1,8T + FMIC + Wydech + Program

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arkgas
    Classic
    • 2010
    • 26

    1,8T + FMIC + Wydech + Program

    Wypada na czwartek, 1.12. Niech będzie King Cross.
    arkgas
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #2
    1,8T + FMIC + Wydech + Program

    Witam jak taki setup wytrzymuje turbina i sprzęgło? Oraz jak z ogólną awaryjnością auta- zwiększy się? Jak ze spalaniem? Z góry dzieki
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      jaki Ci GTO zrobił program to awaryjnosci nie ma poza zuzyciem eksplatacyjnym jedynie DV się zuzywa wczesniej

      o turbo bym sie nie martwił poaztym sa tanie bo jest ich duzo...

      co do sprzegła to się napewno wczesniej skaczy dwumas u mnie tak było

      co sie stało czemu pytasz?
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • eX
        Elegance
        • 2006
        • 980

        #4
        a ze spalaniem, ze spalaniem jak to w turbo benzynie, bedzie roslo to niestety nie diesel ze po sofcie mozna sie spodziewac nizszego zuzycia.

        a jak lubisz jezdzic ostrzej, to uwazaj tez na skrzynie.

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez S3 CHRIS
          jaki Ci GTO zrobił program to awaryjnosci nie ma poza zuzyciem eksplatacyjnym jedynie DV się zuzywa wczesniej

          o turbo bym sie nie martwił poaztym sa tanie bo jest ich duzo...

          co do sprzegła to się napewno wczesniej skaczy dwumas u mnie tak było

          co sie stało czemu pytasz?
          Pytam bo juz znudzil mnie sam program i postanowilem znow zawitac do Krzyska na male mody. co do sprzegla i dwumasy to maja juz 195tys wieci tak kiedys sie skończa. Dzieki.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • Sev
            L&K
            • 2007
            • 1295

            #6
            Ponoć, tak mi mówił Mirek z ECU Project, wsadzenie większych wtryskiwaczy np 380 z S3 w efekcie może spowodować zmniejszenie zużycia paliwa w normalnej eksploatacji. Ale póki sam tego nie doświadczę to nie uwierzę
            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez Sev
              Ponoć, tak mi mówił Mirek z ECU Project, wsadzenie większych wtryskiwaczy np 380 z S3 w efekcie może spowodować zmniejszenie zużycia paliwa w normalnej eksploatacji. Ale póki sam tego nie doświadczę to nie uwierzę
              Jestem po rozmowach z GTO i do 240 KM seryjne wystarcza a ja wiecej sie nie spodziewam narazie :diabelski_usmiech przynajmniej na tej turbinie- pozatym to auto do codziennej jazdy i mysle ze tyle szmocy wystarczy do bezpiecznego przemieszczania sie
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • Sev
                L&K
                • 2007
                • 1295

                #8
                rOBERTO795, wtryski do 1,8T kosztują grosze w porównaniu do tdi, nie zaszkodzi
                6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Sev
                  rOBERTO795, wtryski do 1,8T kosztują grosze w porównaniu do tdi, nie zaszkodzi
                  Na chwile obecna zostaja seryjne juz i tak zona krzywo patrzy bo auto mialo byc seryjne
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • Sev
                    L&K
                    • 2007
                    • 1295

                    #10
                    Skąd ja to znam ale jak żona kupuje torebkę czy buty to ja taką samą kwotę odkładam na mody w aucie :twisted:
                    6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                    Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                    Komentarz

                    • soszek81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1245

                      #11
                      Ja przy aucie robię tylko "niezbędne" rzeczy - zero jakiegoś modzenia
                      Była O1 kombi ALH++ 150/340
                      Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                      Komentarz

                      • piramida
                        RS
                        • 2009
                        • 12222
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        natomiast moja żonka dzisiaj stwierdziła że sie chuj..o jezdzi moją octą na obecnym zawieszeniu i kołach, jakoś trzepie, tłucze, wszystko czuć :shock: więc ja jej na to że na szczęscie ma swój samochód i nic jej do mojego :wink:
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez piramida
                          natomiast moja żonka dzisiaj stwierdziła że sie chuj..o jezdzi moją octą na obecnym zawieszeniu i kołach, jakoś trzepie, tłucze, wszystko czuć :shock: więc ja jej na to że na szczęscie ma swój samochód i nic jej do mojego :wink:
                          Moja tez ma swój ale tak sie składa że to ona jeździ Okcią- ze wzgledu na mój dystans do pracy (3km) a ja Clio - i dbałosc o podzespoły jak i o turbine
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • Sev
                            L&K
                            • 2007
                            • 1295

                            #14
                            He he a moja stwierdziła po wsadzeniu AGXów i H&R'ów że jest lepiej bo fajniej się trzyma drogi
                            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                            Komentarz

                            • S3 CHRIS
                              Elegance
                              • 2006
                              • 979
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez rOBERTO795
                              Zamieszczone przez S3 CHRIS
                              jaki Ci GTO zrobił program to awaryjnosci nie ma poza zuzyciem eksplatacyjnym jedynie DV się zuzywa wczesniej

                              o turbo bym sie nie martwił poaztym sa tanie bo jest ich duzo...

                              co do sprzegła to się napewno wczesniej skaczy dwumas u mnie tak było

                              co sie stało czemu pytasz?
                              Pytam bo juz znudzil mnie sam program i postanowilem znow zawitac do Krzyska na male mody. co do sprzegla i dwumasy to maja juz 195tys wieci tak kiedys sie skończa. Dzieki.
                              jak przedmówcy wyzej pisza wtryski to grosze ja bym nie ryzykował paliwa lepiej miec wiecej niz zna mało to zainwestuj przynajmniej w regulator 4 barowy pasuje p&p np z superba 2.8 taki mam

                              nie chce prorokowac ale zostaw sobie $ na sprzegło bo napewno padnie pierwsze przy tym przebiegu a po modach które zrobisz
                              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                              Komentarz

                              • pajczaki
                                Rider
                                • 2007
                                • 316

                                #16
                                potwierdzam co napisal Chris ale do sprzegla dorzucilbym jeszcze dwumasa..
                                u mnie seryjne wtryski skonczyly sie przy 220km
                                a spalanie przy 250km w trasie ciezko bylo utzrymac ponizej 10l) ale przejazdzki na autobahnie rzedu do 240kmh powoduja wir w baku...
                                taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                                sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez S3 CHRIS
                                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                                  Zamieszczone przez S3 CHRIS
                                  jaki Ci GTO zrobił program to awaryjnosci nie ma poza zuzyciem eksplatacyjnym jedynie DV się zuzywa wczesniej

                                  o turbo bym sie nie martwił poaztym sa tanie bo jest ich duzo...

                                  co do sprzegła to się napewno wczesniej skaczy dwumas u mnie tak było

                                  co sie stało czemu pytasz?
                                  Pytam bo juz znudzil mnie sam program i postanowilem znow zawitac do Krzyska na male mody. co do sprzegla i dwumasy to maja juz 195tys wieci tak kiedys sie skończa. Dzieki.
                                  jak przedmówcy wyzej pisza wtryski to grosze ja bym nie ryzykował paliwa lepiej miec wiecej niz zna mało to zainwestuj przynajmniej w regulator 4 barowy pasuje p&p np z superba 2.8 taki mam

                                  nie chce prorokowac ale zostaw sobie $ na sprzegło bo napewno padnie pierwsze przy tym przebiegu a po modach które zrobisz
                                  Regulator 4 barowy bedzie na pewno zapomniałem napisac tylko :P . Wtryski tak jak pisałem- póki co odpuszczam. Co do sprzęgłą i dwumasy- licze sie z tym ze padną wczesniej. Ale raz jeszcze dzieki
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • Sev
                                    L&K
                                    • 2007
                                    • 1295

                                    #18
                                    Zamieszczone przez pajczaki
                                    ...ale przejazdzki na autobahnie rzedu do 240kmh powoduja wir w baku...
                                    To i na serii przy 2zł na budziku jest wir w baku
                                    6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                    Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                    Komentarz

                                    • SilentEmpire
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 304

                                      #19
                                      Zamieszczone przez pajczaki
                                      a spalanie przy 250km w trasie ciezko bylo utzrymac ponizej 10l)
                                      jakieś 16l wychodzi
                                      SUPERB

                                      Komentarz

                                      • MrSpike
                                        Rider
                                        • 2008
                                        • 295

                                        #20
                                        moj dwumas po dorzuceniu paru km i niutow wsral sie w ciagu 2 miesiecy...
                                        http://dobryprojekt.org

                                        stage 1 - 250 / 370
                                        stage 2 - 287 / 394

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez MrSpike
                                          moj dwumas po dorzuceniu paru km i niutow wsral sie w ciagu 2 miesiecy...
                                          ja juz ponad rok jezdze z dorzuconymi km i nm i jest oki
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...