Wypada na czwartek, 1.12. Niech będzie King Cross.
1,8T + FMIC + Wydech + Program
Zwiń
X
-
1,8T + FMIC + Wydech + Program
Witam jak taki setup wytrzymuje turbina i sprzęgło? Oraz jak z ogólną awaryjnością auta- zwiększy się? Jak ze spalaniem? Z góry dziekiOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
jaki Ci GTO zrobił program to awaryjnosci nie ma poza zuzyciem eksplatacyjnym jedynie DV się zuzywa wczesniej
o turbo bym sie nie martwił poaztym sa tanie bo jest ich duzo...
co do sprzegła to się napewno wczesniej skaczy dwumas u mnie tak było
co sie stało czemu pytasz?ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Pytam bo juz znudzil mnie sam program i postanowilem znow zawitac do Krzyska na male mody. co do sprzegla i dwumasy to maja juz 195tys wieci tak kiedys sie skończa. Dzieki.Zamieszczone przez S3 CHRISjaki Ci GTO zrobił program to awaryjnosci nie ma poza zuzyciem eksplatacyjnym jedynie DV się zuzywa wczesniej
o turbo bym sie nie martwił poaztym sa tanie bo jest ich duzo...
co do sprzegła to się napewno wczesniej skaczy dwumas u mnie tak było
co sie stało czemu pytasz?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Jestem po rozmowach z GTO i do 240 KM seryjne wystarcza a ja wiecej sie nie spodziewam narazie :diabelski_usmiech przynajmniej na tej turbinie- pozatym to auto do codziennej jazdy i mysle ze tyle szmocyZamieszczone przez SevPonoć, tak mi mówił Mirek z ECU Project, wsadzenie większych wtryskiwaczy np 380 z S3 w efekcie może spowodować zmniejszenie zużycia paliwa w normalnej eksploatacji. Ale póki sam tego nie doświadczę to nie uwierzę
wystarczy do bezpiecznego przemieszczania sie
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Na chwile obecna zostaja seryjne juz i tak zona krzywo patrzy bo auto mialo byc seryjneZamieszczone przez SevrOBERTO795, wtryski do 1,8T kosztują grosze w porównaniu do tdi, nie zaszkodzi
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
natomiast moja żonka dzisiaj stwierdziła że sie chuj..o jezdzi moją octą na obecnym zawieszeniu i kołach, jakoś trzepie, tłucze, wszystko czuć :shock: więc ja jej na to że na szczęscie ma swój samochód i nic jej do mojego :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Moja tez ma swój ale tak sie składa że to ona jeździ Okcią- ze wzgledu na mój dystans do pracy (3km) a ja ClioZamieszczone przez piramidanatomiast moja żonka dzisiaj stwierdziła że sie chuj..o jezdzi moją octą na obecnym zawieszeniu i kołach, jakoś trzepie, tłucze, wszystko czuć :shock: więc ja jej na to że na szczęscie ma swój samochód i nic jej do mojego :wink:
- i dbałosc o podzespoły jak i o turbine
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
jak przedmówcy wyzej pisza wtryski to grosze ja bym nie ryzykował paliwa lepiej miec wiecej niz zna mało to zainwestuj przynajmniej w regulator 4 barowy pasuje p&p np z superba 2.8 taki mamZamieszczone przez rOBERTO795Pytam bo juz znudzil mnie sam program i postanowilem znow zawitac do Krzyska na male mody. co do sprzegla i dwumasy to maja juz 195tys wieci tak kiedys sie skończa. Dzieki.Zamieszczone przez S3 CHRISjaki Ci GTO zrobił program to awaryjnosci nie ma poza zuzyciem eksplatacyjnym jedynie DV się zuzywa wczesniej
o turbo bym sie nie martwił poaztym sa tanie bo jest ich duzo...
co do sprzegła to się napewno wczesniej skaczy dwumas u mnie tak było
co sie stało czemu pytasz?
nie chce prorokowac ale zostaw sobie $ na sprzegło bo napewno padnie pierwsze przy tym przebiegu a po modach które zrobiszET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
potwierdzam co napisal Chris ale do sprzegla dorzucilbym jeszcze dwumasa..
u mnie seryjne wtryski skonczyly sie przy 220km
a spalanie przy 250km w trasie ciezko bylo utzrymac ponizej 10l
) ale przejazdzki na autobahnie rzedu do 240kmh powoduja wir w baku...
taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Komentarz
-
-
Regulator 4 barowy bedzie na pewno zapomniałem napisac tylko :P . Wtryski tak jak pisałem- póki co odpuszczam. Co do sprzęgłą i dwumasy- licze sie z tym ze padną wczesniej. Ale raz jeszcze dziekiZamieszczone przez S3 CHRISjak przedmówcy wyzej pisza wtryski to grosze ja bym nie ryzykował paliwa lepiej miec wiecej niz zna mało to zainwestuj przynajmniej w regulator 4 barowy pasuje p&p np z superba 2.8 taki mamZamieszczone przez rOBERTO795Pytam bo juz znudzil mnie sam program i postanowilem znow zawitac do Krzyska na male mody. co do sprzegla i dwumasy to maja juz 195tys wieci tak kiedys sie skończa. Dzieki.Zamieszczone przez S3 CHRISjaki Ci GTO zrobił program to awaryjnosci nie ma poza zuzyciem eksplatacyjnym jedynie DV się zuzywa wczesniej
o turbo bym sie nie martwił poaztym sa tanie bo jest ich duzo...
co do sprzegła to się napewno wczesniej skaczy dwumas u mnie tak było
co sie stało czemu pytasz?
nie chce prorokowac ale zostaw sobie $ na sprzegło bo napewno padnie pierwsze przy tym przebiegu a po modach które zrobiszOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
ja juz ponad rok jezdze z dorzuconymi km i nm i jest okiZamieszczone przez MrSpikemoj dwumas po dorzuceniu paru km i niutow wsral sie w ciagu 2 miesiecy...OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-

Komentarz