Puchacz, Biala tez jakos ciezko kreci, ale odpala W razie czego w papierach masz karte gwarancyjna na aku, dowiedz sie czy moga sprawdzic pojemnosci w razie czego wymienic go
[O1] kyb AGX
Zwiń
X
-
[O1] kyb AGX
siemka,jak sprawdziłem nie ma AGX-ów do octavi,czy te z golfa 4 pasują bez problemu.W jakiej cenie najtaniej widzieliście gdzieś lub kupiliście AGX-y.Alternatywą dla tych amorków są ULTRA SR.Widziałem u siebie w hurtowni kyb takie jak w tym temacie tylko te nie miały tych naklejek
Załączone plikiMOCY PRZYBYWAJ
-
-
Zamieszczone przez owenULTRA SRMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
AGXy nadają się też do obniżonego zawieszenia - do ok -40mm.
Zakres regulacji jest taki że na ustawieniach miękkich komfort praktycznie jak na serii ale bez bujania, fajnie wybiera nierówności. Po ustawieniu na twarde wyraźnie poprawione czucie auta, nie jest aż tak twardo że nie da się jeździć na codzień. Umiejętnie dobierając nastawy przód tył można pozbyć się podsterowności.
Regulacja dość specyficzna ponieważ przy max twardych nastawach osiągamy najlepszą przyczepność na asfalcie ale zmniejszone tłumienie może spowodować szybszy uślizg przy gwałtowniejszej zmianie kierunku ruchu - zwłaszcza na mokrym. Można nieźle bokiem polatać ;-)
Regulowane sa jednocześnie odbicie (rozciąganie) i dobicie (ściskanie) czyli bump i rebound. W Koni Sport przykładowo regulowane są tylko rebound czyli odbicie.
Jak ktoś nie wie jak z tego skorzystać to może sobie narobić kłopotu jeżeli zacznie kombinować z różnymi nastawami na przodzie i tyle.
Przednie mają 4 stopniową skalę, tyle 8 stopniową. Trzymając się zasady że jeżeli przód 1 to tył x2 czyli:
przód / tył
1 / 1-2
2 / 3-4
3 / 5-6
4 / 7-8
Wtedy będzie git
AXGy polecam, zwłaszcza z dobrą sprężyna
Komentarz
-
-
a gdzie te AGXy można nabyć? Bo ja szukam i nigdzie ich nie maOpel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
do OI sa np. tutaj
z tego co DGW pisal te od golfa IV nadaja sie do octy. Do OII tez nie moge znalezcJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez owenZamieszczone przez radekgwz tego co DGW pisal te od golfa IV nadaja sie do octy.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Ultra SR i AGX są do seryjnych sprężyn oraz obniżanych, umownie do około -35mm (do -40 nawet niektórzy twierdzą).
Do 4x4 Ultra SR są tylko do A3 Quattro, Bory/Golfa 4x4 przód 324016 tył 243038.
Do 2WD tylne USR oznaczenie mają 243037.
Ultra SR nie są regulowane - na polskiej stronie KYB jest w opisie wzmianka o zmianie charakterystyki tłumienia i można to źle interpretować.
Co ciekawe wg katalogu KYB dla kombi, hatchbacka liftbacka, tylne amorki są takie same. Kluczem jest dobór odpowiedniej sprężyny.
owen, polecam Ci AGXy, ustawiasz wg własnego widzimisię, przedwczoraj zmęczyła mnie jazda na twardych, kliknąłem je po jednym w dół i różnica jest zauważalna, szczególnie na progach zwalniających i drobniejszych nierównościach. Na miękkich nastawach komfort jak na serii.
Komentarz
-
-
owen. to ze zalatwilem sobie do 4x4 to nie znaczy ze beda one pasowac do oski. napisalem tylko ze nie mialem problemu, ale wchodzac do sklepu mowiac octavia 1 1.8t 4x4, na jakiekolwiek pytanie dotyczace uleszenia auta uslyszysz odpowyedz: "yyyy ale tu nic takiego nie ma" wiec jak sie chce to sie znajdzie jak. tak pasowaly normalnie od leona top sporta 4x4 sprezyny do mnie i tak pasowaly amorki, poza uchwytem z przodu do lacznika stabilizatora, bo takowy w 4x4 wystepowal. wiec trzeba bylo dospawac do ultra sr.
amory kupowalem w 2008r, sory ceny nie pamietam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sevpolecam Ci AGXy, ustawiasz wg własnego widzimisię, przedwczoraj zmęczyła mnie jazda na twardych, kliknąłem je po jednym w dół i różnica jest zauważalna, szczególnie na progach zwalniających i drobniejszych nierównościach. Na miękkich nastawach komfort jak na serii.MOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
A i owszem, posiadam. Cena normalna to ok. 1600zł za komplet. Ale:
Zamieszczone przez UdeskyZagadaj do jednego z forumowych dealerów o nicku elemenatuer, miał zestaw AGXów do nas za 1200zł.
Amorki są od golfa/bory, Front 734033, Rear 743029. Tylne mają w standardzie odbojniki i osłony, dokładnie tak jak na zdjęciu z Twojego pierwszego posta. Naklejki są dostarczane w woreczku oddzielnie.
Do montażu na tył nie potrzebujesz nic kupowac oprócz amorów. Na przód, zależy w jakim stanie masz osłony, odboje lożyska itd. Kosztuje to grosze więc przy okazji wymieniłem wszystko. U elemenatuer'a dostaniesz wszystko.
Komentarz
-
Komentarz