KKK z tego co widziałem powinna być P&P do ASV/ALH bo ma wylot pionowo w dół i to w dodatku na opaskę a nie szybkozłączkę
to byla chyba kkkz 90ps VP TDI, ta ASZa ma tez szybkozlaczke tyle ze slimak jest przekrecony o kat 90° w prawo lub lewo nie jestem terat pewien ( trzeba poluzowac 4 sroby i mozna okrecic zimna strone o te 90° wtedy sa identyczne! BPX=ARL)
To jednak ktoś pokręcił opisy. Która więc ma lepszą wydajność i trwałość KKK czy Garret? Gadałem z klientem co robi naprawy, hybrydy i takie tam zabawy z turbo i twierdzi, że jak już brać to tylko od 150 KM TDI bo jest mechanicznie duuuużo mocniejsza jak te Garrety z ASZ Golf IV.
Więc twierdził, że Garret z ASZ to turbo ze 110 tylko z większą częścią zimną (gorąca jest ta sama), a znów ta z ARL ma i gorącą i zimną część większą. Twierdził też, że ARL niczym nie rózni się od BPX wewnętrznie - te same uszczelnienia, wirniki, ....
Więc trzeba chyba brać GT1749VB :diabelski_usmiech
a ja mam takie pytanie - czy po zaslepieniu EGR ta gruszka ktora jest przy zaworze jest do szczescia potrzebna????
i dodatkowe pytanie - nie trzeba wywalac calkowicie tej rury od egr - wystarczy zalozyc zaslepke blaszana???? i do czego potrzbna jest ta przepustnica ktora steruje ta gruszka - ona reguluje iloscia spalin ktore wala w dolot??
A co na takie mody turbina ? Nie zakończy życia zbyt szybko ?
A co ma sprezarka, do EGR? :roll:
No właśnie coś chyba ma, bo w serwisie zgodzili sie na zaślepienie ale dopiero kiedy podpisze im jakieś oświadczenie. Jak twierdzą przez to turbiny szybciej padają (drugi serwis ASO Żagiel w Lublinie też to potwierdził) gdyż nie są odpowiednio wyhamowywane i rozpędzane (co kolwiek to znaczy).
Sam już nie wiem jak to jest. Do wszelkich czipów robionych u tunerów nie mają zastrzeżeń a do tego tak.
To co Ty robisz w ASO jeszcze, tam to mozna olej pojechac wymienic i tyle ich ogladac. To jest moje zdanie. Pojechac do pierwszego lepszego mechanika pokazac mu palcem co ma zrobic i niech robi
...zalaczam zdiecie turbiny KKK KP39B (ibiza ASZ 130ps) w podobnej pozycji
jak na poscie powyzej.
Turbina z BPXa GT1749VB ma tak samo przestawione wyjscie zimnej strony,
aby to zmienic nalezy odkrecic 4 sroby mocujace strone zimna i okrecic ja o 90°
wtedy turbina ARL=BPX.
Darek
[ Dodano: Czw 05 Lip, 07 21:45 ]
...ta sama operacje trzeba przeprowadzic jezeli chce sie zamontowac turbine KKK KP39B lub GT1749VB( pochodzaca z BPXa) do Octavi, wtedy mozna wykozystac orginalna rure z Octavi ASZ
Mam pytanie, planuje przeprowadzic podobna modyfikacje u siebie, ale jak ze splywem i doplywem oleju ? czy trzeba cos z tym kombinowac ? I co trzeba zrobic z ta rura od IC zeby pasowala do tego turba od arl'a ?
Czyli kompa nie trzeba calego wymieniac tylko wgrac soft od asv i go dalej modyfikowac ?
A ja mam takowe pytanko...
Na chwilę obecną w moim AHF'ie założona jest turbina z ASZ. Planuję założyć turbo z ARL'a + kolektor AWX'a + FMIC z o rurowaniem po prawej stronie silnika.
Jaki symbol powinna mieć turbina G17?
A.
Give me your secrets Bring me a sign
Give me a reason To walk the fire
A ja mam takowe pytanko...
Na chwilę obecną w moim AHF'ie założona jest turbina z ASZ. Planuję założyć turbo z ARL'a + kolektor AWX'a + FMIC z o rurowaniem po prawej stronie silnika.
Jaki symbol powinna mieć turbina G17?
A.
GT1749VB
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Komentarz