Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] kyb AGX

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] kyb AGX

    Puchacz, Biala tez jakos ciezko kreci, ale odpala W razie czego w papierach masz karte gwarancyjna na aku, dowiedz sie czy moga sprawdzic pojemnosci w razie czego wymienic go
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive

  • #2
    [O1] kyb AGX

    siemka,jak sprawdziłem nie ma AGX-ów do octavi,czy te z golfa 4 pasują bez problemu.W jakiej cenie najtaniej widzieliście gdzieś lub kupiliście AGX-y.Alternatywą dla tych amorków są ULTRA SR.Widziałem u siebie w hurtowni kyb takie jak w tym temacie tylko te nie miały tych naklejek
    Forum - Octavia Club Polska
    Załączone pliki
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz


    • #3
      Zagadaj do jednego z forumowych dealerów o nicku elemenatuer, miał zestaw AGXów do nas za 1200zł.
      W Polsce nie ma kryzysu.
      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

      Komentarz


      • #4
        pasuja od golfa, a naklejki takie dostajesz w opakowaniu do amorkow mi zostaly jeszcze 4 nalepki.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez eX
          pasuja od golfa, a naklejki takie dostajesz w opakowaniu do amorkow
          tak ale opakowanie było jakieś inne,i nie wiedziałem czy to agx a kota w worku nie chciałem kupować.
          MOCY PRZYBYWAJ

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez owen
            ULTRA SR
            a będziesz obniżał auto? Jak tak to poszedłbym w Ultra SRy :wink:
            Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
            6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
            Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

            Komentarz


            • #7
              AGXy nadają się też do obniżonego zawieszenia - do ok -40mm.
              Zakres regulacji jest taki że na ustawieniach miękkich komfort praktycznie jak na serii ale bez bujania, fajnie wybiera nierówności. Po ustawieniu na twarde wyraźnie poprawione czucie auta, nie jest aż tak twardo że nie da się jeździć na codzień. Umiejętnie dobierając nastawy przód tył można pozbyć się podsterowności.

              Regulacja dość specyficzna ponieważ przy max twardych nastawach osiągamy najlepszą przyczepność na asfalcie ale zmniejszone tłumienie może spowodować szybszy uślizg przy gwałtowniejszej zmianie kierunku ruchu - zwłaszcza na mokrym. Można nieźle bokiem polatać ;-)

              Regulowane sa jednocześnie odbicie (rozciąganie) i dobicie (ściskanie) czyli bump i rebound. W Koni Sport przykładowo regulowane są tylko rebound czyli odbicie.

              Jak ktoś nie wie jak z tego skorzystać to może sobie narobić kłopotu jeżeli zacznie kombinować z różnymi nastawami na przodzie i tyle.

              Przednie mają 4 stopniową skalę, tyle 8 stopniową. Trzymając się zasady że jeżeli przód 1 to tył x2 czyli:
              przód / tył
              1 / 1-2
              2 / 3-4
              3 / 5-6
              4 / 7-8

              Wtedy będzie git

              AXGy polecam, zwłaszcza z dobrą sprężyna
              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Skfarek
                Ultra SRy
                tę opcję też biorę pod uwagę ale jest problem podobno z dostępnością tylnych amortyzatorów
                Załączone pliki
                MOCY PRZYBYWAJ

                Komentarz


                • #9
                  a gdzie te AGXy można nabyć? Bo ja szukam i nigdzie ich nie ma
                  Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                  Komentarz


                  • #10
                    do OI sa np. tutaj
                    Link
                    z tego co DGW pisal te od golfa IV nadaja sie do octy. Do OII tez nie moge znalezc
                    Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez radekgw
                      z tego co DGW pisal te od golfa IV nadaja sie do octy.
                      montowałeś je?
                      MOCY PRZYBYWAJ

                      Komentarz


                      • #12
                        ultra sr mam teraz w octavi i to nawet w 4x4 wiec nie wiem w czym problem. tez trzeba szukac po golfach i seatach

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez lukasz3112
                          a gdzie te AGXy można nabyć? Bo ja szukam i nigdzie ich nie ma
                          Pisz do elemenateur.
                          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez owen
                            Zamieszczone przez radekgw
                            z tego co DGW pisal te od golfa IV nadaja sie do octy.
                            montowałeś je?
                            mialem jedynie zamiar
                            Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez eX
                              ultra sr mam teraz w octavi
                              jak się jeździ?
                              MOCY PRZYBYWAJ

                              Komentarz


                              • #16
                                twardo, a springi mam seria od leona top sporta

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez eX
                                  a springi mam seria od leona top sporta
                                  masz kombi czy sedan?,springi pasowały bez żadnego problemu i jak się ma miska olejowa :wink:
                                  MOCY PRZYBYWAJ

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    mam 4x4, combi

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      ultra rs pasowały bez problemu ze sprężynami od top sporta? za ile kupiłeś amory?
                                      MOCY PRZYBYWAJ

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Ultra SR i AGX są do seryjnych sprężyn oraz obniżanych, umownie do około -35mm (do -40 nawet niektórzy twierdzą).
                                        Do 4x4 Ultra SR są tylko do A3 Quattro, Bory/Golfa 4x4 przód 324016 tył 243038.
                                        Do 2WD tylne USR oznaczenie mają 243037.

                                        Ultra SR nie są regulowane - na polskiej stronie KYB jest w opisie wzmianka o zmianie charakterystyki tłumienia i można to źle interpretować.

                                        Co ciekawe wg katalogu KYB dla kombi, hatchbacka liftbacka, tylne amorki są takie same. Kluczem jest dobór odpowiedniej sprężyny.

                                        owen, polecam Ci AGXy, ustawiasz wg własnego widzimisię, przedwczoraj zmęczyła mnie jazda na twardych, kliknąłem je po jednym w dół i różnica jest zauważalna, szczególnie na progach zwalniających i drobniejszych nierównościach. Na miękkich nastawach komfort jak na serii.
                                        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          owen. to ze zalatwilem sobie do 4x4 to nie znaczy ze beda one pasowac do oski. napisalem tylko ze nie mialem problemu, ale wchodzac do sklepu mowiac octavia 1 1.8t 4x4, na jakiekolwiek pytanie dotyczace uleszenia auta uslyszysz odpowyedz: "yyyy ale tu nic takiego nie ma" wiec jak sie chce to sie znajdzie jak. tak pasowaly normalnie od leona top sporta 4x4 sprezyny do mnie i tak pasowaly amorki, poza uchwytem z przodu do lacznika stabilizatora, bo takowy w 4x4 wystepowal. wiec trzeba bylo dospawac do ultra sr.

                                          amory kupowalem w 2008r, sory ceny nie pamietam

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez eX
                                            poza uchwytem z przodu do lacznika stabilizatora, bo takowy w 4x4 wystepowal. wiec trzeba bylo dospawac do ultra sr.
                                            Spawanie amora dobrym pomysłem raczej nie jest, lepiej szukać czegoś od razu do RSa, TT czy Cupry ale ani AGX anie SRów nie ma dedykowanych :cry:
                                            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Sev
                                              polecam Ci AGXy, ustawiasz wg własnego widzimisię, przedwczoraj zmęczyła mnie jazda na twardych, kliknąłem je po jednym w dół i różnica jest zauważalna, szczególnie na progach zwalniających i drobniejszych nierównościach. Na miękkich nastawach komfort jak na serii.
                                              rozumiem przez to że posiadasz takowe?,do octy nie ma więc brałeś do golfa IV,jeśli to nie tajemnica to za ile kupiłeś?
                                              MOCY PRZYBYWAJ

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                A i owszem, posiadam. Cena normalna to ok. 1600zł za komplet. Ale:
                                                Zamieszczone przez Udesky
                                                Zagadaj do jednego z forumowych dealerów o nicku elemenatuer, miał zestaw AGXów do nas za 1200zł.
                                                właśnie za tyle mniej więcej. Tyle że to była jakaś okazja, promocja czy coś.

                                                Amorki są od golfa/bory, Front 734033, Rear 743029. Tylne mają w standardzie odbojniki i osłony, dokładnie tak jak na zdjęciu z Twojego pierwszego posta. Naklejki są dostarczane w woreczku oddzielnie.

                                                Do montażu na tył nie potrzebujesz nic kupowac oprócz amorów. Na przód, zależy w jakim stanie masz osłony, odboje lożyska itd. Kosztuje to grosze więc przy okazji wymieniłem wszystko. U elemenatuer'a dostaniesz wszystko.
                                                6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                                Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  przychewtanie do talerza uchwytu jak rzutuje na niebedpieczenstwo? nikt tego palnikiem nie grzal tylko to przyspawal

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X