale nie jest zły. Na początku jeździłem wolno i uważałem na dziury ale po miesiącu śmigałem już z powrotem jak na 15" stalówkach :wink:
To daj tylko znac, jak z wywazeniem i stanem kol w nastepnym sezonie.
42 kkm na 18 w RS. Wczoraj zmieniane opony i sprawdzane felgi. Proścuteńkie. Także da się jak się chce
Tylko, że jak się chce, to TRZEBA.... wolniej niż zwykłą, standardowa Octą na 15' Polska to taki dziwny kraj :lol:
Z całą pewnością jeżdżę szybciej niż na 15 - takie mam w OI, czy 16 - zimówki w O2. Samochód zdecydowanie lepiej się prowadzi w zakrętach - kwestia profilu opon. Inna sprawa że nigdy, żadnym samochodem nie mam zwyczaju zap..ć po dziurach
Jeździsz szybciej na równej, gładkiej drodze. U nas o takie trudno. Prawdopodobnie nigdy nie jechałeś trasą Warszawa - Węgrów (droga wojewódzka 637) przez Sulejówek, Stanisławów i Dobre. Na tej trasie prędkość determinuje skok zawieszenia i możliwość pochłaniania uderzeń przez zawias i opony.
Komentarz