Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Moja skodzina 1,9 tdi AHF po programie, co dalej radzic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    eros662, IC z 130-ki jest większy, ale nieznacznie /mm/ i z tego co pamiętam ma inne miejsce na mapsensor. też rozważałem taki swap, ale w zasadzie nic to nie da. niestety, IC z IVECO Turbo Daily jest na tyle wydajny i dobrze opisany, że chyba nie warto kombinować czegoś innego. IC z ARL jest dość duży i może być problem z zamontowaniem, bo faktycznie jest duży jak chłodnica. kratkę w nadkolu łatwo założyć, kwestia max. 30 minut. ekipa z forum LC twierdzi, że daje ok. 6-8 st. C mniej w dolocie. zdjęcie takowego moda mam w "nasze auta", niestety, nie sprawdzałem tego na hamowni, bo nie mam tej zabawki /MAHA/ w garażu... aha, nie ma garażu... :lol:
    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
    @ by Tune-up Gdańsk
    TDI VP++ i jeszcze rośnie
    Antek

    Komentarz


    • #27
      chlopaki z tym wierceniem otworów w nadkolu to za mało.
      ja zrobiłem tak
      z seicento nadkole prawe ma takie kratki wywiewowe.
      podgrzałem nagrzewarką do zdrapywania farb i dopasowałem krzywizne tej kratki.
      wyciołem kontówką mniejszy otwór i wkleiłem na kleju do szyb samochodowych.
      to trwało 2 godziny.
      wiele to nie dało.
      jak chcesz modzic to tylko fimc.
      ten zestaw fimc co u mnie daje rade.
      ja jestem w połowie drogi do osiągów zobacz w opisie fury.
      SPRZEDAM TANIO

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X