[O1] amortyzatory B6

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • benio81
    Rider
    • 2010
    • 295

    [O1] amortyzatory B6

    Zgodnie z tabelą z w/w linku, obywatele Włoch, Portugalii, Grecji, Hiszpanii (a więc krajów bankrutujących, wymagających pomocy finansowej z UE), mający miesięcznie minimalną pensję mogą zatankować kilkadziesiąt litrów paliwa więcej, niż nasi obywatele zarabiający pensję minimalną (a podobno Polska ma się nieźle w kryzysie i żadnej pomocy finansowej nie potrzebuje). Gdzie tu sens...? Bo logiki nie widzę już od dawna. Mamy pomagać finansowo krajom, których obywatelom żyje się lepiej, niż nam...? Parodia westernu !!!
    Benio
  • Tony065
    RS
    • 2009
    • 2487
    • Octavia I (1U2)
    • ARX 1.8 20VT 150 KM

    #2
    [O1] amortyzatory B6

    cześć. czy do amorów B6 zakłada się odboje? jak je oglądałem, to nawet za bardzo nie ma gdzie tego wsadzić pod osłonę.w B4 jest miejsce, bo jest tam ta cienka sztyca, a w B6 element ze 3x grubszy.
    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
    @ by Tune-up Gdańsk
    TDI VP++ i jeszcze rośnie
    Antek

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      http://www.marketon.pl/amortyzatory/...=page&id=14388 w tych amorkach odbój jest wbudowany
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • Tony065
        RS
        • 2009
        • 2487
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #4
        z rysunku z linka wynika, że jego budowa jest jakby odwrotna niż w B4. coś tam pamiętam z fizyki i mechaniki, że pewne układy mogą tak właśnie działać po odwróceniu o 180 st. ich charakterystyka zmienia się diametralnie. tak czy inaczej, zestaw na przód już leży i czeka na termin do montażu, do tego będą sprigi z leona 1.8T -10mm. w moim TDI powinno to dać -15mm, czyli to co chcę osiągnąć, bo jakoś -30mm nie bardzo mi pasuje na "polskie drogi". dzięki i dodaję "pomógł".
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz

        • pajczaki
          Rider
          • 2007
          • 316

          #5
          jezeli to seryjne springi z leona 1.8t to bedzie kupa z tego..
          a co z tylem?? jezeli tyl seria to zycze powodzenia w jezdzie :wink:
          -30mm jest spoko nawet na nasze drogi... u mnie octavka na b6 i nisko posadzona (przygotowana pod tor) dawala rade na naszych ulicach, choc twardo bylo
          taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
          sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

          Komentarz

          • Tony065
            RS
            • 2009
            • 2487
            • Octavia I (1U2)
            • ARX 1.8 20VT 150 KM

            #6
            mod zawiasu ma być taki:
            przód->B6+springi z leo ST
            tył->B4+springi z leo ST
            wg poprzedniego właściciela, w jego Leo ST 1.8T dawało to -10mm. ja mam OI 1.9TDI, trochę więcej kg na każdej osi, więc będzie ciut niżej. jak zamontuję, to się zobaczy, no chyba, że mnie ktoś przekona, że taki zestaw do OI to kupa.
            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
            @ by Tune-up Gdańsk
            TDI VP++ i jeszcze rośnie
            Antek

            Komentarz

            • Udesky
              RS
              • 2007
              • 1692
              • Octavia I (1U2)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez Tony065
              moim TDI powinno to dać -15mm, czyli to co chcę osiągnąć, bo jakoś -30mm nie bardzo mi pasuje na "polskie drogi". dzięki i dodaję "pomógł"
              Dobrze będzie. Na B6 auto staję się sztywniejsze i w końcu znika "bujaka, bujaka" przodu przy hamowaniu. Generalnie w porównaniu do serii, B6 to bajka. Ja zbieram na B6 na tył + eibach pro kit.
              W Polsce nie ma kryzysu.
              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

              Komentarz

              • Krzylu
                Rider
                • 2008
                • 256

                #8
                Tony065, ciekawy jestem o ile pójdzie na dół auto,masz jakieś fotki na serii jak stoi??

                Ja mam podobny dylemat z zawieszeniem,ale szukam czegoś do -30-40 najlepiej firmy weitec nie za twardo nie za miękko.
                Co sądzicie o bielstein B4 warto kupić te z allegro czy lepiej uważać.

                Komentarz

                • Tony065
                  RS
                  • 2009
                  • 2487
                  • Octavia I (1U2)
                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                  #9
                  Krzylu, aktualnie mam springi seria i amory B4. niestet, chyba trafiłem na jakieś felerne, bo od wymiany minął rok, a przodem buja prawie jak przed wymianą. oglądałem zawias jak zmieniałem koła na lato i niestety, nie mam powodu do reklamacji, bo nic nie cieknie. komplet kupiłem od kolegi Łukasza z działu komercyjne, ma hurtownię, zdaje się z Ełku. te springi, co mam je zamontować, to zamieniłem właśnie za weitec'i -30mm. jutro postaram się cyknąć fotki auta z wymiarami, puszczę Ci na pw. po wymianie springów też dam znać co to dało.
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz

                  • Krzylu
                    Rider
                    • 2008
                    • 256

                    #10
                    Tony065,
                    Dzięki bardzo wszelkie info mile widziane,ja mam jeszcze ori amory przednie tzn serwisowe ze znaczkiem vw oooo a na budziku 290tys zaczęło bujać przodem i kładzie się na zakrętach dość mocno.Diagnoza puściły amory więc zbieram informacje na temat dobrych amortyzatorów,pytam się o te B4 bo są relatywnie tanie jak na produkty bilsteina.

                    Komentarz

                    • sebwiecz
                      Rider
                      • 2008
                      • 328
                      • Yeti (5L)

                      #11
                      Krzylu, ja swoje dwa miechy temu wymieniłem na KYB Excel-G, też myślałem nad B4 bo B6 za twarde wydawało mi się i powiem Ci nie jeździ się fajnie.
                      W każdym razie jestem zadowolony.

                      Weź pod uwagę także takie rozwiązanie.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70046

                      Komentarz

                      • Krzylu
                        Rider
                        • 2008
                        • 256

                        #12
                        sebwiecz, dwa miesiące to troche krótko żeby coś powiedzieć czy wytrzymają 2-3lata choć tyle nie planuję trzymać auta :wink:
                        B6 kosztują zdrowo trochę nie na moją kieszeń te amorki :?

                        Komentarz

                        • sebwiecz
                          Rider
                          • 2008
                          • 328
                          • Yeti (5L)

                          #13
                          Krzylu, no nie wiem, jak się robi prawie co tydzień Katowice-Warszawa,
                          A czy wytrzymają, to wróżbita Ci powie tylko.
                          Za rok plany zmiany więc wiem jedno że się jeździ fajnie jak dla mnie.
                          B6 to już inna bajka, nie ma co porównywać.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70046

                          Komentarz

                          Pracuję...