Domena mrmotors.pl jest wystawiona na sprzedaż w serwisie premium.pl. Domena oczekuje na oferty zainteresowanych, zachęcamy do zakupów.
Silnik: baza to 2.0tdi 8V BPW
Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic.
W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki
Modyfikacje bloku: planowanie, dodatkowe uszczelnienia, wyważone i odpowiednio przygotowane tłoki, wyważony wał korbowy
Układ dolotowy: turbina gt2260V z małymi modyfikacjami, doprowadzenie powietrza kwasówka fi85 i oczywiście FMIC
w planach przerobienie całego układu doprowadzającego powietrze do turbo na wydajniejszy
Układ wydechowy: 3" na jednym przelotowym tłumiku by El-tec
Układ wtryskowy: pompki zaopatrzone w końcówki RACE
Elektronika: zamontowane wskaźniki najbardziej potrzebne: boost, EGT, temp. oleju oraz ciśnienie oleju z czujnikiem na końcu układu smarowania
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski, skrzynia obliczona i przerobiona pod ćwiartkę, szpera Quaife
Strojenie: Rogalotti z MR Motors
Doposażone jest w instalacje NX i Snow Performance.
Jak raz wystartowałem golfiną... niczego nie świadom jak świeciło się jeszcze czerwone.
(Zegary w słupku co prawda zwiastowały że lekko nie będzie... no i cóż - zrobiłem oczy jak 5zł usta jak 2zł z profilu... i na tym się w zasadzie skończyła moja "walka" na Modlińskiej)
hmmm... DGW a gdzie jest ten oczojebny bumper z mega reflektorami? teraz to jest prawdziwy sleeper! i ten "niewinny" kolorek... naprawdę zajefajny projekt, szacun dla wykonania mechaniki. dobrze, że zostałeś w OI, bo miałeś jakieś tam pomysły na "latanie" w innej budzie. moim skromnym zdaniem tak jest dobrze i niech tak zostanie jak najdłużej. no może poza jednym... MOCY PRZYBYWAJ!!!
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Panowie
przede wszystkim podziękował za uznanie
ale to już setap nie aktualny :lol:
Zaszło kilka zmian w samym silniku oraz jedna rzecz czeka na przetestowanie :diabelski_usmiech
Niebieska po tym odzyskała wigor ale nie była jeszcze na hamowni.
Dawajcie znać na pw o takich tematach bo na SR to Witek wrzucił info a później mnie męczył żebym opisał auto
Zamieszczone przez CrocodileReggae
Jak raz wystartowałem golfiną... niczego nie świadom jak świeciło się jeszcze czerwone.
(Zegary w słupku co prawda zwiastowały że lekko nie będzie... no i cóż - zrobiłem oczy jak 5zł usta jak 2zł z profilu... i na tym się w zasadzie skończyła moja "walka" na Modlińskiej)
Qrcze nie pamiętam ops:
Zamieszczone przez misiek^wro
a BPW to nie podobny silnik do BMM ? :twisted:
jeśli chodzi o najważniejsze rzeczy to to samo jedynie BPW ma wałki wyrównoważające (BMM nie ma) oraz inny czujnik położenia wału
Zamieszczone przez Tony065
DGW a gdzie jest ten oczojebny bumper z mega reflektorami?
dalej wszystko jest ale chciałbym żeby wyglądała tak ładnie jak kiedyś (zdjęcie na stronie mrmotors jest bardzo stare)
Zamieszczone przez S3 CHRIS
grzesiek ile miałes jak ostatnio razem jezdzilismy na kamieniu ?
niestety wtedy nie mierzona była z NX ale obstawiam że około 350KM było
Zamieszczone przez Tony065
DGW, a gdzie będzie można w najbliższym czasie zobaczyć w akcji tę "niebieską pacjentkę po przeszczepie serducha" ?
wszędzie tam gdzie się coś będzie działo :wink: (w miarę możliwości czasowych oczywiście). Śląsk już był, teraz Olsztyn, Kołobrzeg, Ryki, Ełk i Poznań to raczej na pewno
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz