Zamieszczone przez Sev
[O1] kyb AGX
Zwiń
X
-
Do hybrydyZamieszczone przez owenTe numery amorków jakie podałeś są do diesla czy benzyny a morze wszystko jedno?
Kurcze, Owen, wystarczy ze strony KYB ściągnąć katalog (fakt kilkanaście MB) i wszystko jak na dłoni! Pisałem wcześniej że jedyna różnica to w tylnych amorkach dla 4WD i 2WD, dla reszty są takie same, niezależnie czy diesel czy benzyna. Fakt nie ma dla RS'a, TT i innych gdzie mocowanie stabilizatora jest do kolumny a nie do wahacza. Jeżeli zostajesz przy seryjnej sprężynie to problem masz z głowy. Jeżeli zmieniasz springi to albo kupujesz dedykowane albo z głową dobierasz z innego modelu opierając się na fizycznych parametrach sprężyny a w zasadzie dopuszczalnego obciążenia danej osi.
Jako ciekawostkę podam że z tyłu mam sprężyny z Tiguana/Tourana ale H&R progresywne, obniżające ok 35mm a przód z Bory/Leona tdi. Tylne mają za to ok. 20% większą nośność od seryjnych z O1 kombi. I tak, wymiarami pasowały, w szczególności średnica montażowa, ilość zwojów i średnica zewnętrzna (10mm większa od serii).
Jak do talerza to spoko, bo są artyści co spawają do rury.Zamieszczone przez eXprzychewtanie do talerza uchwytu jak rzutuje na niebedpieczenstwo? nikt tego palnikiem nie grzal tylko to przyspawal
A temperatura luku nie ma temperatury pokojowej, jest nawet wyższa niż w przypadku spawania acetylenowo tlenowego ale czy 3500stopni czy 3200stopni to różnica tak na prawdę tkwi w obszarze który jest nagrzewany
Komentarz
-
:diabelski_usmiech
Komentarz