Jak chcesz zmieniac skrzynie z5 na 6 to czekają cie nie małe przerubki .Inne koło zamachowe ,rozrusznik ,przeguby, mocowania poduszki,przewody wsp.
ASV + 8k = ??
Zwiń
X
-
ASV + 8k = ??
Jezeli ktos mialby chwilke zeby zaproponowac mi co moglbym zrobic ze swoim ASV zeby miec wiecej frajdy z poruszania sie po drogach to bede zobowiazany.
Ograniczenie finansowe to pln8k. Sugestie takie jak "wieksze turbo" "wydajniejsza pompa" sa oczywiste - prosze o sugestie konkretnych rozwiazan, najchetniej od osob, ktore zaaplikowaly je u siebie
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Tymon, ponad 10 kkm - IMO bez uwag,
ale np MiśkowiWAW poleciały po jakichś 5 kkm :evil:
KarolZ też miał jakieś problemy z nimi
konkretnie obaj z "gumami" łącznika stabilizatora
Jak sie reszta tulejek sprawuje? :roll:
Komentarz
-
-
ok w takim razie moja Octi sluzy i sluzyc ma do efektywnego poruszania sie po Stolycy oraz okazjonalnych wypadow w trasy dluzsze i krotsze.
przez efektywne rozumiem nie tylko szybkie ale i niezawodne poruszanie sie z punktu A do B.
zadne tam kreski czy inne takie mnie nie interesuja ale pare dodatkowych KM i nm ktore przydadza sie podczas wyprzedzania jak najbardziej.
Komentarz
-
-
W takim razie ja osobiscie celowalbym w ok. 160PS z dobrze dostrojonym programem.
Do tego wystarczą Ci wydajniejsze wtryski + większa turbina, np od ARL oraz FMIC.
Myślę, że powinienes sie tym samym zmieścić w koszcie ok. 5.000PLN.
Pozostałe 3.000PLN mozesz wydać na browar...
Czemu tak piszę, ze 160PS? A no temu, że na trasie nie ma prakrycznie znaczenia czy jedziesz modyfikowaną Octavią TDI 160PS czy 190PS, jesli jestes oganiajacym temat kierowca.
Na plecach tez sie tego nie czuje, bo za to jest akurat odpowiedzialny moment obrotowy i jego rozlozenie, a w obu przypadkach bedą to praktycznie te same wartosci.
Generalnie wiec brniecie w wyzsze moce wiaze sie z lawinowym wzrostem kosztow i problemow, a efekty nie sa wcale takie niesamowite.
Dlatego przy takich priorytetach ja bym zrobil takie modyfikacje, a zaoszczedzone pieniadze przeznaczyl na cos innego.TDI 205PS
Komentarz
-
Komentarz