Witam, w kwestii formalnej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przyjemniak1
    Classic
    • 2007
    • 2

    Witam, w kwestii formalnej

    BioBogon, Wiesz jak sie cos takiego robi. Dzwoni do pewnych gosci i mowi, ze szukamy tylnej lewej cwiartki, albo odrazu jak maja to caly tyl. Jakies 2 miechy temu przy mnie do Audi A4 koles sprzedawal caly tyl za 4tys

    I potem mamy takie polatane, pokitowane i ponitowane super wozy w okazyjnej cenie.
    PRZYJEMNIAK1
  • rav273
    Classic
    • 2006
    • 3

    #2
    Witam, w kwestii formalnej

    Witam,
    poczytalem sobie troche (nie bolalo za bardzo) o tjuniku w 1.9 tdi, no i mam pytanie:
    wiem, ze turbiny, wtryski, skrzynie biegow i sprzegla sie roznia w zaleznosci od tego czy to AGR, ASV czy ASZ itp... No i czy dol silnika (wal, krobowody i tloki) jest taki sam wszedzie?
    czy (teoretycznie) przez zmiane osprzetu mozna sobie w garazu zbudowac ARLa z AGRa albo raczej AXRa?
    pzdr
    rafal

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      teoretycznie mozna wszystko, czasem tylko jest to zupelnie nieoplacalne pod roznymi wzgledami, a teraz oddaje glos fachowcom
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        rav273, No to nie wczytales sie do konca Dol silnika jest tez inny w ASZ/ARL po 2002 roku niz ma AGR czy ASV.
        No zbudowac mozna, tylko jak masz AXR-a to dol trzeba by bylo zmienic na ten z ASZ-ta i po sprawie. Wszystko zalezy od tego na jakim poziomie zawieszasz haczyk :diabelski_usmiech
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Purchawa
          Admin
          S_OCP Member
          • 2004
          • 8007

          #5
          1,9TDI jest jak klocki lego, teoretycznie mozna sobie zbudowac prawie kazdy silnik, nie ruszajac nawet bloku.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz

          • rav273
            Classic
            • 2006
            • 3

            #6
            Pytam, bo szukam kombiaka w miare nowego, a zastanawiam sie tez nad aktualnym Tour'em (a on tdi 101 only). A po jakims czasie chcialoby sie tak ze 140 kucy poganiac, i tak co by nic w trasie sie nie wysralo nieoczekiwanie... Jak na razie moim faworytem jest ASV!

            Komentarz

            • Pulse
              Rider
              • 2006
              • 461

              #7
              Tour ma silnik o oznaczeniu AXR
              AXR po wirusie ma 140KM wiec nie musisz kombinowac

              Zerknij tutaj jak markowski wirusowal swojego AXR'a

              Ci co maja AXRy i je hamowali to mowili ze maja wiecej w serii, markowskiemu wyszlo 118Km/280Nm i po chipie 140/310Nm

              Garretowi w jego AXR wyszlo 114,8KM/262,1Nm wiec tez calkiem spory bonus
              Nie jedna octa 110KM AHF ma pewnie mniej w serii

              Watek i wykres:


              Wiec 140KM powinno sie dac zrobic w AXR bez wiekszych problemow i bez modyfikacji mechanicznych.
              :: O1 AXR Kombi

              Komentarz

              • rav273
                Classic
                • 2006
                • 3

                #8
                AXR nowoczesniejszy motor, wiekszy moment juz w serii (pomijajac bonusy), jednak pompa rozdzielaczowa wyglada na bardziej niezniszczalna niz pompowtryski (jakosc paliwa, zuzucie oleju itp). A wychodzi ze wejdziemy w zwiazek na kilka dlugich latek...

                Komentarz

                • Purchawa
                  Admin
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 8007

                  #9
                  Zamieszczone przez rav273
                  AXR nowoczesniejszy motor, wiekszy moment juz w serii (pomijajac bonusy), jednak pompa rozdzielaczowa wyglada na bardziej niezniszczalna niz pompowtryski (jakosc paliwa, zuzucie oleju itp). A wychodzi ze wejdziemy w zwiazek na kilka dlugich latek...
                  Eee.... nie przesadzajmy.
                  Nie ma co sie cofac w rozwoju.
                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                  STOP ECO-TERRORISM!

                  Komentarz

                  • Pulse
                    Rider
                    • 2006
                    • 461

                    #10
                    rav273, TDI na pompowtryskach nie jest zle, znajomy ma juz 4 lata z hakiem ~350k km dosyc dusi, rope leje tez gdzie popadnie i do tej proy robil chyba tylko uszczelka pod glowica.
                    :: O1 AXR Kombi

                    Komentarz

                    • Bond
                      Ambiente
                      • 2004
                      • 136

                      #11
                      Ja już mam 130 000 i wirysa gdzieś od około 50 000.
                      Leję i śmigam!
                      dużo KM/i jeszcze więcej Nm

                      Komentarz

                      Pracuję...